naapuri toi tänään joulukukan ja kortin itsellä ei ollut antaa mitään takas..

• Viestiketjun aloittaja heips
  • Ensimmäinen viesti
heips
meinasin kortin laittaa maanantaina heidän laatikkoon nyt aattelin et laitanko siihen mukaan sulaalevyn,vai onko vähän et ku he toi ni sit meidänkin pitää tuleeko sellanen olo?

Uti
Sulla on sentään vielä aikaa korjata asia. Meitä hävetti kun ei oltu osattu mitään laittaa ja kolme lähintä naapuria toi jotain...vasta aattona, ekasta joulusta kyse tuossa talossa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Uti:
Sulla on sentään vielä aikaa korjata asia. Meitä hävetti kun ei oltu osattu mitään laittaa ja kolme lähintä naapuria toi jotain...vasta aattona, ekasta joulusta kyse tuossa talossa.
juu toi ois paha,jos sit laitan sen suklaan kortin mukana laatikkoon

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Uti:
juu toi ois paha,jos sit laitan sen suklaan kortin mukana laatikkoon
mikset veisi perille asti, niinkuin hekin toivat teille? On aika töks mielestäni jos lätäset kortin ja suklaan laatikkoon ja häivyt vähin äänin kun hän kerran toi kuka teille perille asti.

Toivottavasti meidän naapurit ei tuo mitään. Mun mielestä hyvän joulun toivotukset kyllä riittää, kun ei mitään ystäviä olla.

Itse varmaan pistäisin neidin piirtämään jonkun kivan kuvan ja askarreltaisiin itse heille kortti vaan. Ei kai sitä tarvii alkaa väkisin keksimään vastalahjaa?

Yhteistyössä