Melkoisen nopeaa toimintaa etten sanois :D

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Eilen illalla laitoin työhakemuksen ja tänään päivällä soitettiin. Soittaja kertoi aloittaneensa purkamaan hakijasumaa ja teki pienen haastattelun puhelimessa. Parin tunnin päästä soitti ja pyysi torstaiksi työhaastatteluun ekalle rundille.

Jee, jännää ja ihanan nopeeta :D

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Turkilmas
[QUOTE="Hei";25351662]Pitikö hakemukseen liittää kuva? Siehän oot jumalaisen kaunis.... on sulla varmasti taitoa ja älliä päässä, en minä sillä.... :eek:)[/QUOTE]

ööö... no kiitos :D. Mutta ei, ei tarvinnut laittaa kuvaa hakemukseen :). En usko että vikkelä toiminta johtui millään lailla erinomaisuudestani, kävi vaan hyvä tuuri kun alkoivat tänään soittelemaan hakijoita läpi. Näin oletan ainakin.

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja eiköonnannu;25351678:
mites se edellinen työpaikka mistä puhuit täällä?
Noup, ei tärpännyt. Kahteen paikkaan olen hakenut määräajan puitteissa (ja yhteen sen ulkopuolelta, sieltä ei laitettu edes "kiitos mielenkiinnostasi"-viestiä) ja molemmissa päässyt viimeisten joukkoon. Kumpikaan ei kuitenkaan ole tärpännyt.

Nyt laitoin viikonlopun aikana kolme työhakemusta ja niistä yks tosiaan otti jo nyt yhteyttä.

"hips"
Paaaljon onnea haastatteluun! Minäkin ihmettelin, kun ei sinua ole palstalla näkynyt, tai sitten ollaan oltu eri aikaa. En itsekkään ole mikään kovin ahkera palstailija, mutta sun juttuja on aina kiva lukea! :)

Turkilmas
Onneks olkoon!

Btw, just mietin että vieläkö täällä pyörit. Mäkin tänne taas eksynyt ja jätin feissarin taakseni - näin ne elämäntilanteet muuttuu. :)
Kiitti :). Vähän hiljakseltaan mä täällä pyörin, mutta pyörin kuitenkin. Mutta mitä ihmettä!! Justhan mä jostain sun aloituksestas tykkäsin feissarissa ja nytkö sä olet lähtenyt sieltä?? Pakko tunnustaa etten kyllä edes huomannut.

Miten ne elämäntilanteet on sitten sun osalta muuttuneet?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Turkilmas
[QUOTE="hips";25351762]Paaaljon onnea haastatteluun! Minäkin ihmettelin, kun ei sinua ole palstalla näkynyt, tai sitten ollaan oltu eri aikaa. En itsekkään ole mikään kovin ahkera palstailija, mutta sun juttuja on aina kiva lukea! :)[/QUOTE]

Mulla tuo "palstailuahkeruus" vaihtelee. Välillä roikun enemmänkin koneella, mutta nyt taas muutamaan viikkoon ei oo maistunut. Ja tietty palstailu väheni radikaalisti silloin kun olin töissä. Nyt työttömänä olis kyllä aikaa... :)

Damn, mä en ees tätä uutta foorumia osaa käyttää - painelen aina väärästä kohdasta ku pitäis vastata. /o\

Siis sain vaan tarpeekseni feissarista. En tiiä onko pysyvää - muttei mulla mitään palavaa hinkua oo avata tiliä uudestaan. Sitä paitsi se vei aikaakin niin hitosti. :/ Täällä nyt kattelen meininkiä, ihan sillee ohimennen.

Elämäntilanteet sinänsä, että suurin osa niistä feissarifrendeistä oli kouluajalta enkä vaan enää löytänyt yhteistä, en jaksanut alkaa rajaamaan sitä sontaa mitä feedissä näkyi ja sit vaan päässä sanoi "naks" ja ei enempää. Plus, palstallehan mä eksyin kun meillä ukon kanssa on vähän niinkuin sovittu, että pikkukakkonen saisi tulla, mikäli on tullakseen. ;) Virittäydytään tunnelmaan, niin sanotusti.

Turkilmas
Damn, mä en ees tätä uutta foorumia osaa käyttää - painelen aina väärästä kohdasta ku pitäis vastata. /o\

Siis sain vaan tarpeekseni feissarista. En tiiä onko pysyvää - muttei mulla mitään palavaa hinkua oo avata tiliä uudestaan. Sitä paitsi se vei aikaakin niin hitosti. :/ Täällä nyt kattelen meininkiä, ihan sillee ohimennen.

Elämäntilanteet sinänsä, että suurin osa niistä feissarifrendeistä oli kouluajalta enkä vaan enää löytänyt yhteistä, en jaksanut alkaa rajaamaan sitä sontaa mitä feedissä näkyi ja sit vaan päässä sanoi "naks" ja ei enempää. Plus, palstallehan mä eksyin kun meillä ukon kanssa on vähän niinkuin sovittu, että pikkukakkonen saisi tulla, mikäli on tullakseen. ;) Virittäydytään tunnelmaan, niin sanotusti.
Aa... okei :). Mä en ole päässyt naamakirjaan kyllästymään kun käyn sielläkin suhteellisen harvoin mutta äänekkäästi :D. Ja voin vaan kuvitella että melkoisen tylsää tosiaan jos elämäntilanteet on ihan erit plus näkemykset, mielipiteet jne. jne. Ei varmaan mitenkään mieltä ylentävää. Mulla on varmaan käynyt flaksi kun tuntuu että ne vanhat koulukaveritkin on tosi jees edelleen :).

Oo, onnea!! Ihanaa, toivottavasti tärppää heti kohta tai on jo tärpännyt. Joka tapauksessa onnea ja tsemppiä :).

• Tykkää
Reactions: McQueen

Yhteistyössä