Vaikka olen samaa mieltä, ettei kaikkien tarvitse tykätä lapsista, ihmettelen suuresti mikä määrä vihaa, haukkumista ja katkeruutta on tähänkin ketjuun päässyt.
Mitä vihaa ja katkeruutta?Vaikka olen samaa mieltä, ettei kaikkien tarvitse tykätä lapsista, ihmettelen suuresti mikä määrä vihaa, haukkumista ja katkeruutta on tähänkin ketjuun päässyt.
Eihän tuossa nyt mitään alentavaa ota ellei joku ota sitä omista syistään alentavana. Tuolla toteamuksella et "on vain yksi lapsi" tarkoitetaan ihan muuta varmasti kuin jonkun alentamista.Voi että mä inhoan tällaisia alentavia kommentteja. Ihan niin kuin se tekisi ihmisestä paremman, jos hänellä on useampia lapsia.
Peesi. Et ap ole todellakaan outo vaan nämä muut kylmät ihmiset jotka pitävät sinua outona ovat kyllä epäinhimillisiä. Itse en todellakaan ole kaupan kassa vaan paljon korkeasti koulutetumpi enkä voisi kuvitellakaan että en huomioisi pientä lasta joka yrittää ottaa kontaktia. Ainoa poikkeus tulee mieleen jos sillä kyseisellä ihmisellä ei vaan ole kaikki korvienvälissä kohdallaan tai jos hänellä on joku trauma lapsia kohtaan.Alkuperäinen kirjoittaja menkääs ihteenne akat!;24844685:Mä olen monttu auki. En aapeen takia, vaan teidän muiden vastauksien! Teistä itsestänne huokuu se itsekeskeisyys ja oman navan tuijotus. Halveksutte muiden lapsia ja korotatte omia. Ette pidä toisten lapsia minään, tuntuu ettei edes ihmisinä. Ei todellakaan ole ihmekään, kun masennus ja yksinäisyys sekä lukuisat lasten käytöshäiriöt ynnä muut ongelmat ovat räjähtäneet käsiin, kun kotoa saadaan tuollainen epäkunnioittavuuden malli muita ihmisiä kohtaan.
Aapee tuskin tarkoitti, että maailman olisi pitänyt seisahtua ja laottava polvilleen hänen lapsensa edessä. Häntä vain harmitti, kun lapselle ei sanottu edes "hei" tai mikä vielä helpompaa: hymyilty. On se lapsikin ihminen, joka ansaitsee tulla huomatuksi. Ymmärrettävää, jos kiireessä kassa (tai joku muu) ei lasta huomaa. Mutta, se että teiltä tulee näin musertavat haukut on todella pöyristyttävää!
Miten sen kassan olisi pitänyt reagoida, jos se lapsi on huudellut jotain "täti täti"? Mä en itse kassana ainakaan oikein osaa reagoida tuollaiseen mitenkään.Alkuperäinen kirjoittaja Yhdelle pienimmistä;24845032:Kassa oli tympeä. Jos lapsi vielä itse yritti siinä kontaktia. Itse olisin kyllä reagoinut - vähän vaikeaa kuvitella että sitä ei muka kerta kaikkiaan huomaisi. Mutta kuten tämän ketjun vastauksista näkee, ei ne hyvät käytöstavat aina ole niin kunniassa.