neuvoja vailla
Voi hienoa. Hyvää joulua joo. Muutenkin on synkkä joulu kun läheinen ystäväni on kuollut syksyllä ja muutakin ikävää tässä ollut... Meillä on 2v pikkutyttö ja toinen lapsi tulossa kesällä. Kaiken piti perheen osalta olla hyvin. Ja tänään sain kuulla että mies on pettänyt mua. Joskus suhteen alussa (noin 6v sitten kun olimme "seurustelleet" vasta pari kuukautta) hän "sääti" jotain toisen naisen kanssa, mutta uskoin että se on jo ohi. Ei olisi pitänyt uskoa. Näköjään kerran pettää ja aina pettää. Toivottavasti tämä kuukauden takainen "yksi lyhyt suuseksi" (jos asia nyt edes "vain" siihen jäi) oli nyt tämän arvoista. Mä en tiedä mitä teen. Siis kuitenkin, rakastan miestäni... Mutta järki sanoo että varmaan pitäisi lähteä. Miten tästäkin selviää? Kaksi lasta, yksin... Miten mä kerron muille erosta? En kehtaa. Hävettää. Mä halusin ehjän, hyvän perheen. Halusin lapsia ja miehen joka olisi aina vierellä. Mitä mulla nyt on? Rikkinäinen perhe. Kaikki tuntuu paskalta. Pitäisikö sinnitellä joulun yli ja esittää että kaikki on hyvin? En tahdo pilata muiden joulua.
Olisiko täällä joku, jolla on kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? Miten pärjään yksin raskaana ja lapsen kanssa? Tai siis varmaan sitten lapsi on välillä miehelläkin mutta.. En tiiä. En ole vielä käynyt siinä ensimmäisessä ultrassakaan. Mitä mä sanon lapsellekin?
Olisiko täällä joku, jolla on kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? Miten pärjään yksin raskaana ja lapsen kanssa? Tai siis varmaan sitten lapsi on välillä miehelläkin mutta.. En tiiä. En ole vielä käynyt siinä ensimmäisessä ultrassakaan. Mitä mä sanon lapsellekin?