Voisitko olla miehen kanssa, joka ostaa vaatteensa Dressmanista?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tämän :
Ja mun täytyy kyllä lisätä tuosta ap:n laittamasta kuvasta, että minusta nuo eivät ole miesten farkut, vaan ihan semmoiset teinipissisfarkut.
Voi olla, että mulla olis vaikeuksia seurustella sellaisen "miehen" kanssa, joka pukeutuu tuollaisiin housuihin...
Meinasin just sanoa, että jos mun 40v. DI tulis kotiin noissa vetimissä, niin vois mennäkin samaa tietä kun tuli. Sen sijaan ne Dressmannin vaatteet käy oikein hyvin!

S
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:
No hei, Dressmann on vähän vanhemmille mielille ja nuo sun luettelemat nuoremmille. Mun mies ei käytä ikänsä puolesta mitään teiniretkuja.
"Vanhemmille" miehille loytyy myos tyylikkaampia vaihtoehtoja kuin Dressmann ja ainakin mieheni 36 v. viela kayttaa H&M:n vaatteita, toki kalliimpien ohella. Toissa puku paalla, mutta Dressmannin kauluspaidat eivat kylla kelpaisi.

niin...
Mutta sieltä saa housuja ostaessa toisen lahkeen kaupan päälle. Mulle on ihan sama mistä kukakin vaatteensa ostaa ja mikä vika on tarjouksissa, miehelläkin taitaa olla jotain stressmannista ostettua kampetta, olen saattanu itte niitä ohikulkiessa ostaa kun se ei kauppoja jaksa kierrellä ja käyttää kaikki vaatteet ihan loppuun asti ja reikäsiksi.

jaiks
Mun mies ei meinaa löytää farkkuja helpolla, mitat kun on 174cm/95 kg. Kyse ei ole läskistä, vaan lihaksista, eli kunnon lätkänpelaajan kroppa. Kaikki farkut on sille reisistä sukkahousuja ja lahkeet lepattaa leveyttään. H&M:stä on löytänyt hyvin farkkuja, Dressmannillakin käytiin katsomassa.. ai kauhee :D

Höh
Mulla kans insinööri mies ja aika korkeassa esimiesasemassa. Ostaa vaatteensa Dressmanilta (erityisesti bokserit!!!), KappAhlista, Prismasta, Sokokselta, H&M:ltä... Eipä niitä juuri muita kauppoja meidän pikkukylällä olekaan. On hyvin tarkka pukeutumisestaan ja edustaa sellaista "kauluspaita"-tyyppiä. Mä en hänelle uskaltaisi ostaa mitään kun en tiedä kelpaako. Minun mielestäni on kuitenkin ihan siistin jä tyylikkään näköinen :) Eipä sillä ole niin väliä mistä ne vaatteet ostaa vaan se miltä näyttää. Itsellekään ei merkki ole tärkeä vaan se että näyttää hyvältä. Mun mielestä on sulaa hulluutta tuhlata satasia johonkin Gantin vaatteisiin kun saman näköisiä saa puolet halvemmalla. Mitä sitten jos ei ikuisuuksia kestä, kyllä sitä vaatekaappia on kiva välillä päivittääkin :)

Höh
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
En kyllä osais kuvitella ukkoni päälle semmosta dressmantyyliä. Ei mulla kyllä oo mitään sitä vastaan, mulle on ihan sama mistä vaatteet ostaa kunhan ovat siistejä ja riittävän laadukkaita.
Niin, määrittelehän sitten mikä on tuo "Dressman"-tyyli? Mä en ainakaan henk koht. osaa sanoa että mistä puljusta on kauluspaitansa ostanut...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Mun mies ei meinaa löytää farkkuja helpolla, mitat kun on 174cm/95 kg. Kyse ei ole läskistä, vaan lihaksista, eli kunnon lätkänpelaajan kroppa. Kaikki farkut on sille reisistä sukkahousuja ja lahkeet lepattaa leveyttään. H&M:stä on löytänyt hyvin farkkuja, Dressmannillakin käytiin katsomassa.. ai kauhee :D
Taitaa sun mies olla aika vitsikkään näkönen noissa mitoissa. Painoa löytyy vaik muille jakaa, mut aika lyhyenläntä ukko sul on!

djjd
Alkuperäinen kirjoittaja djjd:
Mä en olis miehen kans joka nauttii ostelusta/shoppailusta, ts. menee vapaaehtoisesti rättikauppaan B) akkojen touhua.
Mä en olisi miehen kanssa joka ei saa edes itse vaatteita ostettua.
Ei siinä mitään, toiset tykkää neiti-miehistä, toiset miehistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
En kyllä osais kuvitella ukkoni päälle semmosta dressmantyyliä. Ei mulla kyllä oo mitään sitä vastaan, mulle on ihan sama mistä vaatteet ostaa kunhan ovat siistejä ja riittävän laadukkaita.
Niin, määrittelehän sitten mikä on tuo "Dressman"-tyyli? Mä en ainakaan henk koht. osaa sanoa että mistä puljusta on kauluspaitansa ostanut...
Se mitä töllön mainoksissa näkyy. Semmoset tietynlaiset suorat housut, kauluspaita ja sen päälle joku neule.

insinöörin vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
Se mitä töllön mainoksissa näkyy. Semmoset tietynlaiset suorat housut, kauluspaita ja sen päälle joku neule.
perusinsinöörin vaatetustyyli!

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
H&M ja Jack&Jones on ihan teinien mestoja!
Ap:n "mies" ei taida olla ihan "mies" vielä...
Juu, ei mun 50 v, miehelle kauheesti kummastakaan ap:n mainitsemasta liikkeestä löydy, ei viitsitä edes noihin kauppoihin mennä. Mutta Dressmanilta löytyy ihan hyviä farkkuja ja muita housuja. Muut vaatteet on haettu pääasiassa Stockalta.

veel..
Henkka Maukan housen lahkeen pituus ei riitä miehelleni.. Jack and Jonesissa ei olla kyllä ikinä käytykkään..
Dressmannnista ollaan ostettu muistaakseni kerran farkut, kun sielä on sopivaa pituutta ja olivat ihan hyvät.

No se on vähän ku miesten Lindex tai Kappahl. Aika tyylitöntä peruskamaa, mutta voi sieltä joskus jotain ehkä löytää. Jos on päästä varpaisiin Dressmann niin ei ole mun makuun, ei onneksi miehenkään. Onneksi se kuuntelee mua pukeutumisasioissa.

Waurio
Mun mies ei kyllä osta vaatteita :D sillä on niitä omiksi tarpeikseen ostaa uutta vaan jos entinen hajoaa tms.

Sen viimeisin vaateostos taisi olla yogahousut eräästä ekologisesta nettikaupasta.

Mun mies on antimaterialisti :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ja:
mun mieheni se vasta Stressmannilla käykin! Osti kuulkaas viimeksi ihan farkut sieltä!! Ja paitoja on kanssa ostanut. Mutta se onkin yli nelikymppinen ja insinööri.
joo, kyllä nämä insinöörit on hassuja kun minunkin mies kehtaa siihen puljuun astua. Taitaa päässä vähän viirata näillä insinööreillä =)
Multa myös löytyy se insinööri :)

Yhteistyössä