Lähtisittekö yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Haluaisin lähteä katsomaan yhtä keikkaa kylpylään, mutta en lähtisi mielelläni yksin. Mulla ei oo ketään ystävää tai kaveria jota pyytää kun tuntuu kaikilla olevan muuta ohjelmaa aina.. No tässä oon muutaman viikon murehtinut ja itkeskellytkin tätä sosiaalista kuolemaani ja tänä aamuna taas märehtiessä ajattelin, että mikä mua estää lähtemästä yksin.
Toki mun mies lähtisi mukaan, mutta ei tykkää siitä bändistä niin miksi lähteä kuuntelemaan sitä narinaa.. Voi huokaus, miten mä kadehdin muita äiti-ihmisiä joilla on ystäviä joiden kanssa viettää tyttöjen iltoja..

Kyllä mä varmaan loppujen lopuksi lähtisin yksin. Tai jos olisi tiedossa että voisi miehen kanssa viettää esim. pientä hotellilomaa samalla niin sit mielellään yhdessä, vaikkei ehkä tykkäisi ko. bändistä.

Ei ole kaikilla ystäviä. Ei ole kaikilla miestäkään. Eikä lapselle hoitopaikkaa. Eli niskasta kiinni vaan ja menet sinne, siellä on paljon muita, kyllä joku juttelee, ja jos ei niin olet sitten yksin. Näetpähän ainakin haluamasi bändin. Kyllä yksinkin voi nauttia olosta..

Taidan varata huoneen kylpylästä ja ottaa itselleni ihan omaa aikaa :P Ehkä on parempi mennäkin yksin, että voi keskittyä kuuntelemaan hyvää musiikkia :)
Kiitos vastauksistanne, tuli parempi mieli kun täällä edes reagoitiin mun juttuihin.

Yhteistyössä