Joulu yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Okei, kiitos tosi paljon teille.

Ei edelleenkään en ole laittanut viestiä miehelle tai kellekään. :O

Mä poistun nyt kokonaan tästä, kuvittelin että saisin edes jotain aitoa apua täältä tai jotain muuta kuin pilkkaamista. Huomaa että täällä on muitakin yksinäisiä ja pettyneitä ihmisiä kun pitää olla noin.. Inhottavia.

Mä oon vain niin surullinen, mutta odotan mieheltä jotain muuta kuin katoamista.. Tää ei ollut provo, mulla on nickikin täällä mutta en muista enää salasanaa; J-Annika.

Mä oon tosi pahoillani ettei mulla ollut muuta tai ketään kelle kertoa tästä. En viitsi rasittaa kavereita niiden joulupyhinä.

Mitäköhän sä oisit pitänyt "aitona apuna"? Sulla oli mielessä jokin ainoa oikea vastaus, ja kun ei kukaan sitä arvaa, niin ollaan ilkeitä... Tavallaan alan ymmärtää sun miestä, joka kylläåkin taitaa olla kohta entinen mies...

No voi jesus.. Ajatuksena on nyt se etta miten mies voi tehda noin paskat ja tehda omavaltaisen paatoksen ja pilata yhteinen joulu!! Mieshan tassa lahti sanomatta mitaan! Kylla ne riidat puidaan yhdessa. Miettikaa jos nainen olisi lahtenyt. Kylla taalla haukuttais se akka eika yksin jatettya miesta, tassa tapauksessa naista. Tunnen ap vitutuksesi tanne asti. Ei auta kun odottaa kun tulevat kotiin. Pilalle tuo joulu taisi jo menna..

[QUOTE="tiuku";29370993]No voi jesus.. Ajatuksena on nyt se etta miten mies voi tehda noin paskat ja tehda omavaltaisen paatoksen ja pilata yhteinen joulu!! Mieshan tassa lahti sanomatta mitaan! Kylla ne riidat puidaan yhdessa. Miettikaa jos nainen olisi lahtenyt. Kylla taalla haukuttais se akka eika yksin jatettya miesta, tassa tapauksessa naista. Tunnen ap vitutuksesi tanne asti. Ei auta kun odottaa kun tulevat kotiin. Pilalle tuo joulu taisi jo menna..[/QUOTE]

AP oli otse sanonut miehelleen, että ei halua viettää joulua tämän kanssa, joten toiveensa toteutui eikö? Ei pidä sanoa vihaisenakaan tuollaisia, mitä ei tarkoita.

Okei, edelleenkään tämä ei ole provo! :O Miksi mä jaksaisin jouluna valehdella tästä näin!!!

Sen takia mä oonkin niin vihanen ja suruillinen että vei sen vauvankin! Mä en tiedä mitä tehdä tän imetyksen kanssa. Mä oon yrittänyt pumpata kahdesti päivässä, mutta pelkään ettei se auta. Mä en voi antaa tätä anteeksi miehelle. Mä pelkään että vauvan ja mun välinen side on nyt.. Jotenkin rikki. :/

Miten mä voin todistaa että mä puhun totta?

Sen takia mä en osaa tehdä mitään, koska en voi uskoa että mies LÄHTI!!

Ja ei, mulla ei ole vanhempia. Isää en ole tavannut 20 vuoteen ja äitiä ei enää ole. Muut sukulaiset asuu 600km päässä.

Miksi se on niin vaikeeta usko että tää on totta!

Miten mä voisin sen todistaa?

Okei, joo mä ymmärrän. Mies lähtee vie lapset - sehän on täysin mahdoton ajatus. Mulla ei ole ketään muuta - yksinäisiä ihmisiä ei ole olemassa?

Meillä on ollut hetken aikaa miehen kanssa vaikeksia. Miehelle lapset on kaikki kaikessa, ja jostain syystä se kuvittelee että mä pärjäisin ilman niitä ja se ei. Eli jos erottaisiin, hän olisi lasten täysi huoltaja ja mä etä tms. Ei voisi kuvitella olevansa ilman lapsia. Enkä minä tietenkään. Sitä mä oonkin täällä itkenyt että vei vauvankin (on nyt 4kk), ja ei tunnu käsittävän sitä että mä imetän. Muuten mä soittaisin heti, mutta kun mä olen niin vihanen siitä että lähti, ja pitää itseään niin tärkeänä lapsillle ja jättää mut ihan toisarvoseksi.

