Ystävä täyttää 40v. Mielipiteitä lahjasta?

• Viestiketjun aloittaja "povia"
  • Ensimmäinen viesti
"povia"
Ystäväni (4 lapsen yh-äiti) pitää suuret juhlat 40v-synt.kunniaksi. Ajattelin antaa hänelle joko hieronnan tai jalkahoidon, tai sit vaihtoehtona joku koriste-esine suomalaista käsityötä. Jäisi ainakin muistoksi. Ajattelin katsoa jotain siitä Espan kulmalla olevasta liikkeestä missä kaikkia ihania esineitä suomal.taitelijoilta. Mikä näistä paras?

"Mummeli"
Arkarteluliikkeissä myydään ihania irtohelmiä. Tee ja suunnittele juhlakalulle uniikki helminauha. Jos tämä ei käy, osta hopeiset korvakorut. Minä en haluaisi mitään hierontoja/ hoitoja, koska ne eivät säily.

[QUOTE="Mummeli";25334487]Arkarteluliikkeissä myydään ihania irtohelmiä. Tee ja suunnittele juhlakalulle uniikki helminauha. Jos tämä ei käy, osta hopeiset korvakorut. Minä en haluaisi mitään hierontoja/ hoitoja, koska ne eivät säily.[/QUOTE]

Mä oon taas eri mieltä. Juuri kokemukset on niitä, jotka säilyy. Tavarat on materiaa - kokemukset on arvokkaampia.

Eli hierontaa vaan. Se aromaterapiahoito kuulosti taivaalliselta. Ja sitten vielä annat lahjakortin kaverillesi, tyyliin, "Tämä kortti oikeuttaa rauhalliseen ja rentouttavaan iltaan - kts. liite (lahjakortti hierontaan) - sekä lastenhoitoon illan ajaksi." Ja oma nimmari perään. On taatusti mieluinen lahja. (Olettaen että olet valmis nappuloita kaitsemaan. :D )

Viimeksi muokattu:
"elli"
Mä varmaan hankkisin ton hieronnan tai jonkun muun vastaavan hyvinvointilahjan ja vaikka sen lisäksi lehden päivänsankarin syntymävuodelta ja kuukaudelta esim. kodin kuvalehti on kiva :)

älä krääsää
Kuka haluaa mitään romua? romua kaikilla liikaa. osta hoito ja jos et raaski tai ei ole varaa niin suklaalevy ja viinipullo. älä ainakaan krääsää. lapsiperheissä on krääsää liikaakin kun lapset haluaa leluja ja lisää leluja

Keittiönoita
Itse tunnet ystäväsi parhaiten :). Mä täytin hiljattain 50 v ja sain hyvältä ystävältäni lahjaksi Pentikin lasisen pallon, jonka sisälle voi laittaa tuikkukynttilän. En ole koskaan ollut mikään Pentik-fani, mutta tuo pallo on ainoa, missä voin noiden kahden adhd-kissani vuoksi suhteellisen turvallisesti polttaa kynttilöitä. Ihan huippulahja siis mulle :)

Yhteistyössä