Hakutulokset

1. McQueen

Äiti haluaa vaihtelua ja laittaa siksi lapsen hoitoon 1-vuotiaana...WTF??

Mä ymmärrän, ja hyvin. Katsos, kun sen lapsen saa, kaikki muuttuu. Eniten mun äitinä ottaa päähän nää ihmiset, jotka sanoo että, "Olisit miettinyt ennen kuin sen lapsen teit." Ööö. Ja mistähän sitä voi tietää miten konkreettisesti kaikki muuttuu ja miten vaikeaa voi oikeasti olla sen lapsen...
  2. McQueen

"Kiva" hinnankorotus taas ulkovaatteissa...

Ja itse aiheesta vielä: meidän nelivuotias ei oikein haalareihin enää lämpeä, eikä meillä ole sitä mitään vastaan. Toki kaksiosaiset ulkoilupuvut maksaa enemmän, mutta ei se ole meillä parista kympistä kiinni. Välikausiasuksi muistan ostaneeni ihan vain Prismasta Cirafin asun - vai olikohan...
  3. McQueen

"Kiva" hinnankorotus taas ulkovaatteissa...

No tuota. Helsingissä asuvana voin vain todeta, että täällä päin on välikausivaatteet PALJON tärkeämmät kuin talvivaatteet. Poikkeuksena toki kaksi viimeisintä talvea. Riippuu varmasti missä päin maailmaa asustaa.
  4. McQueen

Mitä tykkäät juhlapyhinä järjestetyistä juhlista? Siis esim. juhannushäistä?

Me mentiin ukon kanssa naimisiin juhannuksena. Toki oli ihmisiä, jotka eivät paikalle päässeet mm. mökkeilyn tms. takia ja se on ihan ymmärrettävää - ei se meiltä ollut pois, että jotkut eivät olleet läsnä. Itse tykättiin kovasti jussihäistämme. Meidän hääpäivänä liputetaan, aina silloin tällöin. ;)
  5. McQueen

Melkoisen nopeaa toimintaa etten sanois :D

Damn, mä en ees tätä uutta foorumia osaa käyttää - painelen aina väärästä kohdasta ku pitäis vastata. /o\ Siis sain vaan tarpeekseni feissarista. En tiiä onko pysyvää - muttei mulla mitään palavaa hinkua oo avata tiliä uudestaan. Sitä paitsi se vei aikaakin niin hitosti. :/ Täällä nyt...
  6. McQueen

Melkoisen nopeaa toimintaa etten sanois :D

Onneks olkoon! Btw, just mietin että vieläkö täällä pyörit. Mäkin tänne taas eksynyt ja jätin feissarin taakseni - näin ne elämäntilanteet muuttuu. :)
  7. McQueen

Mies haluaa lapselle nimen väliviivalla

Itse olen kärsinyt väliviivallisesta, suhteellisen harvinaisesta nimestäni (meitä VRK:n mukaan nimettyinä kahdeksan). Voi myös johtua siitä, että aina mua on kutsuttu ensimmäisellä väliviivanimen nimellä ja ainoastaan tilanteissa, joissa olen vanhempien mielestä käyttäytynyt epäkorrektisti, on...
  8. McQueen

Käynnistetty synnytys

Esikko (ja ainoa, vielä) käynnistettiin raskausviikoilla 42+1. Cytoteciä muistan saaneeni lähemmäs kymmenen murua, eikä mitään tapahtunut. Olin täysin epäkypsä eikä lapsikaan laskeutunut. 42+3 aamulla alkoivat antaa oksitosiinia, ja sitten jo alkoi tapahtumaankin. Tasan klo 12:00 kirjattiin...
  9. McQueen

G: Kaikkien aikojen paras leffa?

Top 3 - en osaa sanoa mikä on paras. North By Northwest (suomennettuna loogisesti, Vaarallinen Romanssi) Amelié Shawshank Redemption (suomennettuna yhtä järkevästi, Rita Hayworth - Avain Pakoon)
  10. McQueen

Ystävä täyttää 40v. Mielipiteitä lahjasta?

