Voisitko olla miehen kanssa, joka ostaa vaatteensa Dressmanista?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tässä teille J&J:n teinipoikapukeutumista:

http://www.sadkitten.com/images/jj-clark-four-125.jpg

Eihän nyt kolmekymppinen mies voi tuollaisia farkkuja jalkaansa vetää! Uskottavuus menee.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Farkut se on onneksi osannut ostaa niin, että istuvat myös persiistä.
No mutta miksi ihmeessä? Eikös ne istuvat farkut ole NIIIIN ukot! Haarojen pitää roikkua ainakin reiden puolivälissä, mutta mieluummin polvissa. Käy vaikka katsomassa jonkin yläasteen tai lukion pihalla... Jou. :)
Ööh, en ole missään vaiheessa sanonut että mieheni pukeutuisi kuin yläaste- tai lukioikäinen poika. Te dressmann-vaimot olette tehneet tämän oletuksen ihan itse. Mainitsemistani liikkeistä löytyy myös sopivan kokoisia farkkuja. Käykääpä joskus Dressmann-matkalla kurkkaamassa.
Ihan muuten oikeasti sieltä dressmaniltakin löytyy myös nuorekkaita vaatteita. ;)

iu
Ööh, en ole missään vaiheessa sanonut että mieheni pukeutuisi kuin yläaste- tai lukioikäinen poika. Te dressmann-vaimot olette tehneet tämän oletuksen ihan itse. Mainitsemistani liikkeistä löytyy myös sopivan kokoisia farkkuja. Käykääpä joskus Dressmann-matkalla kurkkaamassa.
En nyt olisi halunnut tätä paljastaa, mutta mun viisikymppinen mieheni ei asioi Dressmanissa. Ei kyllä sen puoleen J&J:llä tai (herra varjelkoon!) H&M:lläkään... Huvitti vain kovasti nuo tarjoamasi vaihtoehtoputkiikit - ovat jotenkin koomisia, kun aikuisen miehen vaatteista on kyse. (Niin, on olemassa myös laadukkaita ja muodikkaita miestenvaatteita myyviä liikkeitä. Käykääpä joskus H&M-matkalla kurkkaamassa.)

Voin ja olen...

Sieltä Dressmanilta löytyy myös tällaisia farkkuja:
http://dressmannxl.com/fi/index.asp?id=42197
http://dressmannxl.com/fi/index.asp?id=41615
http://dressmannxl.com/fi/index.asp?id=41614

Ja sitten ihan peruskauluspaitoja, pikeepaitoja ja neuleita. Ihan sellaista perusinsinöörin univormuksi sopivaa :D

Mun mies pukeutuu pääasiassa töissä farkkuihin, kauluspaitaan/pikeepaitaan ja neuleseen. Ei hän herranen aika sentään vois sinne missään hupparissa ja tennareissa lampsia :eek: Ei ehkä olisi sopivaa ja uskottavaa hänen työssään. Vapaa-ajalla voi sitten toki pukeutua rennosti.

Oih
Mun mies käy kaikissa kolmessa ap:n luettelemassa liikkeessä, ja arvatkaa mitä?! yhtä himokkaasti paneskellaan niin dressmanniin kuin jack&jonesiin tai h&m:n pukeutumis päivinä!

PauhaavaSydänHarmaana
Onkohan mun puoliso ainoa, joka ei käytä oikeastaan ollenkaan farkkuja tai tennareita?
On kolmikymppinen ja pitää kotona rentoja sammareita tms., kaupungilla puvunhousuja, villakangastakkia ja miesten kävelykenkiä vaimiksiniitäsanotaankaan. Lisäksi neuleita ja kauluspaitoja. Liikkeitä missä käy on Stockmann (ostais varmaan kaiken sieltä jos ois varaa), Peek & Cloppenburg, ja myös kirppareille oon saanut hänet vietyä ja sieltä on tarttunut mukaan mm. pari makeaa trenssiä. Baarissa menee nahkatakki, joku printtipaita ja rennommat tossut.

