kokeiltu on
Saa sellasen säväyksen että takuulla sydän heittää häränpyllyä ja muuttaa rytmiään. :saint:
HUUII!!! mä voisin tuon tehdäkin... hyvä että varoitit.Alkuperäinen kirjoittaja joo:Leivänpaahdinta ei myöskään kannata siirtää pöydällä siten että sormet menee niihin leipien aukkoihin, jos johto on seinässä :saint:
Ei kaikista saa.Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö:leivänpaahtimen pohjanhan saa irti jotta muruset pystyy poistamaan.
Mä teen aina niin...Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:mä olenkin tehnyt Hessu Hopot...leipä jäi jumiin, voitte vaan arvailla millä kaivelin sitä sieltä pois :wave:
Joo, voin arvata. Olen tehny saman :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:mä olenkin tehnyt Hessu Hopot...leipä jäi jumiin, voitte vaan arvailla millä kaivelin sitä sieltä pois :wave:
Aiiih........... Päivän piristyksiä.Alkuperäinen kirjoittaja milla:ja ei myöskään kannata imuroida näppäimistöä (läppärin ainakaan ), sillä joku näppäin voi sujahtaa imuriin..grhm..
jep, huomattuAlkuperäinen kirjoittaja milla:ja ei myöskään kannata imuroida näppäimistöä (läppärin ainakaan ), sillä joku näppäin voi sujahtaa imuriin..grhm..
Ja siis ET ottanut verkkovirrasta pois????? No, kukin tyylillään. Mut kun näitä juttuja lukee, niin oon kyllä koko ajan vahvemmin sitä mieltä, että osa noista lehdissä kerrotuista "onnettomuuksista", on osin itseaiheutettuja.Alkuperäinen kirjoittaja ap :Kyllä meillä on murunkerääjä pohjassa vai mikskä sitä kutsutaan, käänsin vielä lisäksi ylösalaisin. Siltikin murusia varisi koko ajan jostain joetn päätin ottaa imurin avuksi kun muutenkin olin siinä imuroimassa. Nytpä tiedän etten ota enää. :saint: