Kyllä on hyvä olla duunarin vaimo!

• Viestiketjun aloittaja kehukaa muutkin miehiänne!
  • Ensimmäinen viesti
Karuski
Miehellä palkka erittäin muhkea..työedut loistavat..ja kotona joka päivä klo 17 maissa..viikonloput vapaat..Meillä ihana iskä,joka kyllästyi yrittäjän elämään ja pääsee nyt paljon helpommalla!

dfdf
Minulla ei ole ollut valittamista duunarin vaimona. Työaika ollut klo 6 -14. Mukavaa, kun mies tullut kotiin heti kahden jälkeen. Ei ole edustustilaisuuksia tai työmatkoja, mutta kyllä niitä omia harrastuksia sitten riittää niiden sijasta. Miehen palkalla en hehkuta, koska maksamme menot puoliksi ja kummallakin on omat rahat. Minulle on ihan sama, mitä mieheni tekee työkseen. Pääasia, että hoitaa perheenisän velvollisuutensa kunnialla.

onnellinen
mulla on ihana duunarimies, ja itsekkin olen näiden normien mukaan duunari, tosin pääsin ilman opiskelua ammattiin missä kaikki muut ovat kouluttautuneet merkonomeiksi ja tradenomeiksi..palkkaa saan saman kuin koulutetut.

Meillä terve asenne elämään, toki raha helpottaa elämisen monia asioita, mutta se ei meille ole tärkeintä, meille riittää kun on tämä omakotitalo, koira, lapset, eutot ja kerran vuoteen joko kotimaa tai ulkomaa reissu.

Arkena riittää ihan se, kun koko porukka käpertyy illalla sohvan nurkkaan katsomaan telkkaria.

Viikonloppuisin yhdessäoloa luonnossa ja kotona.

Mun duunarimiehellä on hyvä kroppa, ja mikäs sen seksikkäämpää kun tulee joskus työhaalarit päällä kotona poikkeamaan, silloni saa ukko kovaa kyytiä.

Pukukin hälle sopii, käyttää sitä yleensä häissä,hautajaisissa,ristiäisissa ja muissa puvun vaativissa juhlissa.

Mun mies on siis monipuolinen, kun sopii sekä puku, että työhaalarit.

ks
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siis ette ... :
Siis ette naiset voi olla tosissanne, että tappelette siitä, onko duunarimies vai esim. akateeminen "parempi". Kyllä me ollaan ihan samanarvoisia kaikki, ollaanpa sitten työttömiä tai vaikka kuinka hyvin palkatussa työssä. Ihmiset ovat persoonia, työ on vain yksi osa elämää, ja varmasti hyvin monenlaiset miehet voivat olla ihania, ei kai se nyt ihan oikeasti voi olla ammatista kiinni? Meinasin jo kirjoittaa, että hävettää naissukupolven edustajana tuollaiset kommentit. Mutta enpä kirjoittanutkaan sitten, koska mitäs toisten ajatuksia häpeämään henkilökohtaisella tasolla.
Ihmiset eivät ole ikinä olleet samanarvoisia, aina asema yhteiskunnassa on määrittänyt yksilön arvon. Kaikki muu on lässyn lässyn -teoriaa.
Njaa. Hitlerin aikakausi ei ole ohi. Tämmösiä Valio yksilöitä vielä löytyy.

Lite
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nam:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Jokainen yrittäjäkin voi tituleerata itseään toimitusjohtajaksi ja tehdä silti duunarin hommia. Ja miehen työpaikalla osa ylemmistä toimihenkilöistä (siis sillä nimikkeellä ja palkalla) tekee silti työnjohtajan hommia. Mun työpaikallani kaupassa on yksi nimikkeellä kt-johtaja ja hän tekee ihan perus osastovastaavan hommia kun osasto on niin pieni ettei hänellä ole alaisia jne. jne.

Ihan vaan tuli mieleen :)
Joo mut yrittäjä on yrittäjä, vaikka tekisi duunarinkin hommia! :)
No niin on :D. Mä en vaan ymmärrä miten vaikkapa putkimies yrittäjänä olisi jotenkin parempi kuin putkimies palkollisena.
En mäkään. Palkollisella sentään on työajat, yrittäjä on töissä 24/7.

Yhteistyössä