Kyllä on hyvä olla duunarin vaimo!

• Viestiketjun aloittaja kehukaa muutkin miehiänne!
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kuolisin jos olisin naimisissa duunarin kanssa! Miehellä arvostettu hyvä työpaikka, kivat työajat, ei yli- eikä viikonlopputöitä, hyvin harvoin työmatkoja (ja niistäkin saa ihan sikana rahaa, joten ei haittaa vaikka olis enemmänkin!), kroppa pysyy kunnossa ihan harrastustenkin avulla ja on taatusti parempikroppainen ja -kuntoinen kuin teidän katonrakentaja-eristysmiehenne :D
:headwall: Noh, kukin tyylillään. =)

Lisätäänpä tähän ihan koko ketjua lukematta, että arvostan myös niitä korkeammin koulutettuja ja joillekkin se istumatyö sopii toisille taas ei.
Molemman ihmistyypin kanssa olen elänyt ja tämän duunarin valitsen kyllä milloin vain.

Näin myös eräässä työpaikassa tätä "johtaja" puolta ja kyllä niillä ihan kivaa näkyi reissuillansa olevan, tuskin ois ollu niillä kotona odottavilla vaimoilla kivaa ku tietäsivät mitä siellä tapahtuu.. Toki tätä samaa ilmiötä varmasti on duunareiden keskuudessa, mutta ei ainakaan työhön liittyvien reissujen yhteydessä ku niitä ei ole =)

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja at:
kyllä mä olen ylpeä mun miehestäni vaikka saakin pientä liksaa.. Yrittääpä kuitenkin perheensä elättää, vaikka sanookin että helpommallakin sais saman rahan ( ja totta puhuu, työkkärin summa on liki sama.. :( ).
Onhan sillä mussulla vähän masuakin, mutta niin on mullakin.. EIkä se onneksi ole oluesta lähtöisin.. :D

Anteeksi "vieras" joka kuolisit duunarin vaimona, en mahda ymmärtää kantaasi, rakkaushan se on minkä vuoksi yhdessä ollaan, ei työ tai ammatti?
Mutta ainakaan minä en edes rakastuisi duunariin...
Kysyt siis mieheltä ensin ammatin, ja sitten mietit rakastutko vai et? :D

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Mä kuolisin jos olisin naimisissa duunarin kanssa! Miehellä arvostettu hyvä työpaikka, kivat työajat, ei yli- eikä viikonlopputöitä, hyvin harvoin työmatkoja (ja niistäkin saa ihan sikana rahaa, joten ei haittaa vaikka olis enemmänkin!), kroppa pysyy kunnossa ihan harrastustenkin avulla ja on taatusti parempikroppainen ja -kuntoinen kuin teidän katonrakentaja-eristysmiehenne :D
Voi moiskis sun kanssas, hyvää joulua!
Mahtaa teillä olla pienet tulot jos voit sanoa että työmatkoista kuittaa "sikana" rahaa! :LOL: Ne päivärahat on pikkupätäkkää..... Hih. Paljastit itsesi.
Nim. reissutyöntekijä.....
No sekin on suhteellinen käsite, ja voin taata että mieheni tienaa enemmän kuin sun rekkamiehes..
Siis hei ihan oikeasti, onko näin lapsellisia naisia edes olemassa? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

v
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
Voi moiskis sun kanssas, hyvää joulua!
Mahtaa teillä olla pienet tulot jos voit sanoa että työmatkoista kuittaa "sikana" rahaa! :LOL: Ne päivärahat on pikkupätäkkää..... Hih. Paljastit itsesi.
Nim. reissutyöntekijä.....
No sekin on suhteellinen käsite, ja voin taata että mieheni tienaa enemmän kuin sun rekkamiehes..
Siis hei ihan oikeasti, onko näin lapsellisia naisia edes olemassa? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
on näköjään:D vissiin niitten miesten äly on näiltä naisilta pois:D

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Miksi mun pitäis hävetä mun duunarimiehen työtä? (raksamies)
Enkä todellakaan häpeä isäni vuosikausia tekemää työtä, jolla repi perheelleen alannon (rekkamies).

Miksi pitäis :eek:

En mä kyllä hauku ketään toisenlaisenkaan työn edustajaa.
Sulla on terve asenne, kiva lukea tällaisiakin kommentteja. :flower:

Vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja näin on näreet:
Mistäkähän sekin siten johtuu että ne kaikista ääliöimmät on yleensä johtavassa asemassa. Eli puuttuuu sosiaaliset taidot...
Todellakaan ei pidä paikkaansa, sosiaaliset taidot puuttuvat ihan yleisesti duunareilta.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja at:
kyllä mä olen ylpeä mun miehestäni vaikka saakin pientä liksaa.. Yrittääpä kuitenkin perheensä elättää, vaikka sanookin että helpommallakin sais saman rahan ( ja totta puhuu, työkkärin summa on liki sama.. :( ).
Onhan sillä mussulla vähän masuakin, mutta niin on mullakin.. EIkä se onneksi ole oluesta lähtöisin.. :D

