Mulla on kotona Dressmannissa shoppaileva filosofian maisteri. Osa sen työkavereista taitaa kyllä olla diplomi-insinöörejä. Onkohan se saanut niistä jonkun tartunnan?Alkuperäinen kirjoittaja Tämän :jokseenkin tieteellisen(?) kyselytutkimuksen pohjalta voinemme vetää johtopäätöksen, että Stressmannilla käyvät ostoksilla vain opistoinsinöörit ja jotkut tietämättömät diplomi-insinöörit. Ja mun täytyy kyllä lisätä tuosta ap:n laittamasta kuvasta, että minusta nuo eivät ole miesten farkut, vaan ihan semmoiset teinipissisfarkut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen monesti ohikulkeissani miettinyt, että ketkä käy ostoksilla Dressmanissa. Itse en tunne yhtään miestä, joka sieltä vaatteensa ostaisi. Esimerkiksi H&M ja Jack&Jones ovat aivan yhtä halpoja, mutta paljon tyylikkäämpiä miestenvaatekauppoja. En voisi kuvitellakaan huolivani miestä, joka ostaa Dressmanista kolme fleecetakkia kahden hinnalla! Joku niitä kuitenkin ostaa, koska kauppoja on niin paljon.
No musta ne sun aiemmin linkittämäsi vaatteet olivat helvetin rumat. Makuja on monia ja sanot mitä sanot, ne vaatteet oli teinivaatteet. Omassa työpaikassani, vaikka suht vapaasti pukeudutaankin, tuommoisia käyttää vain alle 30 v miehet. Ja ihan sama koskee miehenkin työpaikkaa, vaatteet luovat myös uskottavuutta!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei hyvää päivää, katsokaa nyt näitäkin farkkuja:
http://www.dressmann.fi/index.asp?mal=glemtpassord&id=32667
Halvat on juu, mutta ihan hemmetin rumat.
Mitä hittoa? Oletko ihan aikuinen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa sun mies olla aika vitsikkään näkönen noissa mitoissa. Painoa löytyy vaik muille jakaa, mut aika lyhyenläntä ukko sul on!Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Mun mies ei meinaa löytää farkkuja helpolla, mitat kun on 174cm/95 kg. Kyse ei ole läskistä, vaan lihaksista, eli kunnon lätkänpelaajan kroppa. Kaikki farkut on sille reisistä sukkahousuja ja lahkeet lepattaa leveyttään. H&M:stä on löytänyt hyvin farkkuja, Dressmannillakin käytiin katsomassa.. ai kauhee
ei muuten tarvitse olla plösö vaan kunnolla treenattu jottei mahdu Jack&Jonesin vaatteisiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joidenkin miehet ovat liikunnallisia ja käyvät salilla muutenkin kuin popsimassa nappeja ja kasvattamassa appelsiineja kainaloihin. Mieluummin olen hoikan miehen kuin plösön manboobs-äijän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Et oo varmaan huomannut, mutta ne anorektikkojen Jack & Jones vaatteet ei mahdu kunnon miehelle edes päälle..
Minä heivaisin nelikymppisen mieheni pihalle, jos se alkaisi pukeutua huppariin. No, ainakin keskusteltaisi asiasta pitkään ja hartaasti...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joku täällä epäili, että mieheni ei vielä ole "mies" vaan teinipoika kun ostaa vaatteensa H&M:stä ja J&J:sta. Väärin. Mieheni on kyllä ihan miehen iässä, yli kolmekymppinen, mutta se ei tarkoita sitä että täytyisi pukeutua kuin keski-ikäinen pappa tyylittömiin pussineuleisiin tai McGordon-farkkuihin tai pitää vyökoteloa. Yllämainituista kaupoista löytyy ihan perustrikoota ja hupparia, jotka istuvat hyvin, näyttävät rennolta ja sopivan nuorekkaalta. Mikään eskoeerikäinen hän ei todellakaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Minä heivaisin nelikymppisen mieheni pihalle, jos se alkaisi pukeutua huppariin....
