Mitä ajattelisitte kyläpaikasta, jossa...

...on olohuoneessa automatto. Siis sellainen lasten :xmas:

Mulla on nyt niin kauhea ahdistus tästä meidän toimimattomasta asunnosta, että olen lapselle mieliksi ja lätkäistään tuo automatto keskelle pientä olohuonetta. Autoleikit kun on neidin lemppareita ja niitä ajatellen tuo matto alun alkaen on hankittu "lastenhuoneeseen", jota ei koskaan tunnuta saavan siihen kuntoon että siellä jotain vois leikkiäkin...

Ilkeänköhän enää kutsua ketään yli 5 vuotiaita kylään?

Meillä on tuollainen arkkupöytä olkkarissa. siellä on toisella puolella pojan autolelut yms. ja automatto rullalla :) saa sieltä ottaa ja leikkiä ja sit piiloon kun ei enää leiki.

eikä mua haittaa vaikka tuo automatto tossa olkkarin lattialla on pitempiä aikojakin. eikä ole vieraita haitannut..tai ainakaan eivät ole sanoneet..

h
Meillä on automatto tavallaan olohuoneessa. Tai olohuoneessa on oikea matto, mutta sen vieressä tossa tupakeittiön vieressä on automatto. Ei se muuallekaan mahdu, kun ei meillä ole lastenhuoneita.

No ehkä mua ei sitten edes kauheasti hävetä tuo ratkaisu :D

Meillä on kaksikerroksinen rivariasunto, missä siis tuo "lastenhuone" on eri huoneessa kuin 90% kaikesta mitä minun tarvii tehdä päivisin. Aika hankala on siellä sitten saada vielä 3 vuotiasta leikkimään yksikseen ja varsinkin tuo alle vuotias haluaa sitten olla siskon mukana mutta tarvii jatkuvaa valvontaa.

Lisäksi tosiaan tuo "lastenhuone" ei tunnu koskaan valmistuvan vaan saa toimia jatkuvasti vähän sen sun tämän säilytyspaikkana, kun ei ne muuallekaan mahdu :/

Haluaisin niiiin kovasti päästä vaikka takas kerrostaloon kunhan pääsis tästä kaksikerroksisuudesta eroon... mutta jospa tässä nyt vaan yrittäis sinnitellä. Laitetaan nyt ihan ensin se automatto tuohon keskelle kaikkea toimintaa ja katsotaan miten se toimii :D

m
Kyllä mun sukulaisilla maalla (useampi) on lähes kaikilla joilla tietyn ikäisiä lapsia, automatto tuvan lattialla. Eikä musta ole mitenkään outoa. Meillä se on lastenhuoneessa, jossa ei sitten muita mattoja olekaan. Mutta voisin laittaa olkkariinkin, jos ei olis omaa huonetta.

vieras
Lapsethan tuovat muutenkin lelunsa olohuoneeseen, jos vanhemmat ovat siellä. Eli vaikuttais järkevältä ajatukselta :) Olen käynyt kyläpaikoissa, joissa esim. nukenvaunut ovat olohuoneessa ja en ajatellut mitään asiasta.

papua
Kyllä se on myös lasten koti. Jos jossakin sisustamisasioissa toimivinta on mennä lasten ehdoilla, niin silloin tehdään niin, esim. särkyvien esineiden sijoittaminen ylös tai automatto olohuoneessa.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Meillä on automatto tavallaan olohuoneessa. Tai olohuoneessa on oikea matto, mutta sen vieressä tossa tupakeittiön vieressä on automatto. Ei se muuallekaan mahdu, kun ei meillä ole lastenhuoneita.
Meillä on 3 huonetta ja keittiö. Makkarit on omassa kerroksessaan kylppärin kanssa; niistä toisen olis tarkoitus olla meidän makkari ja toisen lastenhuone... mutta kuten sanottua, ei tuo ajatus lastenhuoneesta oikein ole toiminut ikinä, vielä.

Ja yläkerrassa meillä on keittiö, ruokailutila, olohuone yhtä avointa tilaa ja sitten iso vessa, jossa mm. pyykinpesukone.

Eli periaatteessa matolle olis tilaa muuallakin ja tuolla se onkin ollut lastenhuoneessa toimettomana... nyt ajattelin, että turhaan se edes ostettiin, kun ei sillä siellä kukaan koskaan leiki.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Rehellisesti?

Jos automatto on olkkarissa pysyvästi, siis niinku "oikean" maton sijasta, niin miettisin että miksi ihmeessä.

Saahan sen rullattua pois illalla, tai vieraiden tullessa.
Rehellisesti mielellään :D

Se on totta, että voishan sen vieraiden tullen harkita ottavansa poiskin :) Vaikka meidän vieraista 80% on kyllä joko lapsiperheitä tai muuten vaan lapsenmielisiä, että tuskin se heitä haittaa enempää kuin itseäni. Vaikka en nyt voi sanoa, että tuo minusta se ihan kaikkein kaunein matto olis tuohon tilaan :xmas:

Yhteistyössä