tiedän, että olen liikaa lasteni kanssa, mutta tämä meni eilen jo vähän yli..

hhhehhhe
Mä olin kerran syöttämässä miestäni, kun meillä oli vielä vieraita. Siinä vielä oikeen olin työntämässä lusikkaa miehen suuhun jonkin aikaa enneku tajusin mitä olen tekemässä. Vähän nolotti.

vieras
Apua, vauva herää kohta, kun mä hirnun täällä teille enkä pysty lopettamaan:D Täytyy näyttää tää ketju miehelle, jotta uskoo, että mulle pitää alkaa järjestään omaa aikaa tai kohta mäkin syötän ja tungen tuttia suuhun sillekin:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Apua, vauva herää kohta, kun mä hirnun täällä teille enkä pysty lopettamaan:D Täytyy näyttää tää ketju miehelle, jotta uskoo, että mulle pitää alkaa järjestään omaa aikaa tai kohta mäkin syötän ja tungen tuttia suuhun sillekin:D
mä en edes viitsi kertoa täällä mitä mun mies tuohon kommentoi, koska se leimattais täällä kamalaks pahaks naista alentavaks sedäksi sen perusteella :D

:LOL:

Mä oon mennyt joskus keskiovesta bussiin, ihan yksikseni - olin niin tottunut siihen että aina on vaunut mukana :snotty:
Ja oon pakannut vaihtobodyn, -potkarit, vaipat ja perspyyhkeet kassiin - lähtiessäni ystäväni kanssa baariin :D
Ja hytkyttänyt oven edessä tyhjiä rattaita varmaan 30 minsaa naapurin kanssa juorutessani :snotty:

En siis enää, mutta lasten ollessa pikkuisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mä oon mennyt joskus keskiovesta bussiin, ihan yksikseni - olin niin tottunut siihen että aina on vaunut mukana :snotty:
toi ois aika "paha" :D
nyt kun taas itse tottunut kärryjen kans kulkee niin on ihan alaston olo olla ilman niitä liikkeellä.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

toi ois aika "paha" :D
nyt kun taas itse tottunut kärryjen kans kulkee niin on ihan alaston olo olla ilman niitä liikkeellä.
Arvaa hävettikö? :D

Samalla reissulla oli myös ensin ihan typerä olo, kun ei tiennyt mihin olisi laittanut kädet kun kävelee. Ei ollut mitään työnnettävää! Kotiintullessa taas oli kuormajuhtaolo, kun joutui itse kantamaan kaiken, sen sijaan että olisi saanut rattaiden tavarakoriin...

Virpi
Minä kutsuin miestäni toissailtana TV:tä katsoessamme nimellä "vauva". Tyyliin, "Hei vauva, otatko sä kupin teetä..." En sentään ole syöttänyt tai vaippoja alkanut vaihtamaan.

Yhteistyössä