Mulla ei ole ketään, mitään kelle puhua tästä.

Mä olisin soittanut heti kotiin tultuani et lapset tänne ja äkkiä. En tosiaankaan olis odotellut paria päivää. Mä en tajua miten sä et reagoinut heti, jos sulla on vauva täysimetyksellä..

Mene sinne anoppilaan nyt!

[QUOTE="Hmmmmm";29371043]Mä olisin soittanut heti kotiin tultuani et lapset tänne ja äkkiä. En tosiaankaan olis odotellut paria päivää. Mä en tajua miten sä et reagoinut heti, jos sulla on vauva täysimetyksellä..

Mene sinne anoppilaan nyt![/QUOTE]

Mä tiedän. Mä lamaannuin, mä odotin. Mä kuvittelin että se tulee järkiinsä ja tulee takaisin, on yötä ja sitten tulee.. Eilen mä olin poissa koko päivän kotoa, tein asioita, siivosin, kävin lenkillä. Ajatukset pois "ehkä ne illalla tulee". Tänään mä vaan.. En mä tiedä. Mä en pysty tehdä mitään. Mun kädet tärisee, paha olla, itkettää. Miten joku voi jättää vaimonsa riidan takia tänne? Oli sanottu mitä vaan..

Voi luoja näitä idiootteja. Miksi aina pitää syyttää toista provoojaks??!?!?!?!?
Tässä nyt ei ole yhtään mitään epäuskottavaa.
Tosi ilkeesti mies sulle kyllä teki vaikka ois kuinka paha riita hyvänsä. Itellä menis kyllä aikaa tollasen sulatteluun.. Tsemppiä sulle!

[QUOTE="vieras.";29371054]Ei jättänyt edes lappua ja silti tiedät missä mies on? Ok.[/QUOTE]

Koska se on ainoa paikka mihin mies veisi lapset yöksi, tai menisi itse pyhinä. Ei siitä ole epäilystäkään. Ei meillä ole muita läheisiä täällä.

Voi luoja näitä idiootteja. Miksi aina pitää syyttää toista provoojaks??!?!?!?!?
Tässä nyt ei ole yhtään mitään epäuskottavaa.
Tosi ilkeesti mies sulle kyllä teki vaikka ois kuinka paha riita hyvänsä. Itellä menis kyllä aikaa tollasen sulatteluun.. Tsemppiä sulle!

Kiitti :/

Mä oon vaan niin vihanen. En mä tiedä miten kohdata se kun se tulee kotiin. Mä oon niin harmissani vauvan puolesta, esikoisen.. Kaiken. Miksi sillä on oikeus olla joulu niiden kanssa + perheensä? Mua vaan itkettää se vauva niin paljon. Mua pelottaa että sillä on hätä missä mä olen. Mä vaan toivoisin että mies tulisi kotiin ilman että mun pitäisi soittaa ja anella. Mä oon niin eksyksissä :O

Laita miehellesi se viesti. Jos et muuta voi laittaan niin laita yksi sana: "Soita!". Sittenhän näet mitä tapahtuu... jos ei soita niin pallo on kuitenkin silloin hänellä ja jos soittaa niin älä anna vihaisuutesi kuulua äänestäsi.

En voi laittaa tekstaria, koska olen niin vihainen ja rinnat niin täynnä maitoa, että käteni vaan tärisevät.

En voi käsittää palstalaisten ilkeyttä. Odotin, että mieheni anoisi armoa ja itkisi katumuksesta viimeistään puolilta päivin.

En voi soittaa hänenålle enää koskaan, mutta raportoin tilanteestani palstalaisille, jotka ovat aivan hirveitä.

En voi laittaa tekstaria, koska olen niin vihainen ja rinnat niin täynnä maitoa, että käteni vaan tärisevät.

En voi käsittää palstalaisten ilkeyttä. Odotin, että mieheni anoisi armoa ja itkisi katumuksesta viimeistään puolilta päivin.

En voi soittaa hänenålle enää koskaan, mutta raportoin tilanteestani palstalaisille, jotka ovat aivan hirveitä.

Eikö sulla ole muuta elämää näin jouluaattona kuin tehdä pilkkaa? Mä oon mielummin yksin jouluna, kuin ikinä sunkaltainen surkea ihmissielu.