Onko täällä minun lisäkseni muita, jotka jättävät tänä vuonna kinkun syömättä sikainfluenssan pelossa?

• Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti
ov
Minä en ainakaan uskalla syödä nykyään sianlihaa missään muodossa, en myöskään siis kinkkua! Tosin miehen ja lasten takia meille täytyi hankkia kinkku, mutta minä ainakin syön tänä jouluna vain pelkkää kalaa ja kasvisruokia.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä en syö edes sellasia possumuotilla tehtyjä pipareita sikainfluenssan pelossa! Joten en ymmärrä tätä naurua aiheesta!
Mä käytän aina käsidesia kun Prisman parkkiksella joudun käveleen niin läheltä betoniporsaita.

Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä en syö edes sellasia possumuotilla tehtyjä pipareita sikainfluenssan pelossa! Joten en ymmärrä tätä naurua aiheesta!
Mä käytän aina käsidesia kun Prisman parkkiksella joudun käveleen niin läheltä betoniporsaita.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Perkele, mä en ole tota hokannutkaan. Ihme että en ole vielä tautia saanut. Kiitos vinkistä! :flower:

Kannattaa siis välttää kinkun lisäksi possupipareita, possumunkkeja, betoniporsaita ja säästöpossuja. Ei myöskään kannata heittää helmiä sioille, ostaa sikaa säkissä tai käydä jouluruokiin käsiksi kuin sika limppuun.

Yhteistyössä