Itse asiassa ehdotin itse kerran, että kävis tuolla Dressmannilla, niillä oli silloin näyteikkunassa jotain neuleita mitkä ei näyttäneet hullummilta. Ei suostunut, kun Dressmannin vaatteet on "outoja" :D. Minustakin ne housut on jotenkin kummallisen pussimaisia ja jotenkin tuo Dressmann yleensä ottaen on ehkä vanhempien miesten liike, ~40v.->

En yleensä mieti näitä pukeutumisjuttuja kovin tarkasti, mutta tietysti on kiva jos mies kattoo peiliin ennenkuin menee ulos.

________
Mikä ketju tämä nyt on? Dressman on hyvä kauppa ja olen 17v jätkä. Ei ole vain yli nelikymppisille hienoja mustia farkkuja saa dressmannilta. En minä mitään valmiiksi kulutettuja ostelekaan.

_______
Teillä on myöskin todella kummallisia käsityksiä siitä millä tapaa minkäkin ikäisenä pitää pukeutua, se on kaikkien oma valinta tykkäätte siitä tai ette. Antaa viiskymppisen ostaa hm:stä tai dressmannista tai kirpparilta tai mistä hyvänsä. Samoin kaikkien muiden kunhan ne vaatteet sopivat.

jeap
On siinä kyllä aika kevytmielinen ihminen jos seurustelukumppani valitaan sen perusteella mistä vaatteet ostetaan.... Ihan tälleen ystävällisesti ilmoitan, että olen jo useamman vuoden ajan housut ostanut aina dressmanista (olen siis 22v), kun ei sellaisia puuvillahousuja oikein mistään muualta saa, ellei halua tuhlata yli 100e. Itseasiassa parit takitkin on tullut sieltä hommattua, ja jopa kokopuvunkin ostin talvella (kun eihän sitä nyt oikein häihin viitsi farkut ja lenkkarit + huppari päällä mennä) :) Eikä harmita pätkän vertaa. En tosin sieltä oikeastaan muita vaatteita ostakaan, kun paitojen pitääkin olla jo hieman räväkämpiä. Mutta enpä ole vielä koskaan törmännyt h&m tai j&j vaatteisiin joita kehtaisin pitää. Tai jos olenkin, yleensä sellaiset maksavat 'merkkiliikkeissä' aivan liikaa.

Henkilökohtaisesti silmään pistää vähän turhan paljon keski-ikäiset miehet ja naiset jotka käyttävät vaatteita mitkä on suunniteltu puolet nuoremmille.. Nuoruuden kaipuuta? :p
Mutta toisaalta kukin tavallaan. Enkä oikein jaksa uskoa että kukaan ihminen oikeasti erottaa vastaantulijoista mistä kukin on kauluspaitansa, tai mustat farkkunsa ostanut...

Voi hyvä tavaton sentään... Kyllä nyt tarttee sanoa miehelle, ettei tartte enää täällä naamaansa näyttää, kun sillä on kauluspaitoja dressmannilta. Harmillista, mä niin tuota ukkoa kyllä rakastan ja se on täydellinen isä, mutta eihän sellaista häpeää voi kestää, kun kerran täälläkin sanotaan, että dressmannilta vaatteita ostavat ovat tyylittömiä ja kauhistuksia. :(

Vaikka on sillä rytkyjä kyllä stockaltakin ja henkalta ja jaakosta sekä joonaksestakin. Ja zarasta, mutta kyllä kaikki on nyt pilalla kun niitä kauluspaitoja on mennyt ostamaan dressmannilta. Ja kauheeta! Taitaa sillä olla sukkia tarjoustalosta! Sekin on aika tyylitöntä, vai mitä olette mieltä?
:) :) :)

En ole ikinä (muistaakseni) astunut yhdenkään miestenvaatekaupan ovesta sisään, joten en tiedä lainkaan mitä Dressmannissa tai jossain muussa kaupassa myydään.

Jos olen tavaratalossa vahingossa eksynyt miesten osastolle, silloinkin menen paniikissa äkkiä jonnekin muualle. Muutenhan joku voisi epäillä, että olen ristiinpukeutuja ja etsin sieltä kuteita itselleni. :whistle:

"Jeera"
Ostan yleensä itse miehelleni vaatteet Dressmannilta, koska mielestäni siellä on ihan hyviä perusvaatteita. Ja kyllä, mieheni on insinööri ja ikääkin on jo 45. En ymmärrä miksei keski-ikäinen mies saisi pukeutua ikäänsä vastaavasti. Miksi pitäisi olla"nuorekas"?

Yhteistyössä