Väärin, koeta lukea mun tekstejäni, mä TAPAAN päivittäin insinöörejä ja LISÄKSI teen töitä päivittäin usean kanssa. Voin arviolta heittää että vuodessa olen noin 100 eri yrityksen insinöörien kanssa tekemisissä joten aika helvetin hyvä otanta mulla on.Alkuperäinen kirjoittaja Ou mama!:No, on aika pieni otanta, jos vain oma firmasi inssejä tunnet...Joten lopetetaan se yleistäminen jo! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Joo, mut kun sä väitit etten tiedä insinöörien työstä mitään.... Siihenhän mä vastasin. Nimen omaan miespuolisia insinöörejä tapaan töissäni jatkuvasti ja usean kanssa työskentelenkin ja tosiaan usein huomaa sen käytännön järjen ja pidemmän päälle ajattelun kyvyn olevan hakusessa.Alkuperäinen kirjoittaja Ou mama!:Eikös tässä puhuttu MIESTEMME aloista, ei sinun... Ja insinöörejäkin on lähes jokaisella teollisuuden ja teknologian alalla, joten älä yleistä!Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Hei, sä et tiedä mikä mun ala on. Mä en ole duunari. Ja työskentelen joka päivä insinöörien kanssa. =) Meillä on oma yritys. Duunareita arvostan 100 kertaa enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja Ou mama!:Ja tämä paljastaa miten paljon "tiedät" insinöörien työstä!Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Tiedätkö paljonko duunari joutuu päivän aikana laskemaan menekkejä jne? Tässä näkee miten jotkut eivät tiedä rakennushommista mitään. Päätteellä töitä tekevätkö muka joutuvat käyttämään aivojaan? Sen kun syöttävät valmiisiin ohjelmiin laskutoimituksia ja numeroita ja kone hoitaa loput, se on nähty!