mitä ostitte miehellenne joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti
hei
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mitään. Ei aikuiset mitään lahjoja tarvii...
Haha, jos teillä ei ole varaa niin se ei sano, että muutkaan niistä ei tykkää. Mua suorastaan ärsyttää nämä "ei aikuisille mitään" -hokijat. Ap kysyi, mitä ostitte, ei sitä, ostitko vai et. =) Joten jos et ostanu, älä vastaa mitään.

Ja ostin. College-takin, hiihtopipon ja suklaarasian. =)

pilviini harmaana
Meidän ei pitänyt ostaa mitään toisillemme, koska Finnairin sinivalkeat siivet vievät meidät Teneriffalle joulun viettoon. No, toisin kuitenkin kävi ja pukki vierailee reissun aikana. Me ostettiin Wii yhteisesti meidän perheelle, mutta aikuisillehan se nyt ensiksi on koska lapset ovat vasta 4 vuotta ja 11 kuukautta. Miehelle ostin kaksi elokuvalippua, jotta pääsemme treffeille. Kaksi muuta paketin lippua menivät lastenhoitajallemme. Joten ylijäämät itselle :) Lisäksi ostin sellaisen Adidaksen deo- saippua-pakkauksen. Luulin, että se on juntein lahja ikinä, mutta mies toivoi kerran sellaista, kun ei ole koskaan kuulemma saanut :)

lila
En mitään, ei osteta mieheni kanssa toisillemmi niin kauan kun ollaan molemmat opiskelijoita, näin ollaan menty kaksi edellistäkin joulua. Ei oo rahaa, yksinkertaista :) Ihanaa, sitten kun ees toinen on töissä, niin voidaan ostaa toisillemmi lahjat :)

Vieras
Vai ei aikuiset tarvitse lahjoja?:)
Tottakai tarvitsee:) Minä ainakin haluan lahoja jouluna! hih.

Ostin miehelle viisi paitaa Jack&Jonesista, Anttilasta pari leffaa ja rasiallisen vihreitä kuulia ja tilasin itse toivomansa jalkapallolehden vuodeksi.

Meillä ei tänä vuonna osteta toisillemme mitään.

Ja muutenkin, ei me oikein noita lahjoja harrasteta. Mies ei koskaan ehdi töiltään kauppaan ja ahdistuu siitä, että ei (muka ainakaan) keksi ostettavaa. Ja sitten jos toivon itse jotain nimenomaista, niin tuntuu sekin aika tylsältä - sama sitten käydä se pyjama tai kirja alesta itse hakemassa kuin miehen se ostaa kalliimmalla pakettiin vain siksi, että mullekin olis "yllätys".

Omien vanhempieni kanssa olen myös sopinut, ettei osteta mitään lahjoja, kun se menee aina sellaiseksi väkisin miettimiseksi.

kk
Mä tarvin ainakin lahjoja! (kun joku kommentoi, ettei aikuiset lahjoja tarvi) tai ainakin omalta mieheltä on aina ihanaa saada jotain, kun se keksii aina kivoja lahjoja. Me ollaan kyllä sovittu että ostetaan vaan jotain pientä. Nyt jo jännittää että mitähän se on oikein hankkinu..

Mutta kysymykseen vastatakseni; ostin miehelle ranneketjun ja kaulaliinan. Vielä tarkoitus olis ostaa ehkä joku cd tai dvd.

hmm
En ole vielä ostanu, mut ajattelin hierojalle lahjakorttia. Essun ja kunnon kokkikirjan, kun tykkää tehdä ruokaa ja sit vielä mies tänään valitteli kun ei ole kunnon pitkiä kalsareita, niin niitä parit. Meinaan näillä keleillä mies ulkotyössä tarvii lämmikettä :D Mut mietin vielä tuota essua ja kirjaa, nimittäin ap anto hyvän vinkin, nimittäin eräliikkeeseen voisin itsekin hommata lahjakortin, rakastaa metsästystä miun mies. Myös jonkin vaatteen ajattelin hommata.

Olen ostanut kasvojen hoitoon tuotteita, joista mieheni tykkää kovin, muttei ikinä raaski itse ostaa, sit sydänsuklaat ostin jo, kun ne joskus on loppuneet ennen joulua ja niitä mies odottaa myös lahjaksi joka joulu :heart: Muusta en tiedä viel, mutta miehelle yleensä laitan 4-6 pakettia. Hän on yleensä ollut meidän perheessä se kilteinkin, että todella lahjansa ansaitsee. :D

Yhteistyössä