Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Minäkin olen joskus yrittänyt alkaa syöttämään miestä lusikalla, hän on vaan vastannut että osaa syödä itsekin. Ja maitoa on tullut kaadettua miehenkin lasiin vain pari senttiä...
mä en edes viitsi kertoa täällä mitä mun mies tuohon kommentoi, koska se leimattais täällä kamalaks pahaks naista alentavaks sedäksi sen perusteellaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Apua, vauva herää kohta, kun mä hirnun täällä teille enkä pysty lopettamaan Täytyy näyttää tää ketju miehelle, jotta uskoo, että mulle pitää alkaa järjestään omaa aikaa tai kohta mäkin syötän ja tungen tuttia suuhun sillekin
toi ois aika "paha"Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä oon mennyt joskus keskiovesta bussiin, ihan yksikseni - olin niin tottunut siihen että aina on vaunut mukana :snotty:
Arvaa hävettikö?Alkuperäinen kirjoittaja endie:toi ois aika "paha"Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä oon mennyt joskus keskiovesta bussiin, ihan yksikseni - olin niin tottunut siihen että aina on vaunut mukana :snotty:
nyt kun taas itse tottunut kärryjen kans kulkee niin on ihan alaston olo olla ilman niitä liikkeellä.