Hakutulokset

1. A

Lapsi 9kk ja äidin töihin lähtö

Mulla ei ole ihan vastaavaa kokemusta. Mutta aloitin opinnot elokuussa ja mulla oli syyskuussa lähiopetusjakso, jonka ajan meidän herra tuolloin reilu 6kk oli mummin hoidossa. Nyt sitten helmikuussa taas lähijakso ja mummi hoitaa. Tuo oli vaan kuukauden mittainen pätkä, et sinänsä ehkä eri...
  2. A

mitä ostitte miehellenne joululahjaksi?

Meillä ei tänä vuonna osteta toisillemme mitään. Ja muutenkin, ei me oikein noita lahjoja harrasteta. Mies ei koskaan ehdi töiltään kauppaan ja ahdistuu siitä, että ei (muka ainakaan) keksi ostettavaa. Ja sitten jos toivon itse jotain nimenomaista, niin tuntuu sekin aika tylsältä - sama...
  3. A

naapuri toi tänään joulukukan ja kortin itsellä ei ollut antaa mitään takas..

Toivottavasti meidän naapurit ei tuo mitään. Mun mielestä hyvän joulun toivotukset kyllä riittää, kun ei mitään ystäviä olla. Itse varmaan pistäisin neidin piirtämään jonkun kivan kuvan ja askarreltaisiin itse heille kortti vaan. Ei kai sitä tarvii alkaa väkisin keksimään vastalahjaa?
  4. A

Miehen logiikka!!! *joululahjoista*

Meillä kans tiukkaa täsmälleen samoista syistä. Ihme kyllä mies on nyt pysynyt kerrankin mukana säästökuurissa, mutta ennen sillä on ollut ihan samaa vikaa. Se on jotain hetkessä elämistä ja sitä, ettei oikein pysty myöntämään itselleenkään, että rahat tosiaan on niin tiukassa. Koska siitä iskis...
  5. A

Mitä oireita homeesta?

Mulla oli sellainen puolikuntoinen olo koko ajan, eli ajattelin joka päivä olevani "tulossa sairaaksi." Sellainen tukkoinen olo päässä, aivan kauhea väsymys joka kaatoi sänkyyn viimeistään kotona ja sai jo kotimatkalla melkein nukahtamaan auton rattiin. Olo oli aivan kauhean, vaikken saanutkaan...
  6. A

Hieromasauvat tulevat Citymarketeihin

No se on ihan hyvä juttu mun mielestä, vaikka ite tuskin marketista tulen jatkossa(kaan) seksilelujani ostamaan. Mutta ne ketkä haluaa niin voivat sen tehdä =)
  7. A

Mieheni kanssa päätettiin että meille riittää vain 1 lapsi.

Minäkin mietin ekan lapsen saatuani kaikkia tällaisia juttuja. Mietin myös sitä, miten tärkeä isoveli mulle nyt aikuisena on, vaikka isohkon ikäeron takia ei nuorina juuri yhteistä ollu. Ja sit vaikutti ihan se, että mun ainokainen veljeni on melko vakuuttava, ettei lapsia halua koskaan eikä...
  8. A

Pieni vinkki: Älä imuroi leivänpaahtimen sisustaa imurilla

Joo, voin arvata. Olen tehny saman :ashamed:

Yhteistyössä