Kamala joulu :(

• Viestiketjun aloittaja neuvoja vailla
  • Ensimmäinen viesti
äiti28v
mä jäin aikanaan vastasyntyneen ja 1v1kk ikäisen kanssa yksin, tosin muista syistä. Ruusuilla tanssimista se ei tietenkään ollut, mutta hyvän tukiverkon avulla olen selvinnyt. Nyt lapset täyttävät jo alkuvuodesta 5v ja 4v. :)) olen heistä hirveän onnellinen ja itsestäni ylpeä, että olen selvinnyt.

paljon voimia ja tsemppiä ap sinulle, mitä sitten päätätkin. enkeleitä vierellesi.

rietas
[QUOTE="nilla";25296976]niin vapaamielinen ja seksuaalinen ihminen kuin olenkin niin mielestäni terveeseen onnelliseen parisuhteeseen ei kuulu seksi ulkopuolisten kanssa.[/QUOTE]

Sinun mielestäsi.

Kai tiedät että jotkut harrastavat ihan yhteisestä päätöksestä parinvaihtoja, kolmansia pyöriä ja niin edelleen?

Kuten sanottu, meitä on monenlaisia.

"nilla"
Sinun mielestäsi.

Kai tiedät että jotkut harrastavat ihan yhteisestä päätöksestä parinvaihtoja, kolmansia pyöriä ja niin edelleen?

Kuten sanottu, meitä on monenlaisia.
Joo tiedän. Miksi hehkutat tätä ristiin n.aimista tälläisessä ketjussa. Kun ei ap:n tilanne nyt taida ihan sitä olla. Vai ehdotatko petetylle kahden pienen äidille että pitäisi vähän laajentaa seksuaalisuuttaan h.ässimällä muitakin ja antaa miehenkin h.ässiä vai mitä nyt haet?

"mymmeli"
Kurjasti tehty, mutta sellasiahan nuo useimmat miehet on! Jos kaikki jäisivät kii niin ainahan täällä sais olla vaihtamassa, joten jos muuten hyvä mies...mieti vielä, niitä ei joka puussa kasva nimim.kokemusta on!

rietas
[QUOTE="nilla";25297093]Joo tiedän. Miksi hehkutat tätä ristiin n.aimista tälläisessä ketjussa. Kun ei ap:n tilanne nyt taida ihan sitä olla. Vai ehdotatko petetylle kahden pienen äidille että pitäisi vähän laajentaa seksuaalisuuttaan h.ässimällä muitakin ja antaa miehenkin h.ässiä vai mitä nyt haet?[/QUOTE]

Haen kuule ihan nyt sitä, että voitko esim. sinä sanoa, että ap:n pitää erota, koska itse et suvaitsisi pettämistä vai pitäisikö asiaa miettiä vähän useammalta kantilta. Siltäkin, että mikä ap:n mielestä lopulta on tärkeää ja mitä pystyy (ja millä perusteilla) anteeksi antamaan. Tuossa nimenomaisessa tilanteessa nyt ei taida kummankaan kannattaa hässiä hetkeen ketään, ennen kuin jatkon pelisäännöt on päätetty.

Yhteistyössä