Mikä vika on Tiimarin kortissa?

Mä en käsitä. Yhtä lailla niitä nallekortteja on muuallakin myynnissä.
Eikä niissä ole edes jokaisessa sitä nallea, on joulupukkia ja enkeliä ja maisemaa.....

Kuten Akateemisen kirjakaupankin korteissa.

Se on kai se hinta........ halvalla ei saa hyvää, vai?

On alkaneet nämä joulutkin mennä vaikeiksi kun on aikansa palstaillut. Kaikenlaista koodia ja ongelmaa asioiden vuoksi jtka on ennen olleet niin helppoja :whistle:

v
on noi tiimarin nallekortit sun muut huomattavasti parempia kun kakaroiden kuvat! Meilläkin on lapsia muttei niiden naamaa tarvii joka paikkaan tunkea. Meille tulee sukulaisilta ym näitä lapsikortteja ja ne on niin rasittavia! Ei mua kiinnosta muiden lapset, saman tien menevät roskiin sellaiset

Alkuperäinen kirjoittaja v:
on noi tiimarin nallekortit sun muut huomattavasti parempia kun kakaroiden kuvat! Meilläkin on lapsia muttei niiden naamaa tarvii joka paikkaan tunkea. Meille tulee sukulaisilta ym näitä lapsikortteja ja ne on niin rasittavia! Ei mua kiinnosta muiden lapset, saman tien menevät roskiin sellaiset
JA tätähän mä en kysynyt. Tästä on jo pitkä ketju palstalla.....

Inkku
En mä tiedä! Minä iloitsen jokaisesta kortista, joka saadaan. Tänä vuonna olen kyllä huomannut, että kortteihin on panostettu - liekö palstan viesti mennyt jo kaikkialle ;).

Ei sillä hinnalla ole väliä, jos saajan mielestä on huono kortti, niin sama se on mistä se on ostettu. Musta ne "tiimarin kortit" on sellasia ylimakeita-glitter-söpöeläin-nalle-tusinatavaraa. Mutta jokaisella on oma makunsa. Jokainen lähettäköön sellaisia mitä haluaa, tai on lähettämättä. Kohteliasta on kiittää vaikkei olisikaan lempikortti ollutkaan.

ööö
Alkuperäinen kirjoittaja Loimeri:
Ei sillä hinnalla ole väliä, jos saajan mielestä on huono kortti, niin sama se on mistä se on ostettu. Musta ne "tiimarin kortit" on sellasia ylimakeita-glitter-söpöeläin-nalle-tusinatavaraa. Mutta jokaisella on oma makunsa. Jokainen lähettäköön sellaisia mitä haluaa, tai on lähettämättä. Kohteliasta on kiittää vaikkei olisikaan lempikortti ollutkaan.
Meidän tiimarista löytyy myös talvimaisemaa, kynttiläaihetta, joukuusta ym. ei niin söpöjä, joista juuri se kimalle tekee juhlavaa - makunsa kullakin tietysti :)

b
Jaahas,

Miusta Tiimarin kortit on kalliita. kirjatorilta sais halvemmalla, ellen sitten kierrättäis joulukortteja.
Eli kaksiosaisista korteista minä leikkaan sen käyttämättömän kannen ja teen siihen vaan viivat taakse ja lähetän sen yksiosaisena korttina eteenpäin.

Ekologista! ja ILMASTA!

Paheksukaa vaan! :D

En vaan ymmärrä myöskään. Mä en ainakaan välitä saanko Tiimarin kortin vai jostain muualta ostetun kortin joka on maksanut 10 euroa. Makuja on monenlaisia ja uskon että jokainen ostaa ja lähettää sellaiset kortit joista itse tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Jaahas,

Miusta Tiimarin kortit on kalliita. kirjatorilta sais halvemmalla, ellen sitten kierrättäis joulukortteja.
Eli kaksiosaisista korteista minä leikkaan sen käyttämättömän kannen ja teen siihen vaan viivat taakse ja lähetän sen yksiosaisena korttina eteenpäin.

Ekologista! ja ILMASTA!

:flower: tätä pitää kokeilla!

vieras
Tiimarin korteissa ei ole mitään ihmeempää vialla mutta niistä tulee "ongelma", useampi kortinlähettäjä käy valkkaamassa samasta valikoimasta ja vastaanottajat saattavat saada useampia samanlaisia. Ei tunnu enää niin juhlavalta, kun tulee kolmas tismalleen samanlainen. Sama ongelma koskee kaikkia muitakin kortteja mutta Tiimarin kortit ovat yleisimpiä, joten niiden osalta ongelma lienee todennäköisin.

Minusta ne eivät ole kauniita. Simple. Pirun rumia suureksi osaksi (joo sieltä voi löytyä joku yksinkertaisempikin). Tiimarikortista voisi olla itsetehdyn kortin työstömateriaalia.

Niistä ei mene hyväntekeväisyyteen, suomalaiselle taiteilijalle, suomalaiselle painotalolle sentin senttiä.

Vastakysymys: Miksi minä EN saa pitää Tiimarikorteista? Miksi kaikkea pitää suorastaan rakastaa? Eikö saa olla silmää toisellaisille korteille, vaan ihan kaikki pitää olla kaunista ja hyvää...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiimarin korteissa ei ole mitään ihmeempää vialla mutta niistä tulee "ongelma", useampi kortinlähettäjä käy valkkaamassa samasta valikoimasta ja vastaanottajat saattavat saada useampia samanlaisia. Ei tunnu enää niin juhlavalta, kun tulee kolmas tismalleen samanlainen. Sama ongelma koskee kaikkia muitakin kortteja mutta Tiimarin kortit ovat yleisimpiä, joten niiden osalta ongelma lienee todennäköisin.
Tämäkin aspekti pitää paikkansa, hienoa kun niitä on sitten usea samanlainen.. Estin moisen tekemällä kortit ja pakettikortitkin itse. Aika meni mukavasti, ja jo syyskuusta on ollut joulutunnelmaa :D

ja ilmasta
Alkuperäinen kirjoittaja b:
Jaahas,

Ekologista! ja ILMASTA!

Itse lähetän vain sähköisessä muodossa. Vielä ekologisempaa!

gg
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Minusta ne eivät ole kauniita. Simple. Pirun rumia suureksi osaksi (joo sieltä voi löytyä joku yksinkertaisempikin). Tiimarikortista voisi olla itsetehdyn kortin työstömateriaalia.

Niistä ei mene hyväntekeväisyyteen, suomalaiselle taiteilijalle, suomalaiselle painotalolle sentin senttiä.

Vastakysymys: Miksi minä EN saa pitää Tiimarikorteista? Miksi kaikkea pitää suorastaan rakastaa? Eikö saa olla silmää toisellaisille korteille, vaan ihan kaikki pitää olla kaunista ja hyvää...
Peesi.

mutsi
Täällä on oikeesti IHAN kipeetä sakkia. :D Aivan sama mitä teet tai et tee, kaikki on väärin ja huonoa. Ei ole olemassa mitään hyvää eikä oikeaa. :xmas: Ihania kavereita ootte.

Yhteistyössä