Hakutulokset

1. tonttuilija

MIKS KAIKKI LAPSET KILJUU?? kertokaas ny mulle ku en tajua yhtään.

Kuvitellaan 4 lasta, jotka jahtaa palloa ja kiljuu innosta. Perässä kävelee a.p. lapset vakavan näköisinä ja hiljaa...
  2. tonttuilija

Maksaisitko 59€?

1."Mitä tehdä kun arki vie voimat?" 2."Miten usein on normaalia?" 3."Miten saan lapseni nukahtamaan?" Espoon, Keravan ja Kauniaisen kokeilu, kaupunki siis suosittelee. Sossu ja muut ammattilaiset vastaa, vastaus maksaa 59€. :) :) :) Miten olisi "Kysymys 4, käytin kysymyksiin viikon...
  3. tonttuilija

Ihana poikavauvan body <3

Aivan ihana! Body Sininen € 8,95 | Lindex online shop | tuotenro:6788426
  4. tonttuilija

Tuli mieleen että miksi alunalkaen tein lapsia

Elämästä tulee paljon hauskempaa jos on tuttuja lapsiperheitä ja äitejä joiden kanssa nämä ärjen ilot ja surut voi välillä jakaa. Sitä on vaikeata ymmärtää jos ei ole koskaan kokeillut. On niitä kännyä selaavia vanhempia, joille ei saa mitään sanoa hiekkalaatikon reunalla, se on musta ihan oko...
  5. tonttuilija

Tuli mieleen että miksi alunalkaen tein lapsia

Olen monesti törmännyt miehiin ja naisiin jotka pitävät muut äidit ja isät tyhminä koska he puhuvat omista lapsista. Sellaiset ihmiset oikeasti uskoo, että näillä vanhemmilla ei ole enää mitään muuta sanottavaa mistään, aivo on tyhjentynyt. On jotenkin vaikeata huomata, että myös lapsettomia...
  6. tonttuilija

En ole oikein ikinä ymmärtänyt niitä vanhempia, jotka

Höh, ei terveyskeskuksissa mitään vikaa ole :-) jos vaan saa ajan. Eikä terveyskeskuksissa olevat ihmiset ovat kovin erilaisia kuin sinä, Armas Aurinko. Mutta hei hetkinen... En ole nähnyt yhtään aurinkoa siellä... hmmm
  7. tonttuilija

Mistä rahaa=(

Mitä ajattelitte matkalla syödä?...
  8. tonttuilija

En ole oikein ikinä ymmärtänyt niitä vanhempia, jotka

Kuulostaa hassulta, meiltä ei ikinä kysytty. Apteekissa kylläkin... Olen joskus lukenut lehtijutun jossa (ahem, julkkis)äiti kertoi ettei lapsi sen takia päässyt tutkimuksiin vaan pienen paikkakunnan ainut 'tyhmä' lääkäri erehtyi, eikä tajunut, että on hätä ja vauva kuoli muutaman kk päästä...
  9. tonttuilija

Lasten yökyläilystä isovanhemmilla

Meillä saa olla kun mummolle+lapselle sopii, vanhempi lapsi on niiiiin mummon poika että <3 Joskus voi olla useamman yön/vko, joskus taas pari yötä/kk. Meillä siis on maailman ihanin mummo, ++erinomainen hoitaja ja siitä ollaan kyllä kiitollisiä. Se jaksaa myös juosta, harrastaa kaikenlaista...
  10. tonttuilija

Onko normaalia että 6v ja 8v pitää vielä pyyhkiä pyllyt?Entä minkä ikäisenä lapsen olisi syytä nukkua omassa sängyssä?

Meillä 4v pärjää hyvin vessassa ja 1v3kk nukkuu (ja nukahtaa) rauhallisesti omassa sängyssä. Silti(!) niskakarvat nousee pystyyn jos joku tunkee neuvomaan ja välit menis jos saisin tietää, että kirjoittelee tällä palstalla et 'milloin olis syytä nukkua'. Ei millään verukkeella saa mennä...
  11. tonttuilija

Kamala joulu :(

Minkälainen isä sun mies on? Se missä 2v tulee asumaan ja miten paljon näkemään iskää ei voi riippua siitä, onko mies pettänyt sua vai ei. Siis mun pontti on se, ettet sä kumminkaan pääse siitä 100% eroon, kantsii ihan rauhassa miettiä... Jotkut menee terapiaan, jotkut antaa anteeksi, jotkut...
  12. tonttuilija

Hamstereihin liittyvä hygienia ja hamsu ruokapöydällä

Ooksä kattonut Dr.Housea? (mä oon) Kaikki on mahdollista... :P Meillä oli joskus hamsu, kyllä se omassa pesässä jaksoi monta krt päivässä peseytyä, silti en ehkä laittais ruokapöydälle. Hyvää joulua sulle ja hamsu-sottapytylle!
  13. tonttuilija

Täällä kirjoittelee taas joku, jolla on paha olla

... tai sitten ihan (livenä mukavan oloiset) perusihmiset joilla on tylsää, vituttaa tai eivät osaa käyttäytyä. Joskus täällä oli ketju jossa moni myönsi, et ilkeilee anonyymisti. :headwall:
  14. tonttuilija

Häntä haukutaan joka ketjussa, eikä hän enää tunnu välittävän asiasta ja hyvä niin.
  15. tonttuilija

Rieputiralla, minun kokemus kertoo, että täällä joka ikinen päivä kirjoittaa... ei joku vaan jotkut, monet, jotka fleimaa ja häiriköi. Äsken luin Milanan ketjua ja itsekin ilmaisit asias aika epäystävällisesti. Älä provosoidu tyhmistä viestistä, mutta muista itsekin kattoa peiliin. ;)
  16. tonttuilija

Olenko outo, kun loukkaannun jos kaupan myyjät jne. ei huomioi taaperoani/vauvaani?

Vaikka olen samaa mieltä, ettei kaikkien tarvitse tykätä lapsista, ihmettelen suuresti mikä määrä vihaa, haukkumista ja katkeruutta on tähänkin ketjuun päässyt.
  17. tonttuilija

Taapero hakkaa lemmikkieläimiä, mitä mä teen??

Tulee takuulla monelle aloittajalle yllätykseksi tämän palstan 'ystävällisyys', niin menee puurot ja vellit sekaisin.
  18. tonttuilija

Taapero hakkaa lemmikkieläimiä, mitä mä teen??

Siinä vasta älyn riemuvoitto :popcorn:
  19. tonttuilija

Kotiäidistä

jaa mikähän olis oikea vastaus :popcorn:

Yhteistyössä