huuliherpes

• Viestiketjun aloittaja ärh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
onko turha ostaa? sais ainakin vähän piiloon..
Minä kokeilin noita kerran. En tiedä miksi, mutta musta ainakin tuntui että se parani paaaaljon hitaampaa kuin tavallisesti koko rakkula. Ihanku se olis muhinu siellä laastarin alla niin, ettei alkanu kuivaa ollenkaan tai jotain? Tiedä sitten oliko joku sattuma vaan, että just sillon oli tavallista ärhäkämpi tapaus.

Ja sen laastarin kyllä mielestäni huomaa + huomaa vaan selvemmin, jos siihen koettaa jotain meikkiä tms laittaa päälle. Itse kuitenkin koin sillä yhden hyödyn - vähensi tarttumisen riskiä lapsiin, kun ihan aina ei kerkee noiden pienten "pusuja" väistelemään jne. Mutta siis, itse kyllä taidan jatkossa varsinaiseen hoitoon ostaa ihan vaan niitä voiteita.

nöppäri
No minä olen käyttänyt sitä laastaria, kun noi muksut on olleet ihan pieniä, ei tarvinnut pelätä, että hinkuttaa muksu itseänsä siihen rupeen.
Samoin olen laittanut jos mulla oli uimakoulut, niin en levittänyt sitä siellä minnekkään.

Samaa mieltä olen minäkin, että paranee hitaammin laastarin kanssa, koska siihen ei tule sitä rupea, mutta sillä saa kyllä kätevästi peitettyä sen rakkulan.

Nopeiten on mulla parantunut Blisexin tuubimallisella huulirasvalla, siis nopeammin kuin Zovirakseilla tai muilla.

Yhteistyössä