Hakutulokset

1. A

Voisitteko te lähettää jouluenkeleitä meidän pikkuherralle...

Onpa teilläkin melkoinen kokemus :'( Onneksi pieni selvisi kuitenkin hyvin! Epätietoisuus on tosiaan kaikkein pahinta...
  2. A

Todella hyvä lista, grammalleen suurinpiirtein :D Tai ainakin meillä kävisi niin että mies ostaisi 5 hengen perheeseen niitä pienempiä laatikoita (valmiita) ja ajattelee että yksi yhtälajia riittää vallan mainiosti. Tsemppiä! Sepä se, kun mun oli tarkoitus tehdä kaikki itse että...
  3. A

huuliherpes

Minä kokeilin noita kerran. En tiedä miksi, mutta musta ainakin tuntui että se parani paaaaljon hitaampaa kuin tavallisesti koko rakkula. Ihanku se olis muhinu siellä laastarin alla niin, ettei alkanu kuivaa ollenkaan tai jotain? Tiedä sitten oliko joku sattuma vaan, että just sillon oli...
  4. A

Mulla on sellainen vähän hassu ja meille ankea tilanne, että ihan kaikki mun lähistöllä asuvat ystävät ovat lähdössä tänään joulun viettoon enkä nyt sitten halua heitä häiritä tällä asialla. Tiedän siis jo ihan muusta syystä, että menevät tänään, osa on mennyt jo viikonloppuna ja ottanut koko...
  5. A

Voi kauhee. On nää pienten sairastamiset vaan niin kauheaa katsottavaa itselle :| Kyllä sitä ennemmin itse olisi sairaana toisen puolesta. Mun yksi ystävä just sanoi, että hän muistaa aina joulun muutama vuosi sitten kun useamman lääkärillä juoksun ja viikon kuumeen jälkeen joutuivat...
  6. A

Toivottavasti tosiaan syy selviäis. Kauheaa yleensäkin, että tuo pieni sairastaa, mutta että nyt sit tulikin tämmönen juttu. Niin olin itse huoleton, että sitä vauvarokkoa tää vaan on :/ Mutta tosiaan me muut ollaan ihan terveenä eikä pojalla ole mitään oiretta, joka kertois missä vika luuraa.
  7. A

Mikä vika on Tiimarin kortissa?

Mun mielestä Tiimarissa on ollut monena vuonna tosi nättejä kortteja ja paljon valinnanvaraa. Olen ostanu, vaikka varmaan ne on menny saajaperheissä suoraan roskiin kun moista halpista lähetetään :xmas:
  8. A

...että toinen parantuis pian ja me saataisiin olla koko perhe kotona jouluna. Vein herran eilen lääkäriin kun on pitänyt 2vrk kovaa kuumetta ilman mitään flunssan oiretta, mahaoiretta tai muutakaan näkyvää syytä. Ajattelin ensin vauvarokkoa, mutta halusin tarkistaa korvat kun joulupyhät...
  9. A

Järjetön joululoma kouluissa!

No itse asiassa olen kyllä opetusalalla, mutta huomaatko etten pillastunu yhtään? =) Kunhan vaan ilmaisin niinku asia on - opettajat ei niitä työpäiviä pysty päättämään. Ne sanellaan kuntatasolla. Joitain yksittäisiä työpäiviä voidaan tehdä ns. sisään, että saadaan vaikkapa joku loppiaisen...
  10. A

Järjetön joululoma kouluissa!

No mut hei, ei se ole opettajien vika miten kunnan työ- ja loma-ajat on määritelty kullekin vuodelle =)
  11. A

Onko olemassa munatonta, maidotonta.. (leivonnaisista)

Olen löytänyt paljonkin tuollaisia ohjeita. Mutta just nyt en ehdi etsimään sulle niitä. Pistä googleen maidoton ja munaton resepti / leivonnainen / piirakka tms. Tällaisella haulla joskus osuin sivuilla joilla oli myös maidoton, munaton, gluteeniton ohjeita, joista parhaat otin itelle talteen =)
  12. A

Kyllä on hyvä olla duunarin vaimo!

Jep. Ja sekin kilpailu piti vielä tehdä toisten kustannuksella. Mun mielestä edelleen tää ketju alkoi ihan hyvin, ellei joidenkin olis tarvinnut tulla haukkumaan toisten miehiä ketjuun, johon muutama oli jo omaa ihanaista ja sattumalta duunariaan kehunu. Jos olis riittänyt se inhimillisyys ja...
  13. A

Vain yksi lapsi - onko väärin lasta kohtaan??

Meillä tätä asiaa pohdittiin kanssa kovin kovin paljon. Esikoinen nimittäin ilmoitti tulostaan aivan täytenä yllätyksenä, siihen asti oltiin hyvin voitu kuvitella elävämme vielä ainakin monta vuotta ihan ilman lapsia. Jo esikoisen odotusaikana aloin pohtimaan tätä asiaa. Ensin toinen lapsi...
  14. A

Näkemyksiänne: jos asuu nyt jo MELKO täydellisessä asunnossa

Näin just. Ja mulla ainakin iskis kauhee stressi, kun pitäis sit oikeesti tietää mitkä ne parhaat valinnat on vielä pidemmälläkin tähtäimellä. Lykkäisin muutaman vuoden, jos kerta nykyinen asunto toimii ja noin. Säästäisin vaikka vähän tai ainakin viettäisin vähän hermolomaa ennenku siihen...
  15. A

Rakkaat suomalaiset, miksi rakennatte niin paljon?

Mulla ainakin on syynä se, että uuden saa monessa tapauksessa halvemmalla kuitenkin kuin kunnostamalla vanhaa kaikkien määräysten ja oman maun mukaiseksi. Ja itse asiassa, tällä rahalla mitä nyt ollaan pankille velkaa rivarista pk-seudulla, rakennettais ihan hyvin se oma kun vaan muutettais noin...
  16. A

Uuh, älä käytä ilmaisua "meillä korkeassa asemassa olevilla". Olet häpeäksi kaikille, joita luet samaan luokkaan kanssasi kuuluviksi :wave:
  17. A

Oho, no sitte kyllä saattais se samanlainen duunari jäädä löytymättä jos näin olis :D
  18. A

Millainen se sun mies on luonteeltaan sitten? Ja paljostako lyöt vetoa, että löydän ihan yhtä mukavan luontoisen duunarimiehen? Mulle kelpais kyllä helppo raha =)
  19. A

Onko esimerkiksi puuseppä mielestäsi duunari? Entä metsätalousyrittäjä? Noin nyt kaksi esimerkkiä sanoakseni... ja piti lisätä, että jos se on sulle ja sinun miehelle tärkeä asia, että voi tehdä töitä kotona niin ei se sitä kaikille ole. Itse en vois tehdä töitä kotona enkä kyllä edes...

Yhteistyössä