Te jotka käytätte ehkäisyrengasta niin kuuluuko sen renkaan tuntua sormeen kun koittaa

• Viestiketjun aloittaja "Kati"
  • Ensimmäinen viesti
"Kati"
työntää sormen sisälleen?

Laitoin äsken ekaa kertaa renkaan paikoilleen eikä tunnu, että se olisi siellä eli sen mukaan pitäisi olla oikein paikoillaan. Kun työnnän sormen sisälle niin tunnen sormella renkaan reunan. Kuuluuko olla noin?

vähän asiaa sivuten onko hyvä? tässä mietin kierukan jälkeistä elämää

Henk. koht. en voi suositella. Mulle mm. aiheutti tulehduksia ja kirvelyä, kutinaa. Valkovuoto muuttui "hapoksi" ja poltti häpyhuulet rakkuloille. Alavatsa oli jatkuvasti turvoksissa, aivan kuten raskauden alkuvaiheessa. Jouduin syömään kolme vahvaa antibioottikuuria, yksikin kesti kolme viikkoa ja pillereitä kolme joka kahdeksas tunti. Kokemukset ei siis hyvät. Käytin NuvaRingiä muutaman kuukauden kierukan poiston jälkeen. Tosin ei kaikille aiheuta ongelmia. Kannattaahan sitä kokeilla?

---
[QUOTE="a p";25332610]Todella spontaania seksiä "hei kultsi odota mä otan tuon renkaan ensin pillustani pois..."[/QUOTE]

No onneksi sen sipaisee pihalle hyvin vikkelästi, jos kiire tulee.

tulehduksista kuullut joskus ystävältäkin =( eli enpä taida harkita.
Itselläni on ollut käytössä myös Evra-ehkäisylaastarit, Implanon-kapseli, Mirena-kierukka ja nyt Cerazette-pillerit. Evrat oli kivat, se vaan että tulin raskaaksi niistä huolimatta. Implanon oli heti synnytyksen jälkeen ja ainostaan epäsäännälliset menkat haittasi - alussa oli toki ailahteleva mieliala, mutta saattoi myös johtua synnytyksestäkin - muuten oli kivan huoleton. Mirena ei sopinut lainkaan, kuten ei NuvaRingikään. Yllättävää kyllä, Cerazette on paras ehkäisymuoto, vaikka pillereitä vastaan olen taistellut vuosia (siis olin satavarma etten muista ottaa säännöllisesti). Ottaa päähän popsia päivittäin pilleri, mutta mitään sivuoireita ei näistä ole tullut.

Mulla oli 7 vuotta käytössä toi Evra-rengas. Tykkäsin kovasti. Ei haitannut seksihommissa yhtään silloista kumppaniani. Enkä ottanut sitä pois muuta kuin tauon ajaksi.
Ja se tosiaan pitää sieltä paikoiltaan löytää, sit kun vaihdon ja tauon aika on.
Ja sille joka mietti sitä spontaania seksiä, pessaari se varmaan tosi näppärää onkin, tai joku ehkäisyvaahto... :LOL:

evra täälläkin
Minulla se yleensä melko syvällä joten en tunne sormella. Kestää siellä hyvin myös rakastelun aikana. Käytän myös geishapalloja joten sen takia se pitää olla syvemmällä. Kerran on tullut ulos vetäessäni pallot pois.

Yhteistyössä