Mä oon taas eri mieltä. Juuri kokemukset on niitä, jotka säilyy. Tavarat on materiaa - kokemukset on arvokkaampia. Eli hierontaa vaan. Se aromaterapiahoito kuulosti taivaalliselta. Ja sitten vielä annat lahjakortin kaverillesi, tyyliin, "Tämä kortti oikeuttaa rauhalliseen ja rentouttavaan...
  11. McQueen

Te, joiden lapset saa huutaa kaupassa, kun ei sille kuitenkaan mitään voi...Niin saako ne lapset huutaa

Kyllä mäkin tosiaan jo pystyn tolle nauramaan. Näen edelleen silmissäni tytön vaaleat kiharat lepattavan siinä ilmavirrassa kun se vain kirmaa niin kovaa kuin jaloistaan pääsee - mä heitän olkalaukun veljeni syliin ja totean, "Ei kerpele, kato sitä nyt taas," ja juoksen perään niin maan...
  12. McQueen

Te, joiden lapset saa huutaa kaupassa, kun ei sille kuitenkaan mitään voi...Niin saako ne lapset huutaa

Mä kyllä annan tytön huutaa. Meidän taloudessa käydään kaupassa arkisin joka päivä ja viikonloppuna porukalla. Usein myös käyn tytön kanssa tarhan jälkeen kaupassa - eli on kyllä tottunut tuohon meidän lähi-Cittariin. Joskus saa tajuttomia raivareita, enkä sen enempää ala komentamaan. Yritän...
  13. McQueen

:wave: Mun ei ainakaan tarvitse kuvitella. On ihan hyvin muistissa.
  14. McQueen

Ehdin olla "kasvattaja" jopa 24 tuntia kun lapsivuodeosaston täti Kätilöopistolla sanoi mulle ja miehelleni, "Onnea ja jaksamista tulevaisuuteen. Olen ollut tässä työssä melkein neljäkymmentä vuotta, enkä ole yhtä haastavaa lasta tavannut." Mitäpä siihen sanomaan. Huomattu on viimeisen...
  15. McQueen

Tai että "haasteellisia" (aka temperamenttisia) lapsia ei kasvatettaisi lainkaan.
  16. McQueen

Te jotka käytätte ehkäisyrengasta niin kuuluuko sen renkaan tuntua sormeen kun koittaa

Itselläni on ollut käytössä myös Evra-ehkäisylaastarit, Implanon-kapseli, Mirena-kierukka ja nyt Cerazette-pillerit. Evrat oli kivat, se vaan että tulin raskaaksi niistä huolimatta. Implanon oli heti synnytyksen jälkeen ja ainostaan epäsäännälliset menkat haittasi - alussa oli toki ailahteleva...
  17. McQueen

Te jotka käytätte ehkäisyrengasta niin kuuluuko sen renkaan tuntua sormeen kun koittaa

Henk. koht. en voi suositella. Mulle mm. aiheutti tulehduksia ja kirvelyä, kutinaa. Valkovuoto muuttui "hapoksi" ja poltti häpyhuulet rakkuloille. Alavatsa oli jatkuvasti turvoksissa, aivan kuten raskauden alkuvaiheessa. Jouduin syömään kolme vahvaa antibioottikuuria, yksikin kesti kolme viikkoa...
  18. McQueen

Kuuluu. Täytyyhän se sieltä jotenkin "kaivaakin" kun tulee pois oton aika. :D
  19. McQueen

Miten lääkkeet lentokoneeseen?

Lähinnä ainakin mulla vaan pyöritelty sitä pussia kädessä ja laitettu takas siihen muovilaatikkoon ja läpivalaisuun. Toki jos ne sitä haluaa tarkemmin tutkia, niin pyytävät sut sivuun (ettette jää tukkeeksi hihnalle) ja kysyy että saako katsoa. Ihan normaalia. Mun mielestä nolompaa jos on esim...
  20. McQueen

Miten lääkkeet lentokoneeseen?

Näin. Itse vielä kuljetan minigrip-pussissa, että saa kaikki otettua kerralla turvatarkastuksessa esille. Monet kerrat niitä tutkittukin, vaikkei reseptejä katsottu eikä pussia avattu.

Yhteistyössä