vieras
Kuuntelin radiosta joku aika sitte että insinööri oli ottanu loparit ja pelas"työkseen"nettipokeria. Onko seki nyt niinku"duunarin"hommis
Njaa. Hitlerin aikakausi ei ole ohi. Tämmösiä Valio yksilöitä vielä löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ihmiset eivät ole ikinä olleet samanarvoisia, aina asema yhteiskunnassa on määrittänyt yksilön arvon. Kaikki muu on lässyn lässyn -teoriaa.Alkuperäinen kirjoittaja siis ette ... :Siis ette naiset voi olla tosissanne, että tappelette siitä, onko duunarimies vai esim. akateeminen "parempi". Kyllä me ollaan ihan samanarvoisia kaikki, ollaanpa sitten työttömiä tai vaikka kuinka hyvin palkatussa työssä. Ihmiset ovat persoonia, työ on vain yksi osa elämää, ja varmasti hyvin monenlaiset miehet voivat olla ihania, ei kai se nyt ihan oikeasti voi olla ammatista kiinni? Meinasin jo kirjoittaa, että hävettää naissukupolven edustajana tuollaiset kommentit. Mutta enpä kirjoittanutkaan sitten, koska mitäs toisten ajatuksia häpeämään henkilökohtaisella tasolla.
En mäkään. Palkollisella sentään on työajat, yrittäjä on töissä 24/7.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No niin on . Mä en vaan ymmärrä miten vaikkapa putkimies yrittäjänä olisi jotenkin parempi kuin putkimies palkollisena.Alkuperäinen kirjoittaja Nam:Joo mut yrittäjä on yrittäjä, vaikka tekisi duunarinkin hommia!Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jokainen yrittäjäkin voi tituleerata itseään toimitusjohtajaksi ja tehdä silti duunarin hommia. Ja miehen työpaikalla osa ylemmistä toimihenkilöistä (siis sillä nimikkeellä ja palkalla) tekee silti työnjohtajan hommia. Mun työpaikallani kaupassa on yksi nimikkeellä kt-johtaja ja hän tekee ihan perus osastovastaavan hommia kun osasto on niin pieni ettei hänellä ole alaisia jne. jne.
Ihan vaan tuli mieleen
Säälittävää. Mutta omapa on asiasi.Mutta ainakaan minä en edes rakastuisi duunariin...