Anteeksi "vieras" joka kuolisit duunarin vaimona, en mahda ymmärtää kantaasi, rakkaushan se on minkä vuoksi yhdessä ollaan, ei työ tai ammatti?
Mutta ainakaan minä en edes rakastuisi duunariin...
Kysyt siis mieheltä ensin ammatin, ja sitten mietit rakastutko vai et? :D
Tottakai kysyn, ei kai sitä nyt ensisilmäyksellä rakastuta. Mutta en ole muuten ikinä edes ihastunut duunariin, taitavat pyöriä eri paikoissa kuin minä.

"Kehukaa muutkin duunarimiehiänne" oli ap:n nimimerkki.OK!
Mun mies perus-duunari:Telakkahommia,raksahommia ym. Koskaan ei ole työttömäksi joutunut vaan heti saanut uuden duunin vaikka isoja firmoja muutettu millon Kiinaan,Puolaan jne.jne.Eli luo perheeseen tiettyä turvallisuutta,kun tietää että ainakin toisella duunia aina!
Tällä hetkellä ei tee pitkiä päiviä ja kotiin tultuaan huolehtii lapsista ja kodista..vaihtelee vaipat siinä missä määkin,tekee hyvää safkaa,osaa tehdä kaikkia kodinhommia eikä häpeile sitä.Jutellaan paljon asioista ja joskus ollaan hiljaa,ei aina tartte paasata,ymmärretään toisiamme sanomattakin.On erittäin luotettava!!Ollaan vuosien varrella kohdattu yhtä sun toista ja aina oon pystyny hänen tukeensa luottamaan :heart:
Hänellä on ne duunari-haalarit,mitkä vaihtaa verkkareihin duunista tultuaan,joskus paitakin väärinpäin!Osaa käydä suihkussa eli ei haise ;) Loistava aviomies ja lasten isä!! :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei mieheni joutuisi ikinä duunariksi, sellaista päivää ei tule. Usko tai älä, arvostan hänen luonnettaan.
Et voi sanoa ettei ikinä, mikään ei ole varmaa usko tai älä, olet naiivi jos kuvittelet noin.
On se varmaa, omaisuutta on niin paljon kertynyt ja erilaisiin sijoituskohteisiin.[/quote]

Eli sun mies jäisi mieluummin työttömäksi kuin tekis duunarin hommia?
Ihailtavaa :xmas:

S
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ei mieheni joutuisi ikinä duunariksi, sellaista päivää ei tule. Usko tai älä, arvostan hänen luonnettaan.
Et voi sanoa ettei ikinä, mikään ei ole varmaa usko tai älä, olet naiivi jos kuvittelet noin.
On se varmaa, omaisuutta on niin paljon kertynyt ja erilaisiin sijoituskohteisiin.
Eli sun mies jäisi mieluummin työttömäksi kuin tekis duunarin hommia?
Ihailtavaa :xmas:[/quote]

No mikä olla työttömänä kun omaisuutta riittää? Ja ei ole pelkoa ettei oman alan hommia löytyisi, duunariksi ei ala.

S
No mikä olla työttömänä kun omaisuutta riittää? Ja ei ole pelkoa ettei oman alan hommia löytyisi, duunariksi ei ala.
Mä en häpeäis mitään niin paljon kuin työttömänä oloa.
En minäkään jos joutuisi tukia nostelemaan. Mutta tosi asiassa ei hänellä tule olemaan ikinä työstä pulaa.

Mutta menee ihan sivuraiteille tämä keskustelu.

vieras
En minäkään jos joutuisi tukia nostelemaan. Mutta tosi asiassa ei hänellä tule olemaan ikinä työstä pulaa.

Sä varmaan jättäisit sun miehen, jos ei enää olisikaan "korkean luokan" työtä? Tai viimeistään sitten kun pätäkkä loppuu :whistle:

S

Sä varmaan jättäisit sun miehen, jos ei enää olisikaan "korkean luokan" työtä? Tai viimeistään sitten kun pätäkkä loppuu :whistle:
En jättäisi, mutta miehelleni ei tule tuollaista sattumaan, kaikki on laskettu varman päälle :). Mutta miten tämä tähän keskusteluun liittyy?

vieras

En jättäisi, mutta miehelleni ei tule tuollaista sattumaan, kaikki on laskettu varman päälle :). Mutta miten tämä tähän keskusteluun liittyy?
Mä olen vielä tosi nuori, mutten siltikään niin naiivi kuin sinä.
Totta kai se liittyy. Jos sä sanot ettet ikinä olisi duunarin kanssa niin kyllä mä ihmettelen miten arvon rouva pystyisi työttömänkään kanssa olemaan, se vasta noloa olisikin.

Yhteistyössä