Joo, mullekin jää toi jano päälle. Olenkin ihmetellyt miks, mut en taida olla ainoo. Nukun ehkä 5-6 krt vuodessa päiväunet (nyt kun enää tee vuorotyötä).
Mä nukahdan keskellä päivää äärimmäisen harvoin, nytkään en tuntenut oloa edes väsyneeksi, kylmissäni vain oikaisin sohvalle peiton alle muka hetkeksi.
Työtkään taas luista kun on niin omituinen olotila |O
Mä kans nukahin tohon sohvalle ku nukuin kipujen takia aika huonosti.. Ja nyt oon kyllä niin tutkalla etten ikinä! Väsyttää kahta kauheemmin, törkee jano eikä ajatus luista mihinkään. Blaah..
Ens kerralla ku alkaa noin väsyttään et pitäs muka päikkäreitä nykästä ni keitän kahvit sen sijaan että meen sohvalle..
On kerrankin tosi mielenkiintoinen aloitus Siis mistähän toi janon tunne johtuu? Itse rakastan nukkumista ja voin tehdä sitä aivan mielinmäärin. Yöunet on noin 9-11 h ja joskus nukun jopa päikkärit. Itse olen huomannut, että jos nukkuu "hetken" ( mitä suositellaan n. 15min) niin olen aivan tokkurassa, ärtyinen ja VÄSYNYT, mutta jos nukkuu 2h tai yli niin olo het paljon parempi. Mulla ei siis koskaan päikkäreiden jälkeen ole ollut janon tunnetta, mutta kiinnostaisi tietää, että mihin tuo perustuu!!!? Niin, ja...viikonloppuisin ne päikkärit vaan on niin ihania!
Sama täällä; ei kärsi nukkua päikkäreitä tai olen loppuillan ( tai ainakin seuraavat 3-4 tuntia ) hemmetin pahalla päällä, pulssi hakkaa herätessä tuhatta ja sataa, on heikko olo, ym. :snotty:
itsellä ei yöunien jälkeen ole näläkä eikä päikkärien jälkeen jano, mutta jos hetkeksikin vaivun päiväunille niin aivan hillllitön nälkä on kun nousen. päikkärien jälkeen edeltänyt päivä vaan muuttuu jotenkin utuiseksi enkä tahdo muistaa oliko se eilistä vai tätä päivää.
mulla menee kans aivan pasmat sekasin jos nukahdan päivällä. Useimmiten päikkäreiltä herää jotenki aivan yks kaks johonki ääneen tai hirveään vessahätään, sit palelee ja väsyttää koko loppu päivän. Ja toi jano on mullakin! Ja sitten kun olis illalla nukkumaanmenon aika niin sitä sopivasti piristyy ja saaki valvoa aamun tunneille asti.