Vai onko ihan humanistisen alan maisteri? Niiltäkin kyllä Ressmannilla shoppailu onnistuu..Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Mulla on kotona Dressmannissa shoppaileva filosofian maisteri. Osa sen työkavereista taitaa kyllä olla diplomi-insinöörejä. Onkohan se saanut niistä jonkun tartunnan?Alkuperäinen kirjoittaja Tämän :jokseenkin tieteellisen(?) kyselytutkimuksen pohjalta voinemme vetää johtopäätöksen, että Stressmannilla käyvät ostoksilla vain opistoinsinöörit ja jotkut tietämättömät diplomi-insinöörit. Ja mun täytyy kyllä lisätä tuosta ap:n laittamasta kuvasta, että minusta nuo eivät ole miesten farkut, vaan ihan semmoiset teinipissisfarkut.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:Mieheni on semmoinen jässikkä, paino selittyy paljolti lihasmassalla, joka painottuu alavartaloon. Ja on oikein mukavan näköinen, ei mikään riukukeppi. En ole niin pinnallinen, että valitsen mieheni pituuden perusteella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa sun mies olla aika vitsikkään näkönen noissa mitoissa. Painoa löytyy vaik muille jakaa, mut aika lyhyenläntä ukko sul on!Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Mun mies ei meinaa löytää farkkuja helpolla, mitat kun on 174cm/95 kg. Kyse ei ole läskistä, vaan lihaksista, eli kunnon lätkänpelaajan kroppa. Kaikki farkut on sille reisistä sukkahousuja ja lahkeet lepattaa leveyttään. H&M:stä on löytänyt hyvin farkkuja, Dressmannillakin käytiin katsomassa.. ai kauhee
Äläpä. Yks päivä se kuitenkin saapuu kotiin hupparissa, pipossa ja koristossuissa. Ja (J&J:sta ostettujen) housujen persus polvissa roikkuen... Miellyttäis varmaan kovasti ainakin ap:n silmää.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Minä heivaisin nelikymppisen mieheni pihalle, jos se alkaisi pukeutua huppariin. No, ainakin keskusteltaisi asiasta pitkään ja hartaasti...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joku täällä epäili, että mieheni ei vielä ole "mies" vaan teinipoika kun ostaa vaatteensa H&M:stä ja J&J:sta. Väärin. Mieheni on kyllä ihan miehen iässä, yli kolmekymppinen, mutta se ei tarkoita sitä että täytyisi pukeutua kuin keski-ikäinen pappa tyylittömiin pussineuleisiin tai McGordon-farkkuihin tai pitää vyökoteloa. Yllämainituista kaupoista löytyy ihan perustrikoota ja hupparia, jotka istuvat hyvin, näyttävät rennolta ja sopivan nuorekkaalta. Mikään eskoeerikäinen hän ei todellakaan ole.
Jos mielestäsi harmaa hyvin istuva neule ja musta t-paita ovat teinivaatteita, niin se on sun makusi sitten. Mikään univeraali totuus se ei ole, sanot mitä sanot.Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:No musta ne sun aiemmin linkittämäsi vaatteet olivat helvetin rumat. Makuja on monia ja sanot mitä sanot, ne vaatteet oli teinivaatteet. Omassa työpaikassani, vaikka suht vapaasti pukeudutaankin, tuommoisia käyttää vain alle 30 v miehet. Ja ihan sama koskee miehenkin työpaikkaa, vaatteet luovat myös uskottavuutta!
Juu, mun KOLMEKYMPPINEN mies pitää (yksivärisiä) huppareita, koristossuja ja - hui kauhistus - pipoa! Mutta on kuitenkin sen verran vanha, että riisuu lakkinsa sisätiloissa. Farkut se on onneksi osannut ostaa niin, että istuvat myös persiistä.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Äläpä. Yks päivä se kuitenkin saapuu kotiin hupparissa, pipossa ja koristossuissa. Ja (J&J:sta ostettujen) housujen persus polvissa roikkuen... Miellyttäis varmaan kovasti ainakin ap:n silmää.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Minä heivaisin nelikymppisen mieheni pihalle, jos se alkaisi pukeutua huppariin. No, ainakin keskusteltaisi asiasta pitkään ja hartaasti...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Joku täällä epäili, että mieheni ei vielä ole "mies" vaan teinipoika kun ostaa vaatteensa H&M:stä ja J&J:sta. Väärin. Mieheni on kyllä ihan miehen iässä, yli kolmekymppinen, mutta se ei tarkoita sitä että täytyisi pukeutua kuin keski-ikäinen pappa tyylittömiin pussineuleisiin tai McGordon-farkkuihin tai pitää vyökoteloa. Yllämainituista kaupoista löytyy ihan perustrikoota ja hupparia, jotka istuvat hyvin, näyttävät rennolta ja sopivan nuorekkaalta. Mikään eskoeerikäinen hän ei todellakaan ole.
No mutta miksi ihmeessä? Eikös ne istuvat farkut ole NIIIIN ukot! Haarojen pitää roikkua ainakin reiden puolivälissä, mutta mieluummin polvissa. Käy vaikka katsomassa jonkin yläasteen tai lukion pihalla... Jou.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Farkut se on onneksi osannut ostaa niin, että istuvat myös persiistä.
Sinä päivänä kun mieheni alkaa pukeutua noin, se ei varmasti myöskään löydä kotiin.Alkuperäinen kirjoittaja iu:Äläpä. Yks päivä se kuitenkin saapuu kotiin hupparissa, pipossa ja koristossuissa. Ja (J&J:sta ostettujen) housujen persus polvissa roikkuen... Miellyttäis varmaan kovasti ainakin ap:n silmää.Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Minä heivaisin nelikymppisen mieheni pihalle, jos se alkaisi pukeutua huppariin. No, ainakin keskusteltaisi asiasta pitkään ja hartaasti...
Ööh, en ole missään vaiheessa sanonut että mieheni pukeutuisi kuin yläaste- tai lukioikäinen poika. Te dressmann-vaimot olette tehneet tämän oletuksen ihan itse. Mainitsemistani liikkeistä löytyy myös sopivan kokoisia farkkuja. Käykääpä joskus Dressmann-matkalla kurkkaamassa.Alkuperäinen kirjoittaja iu:No mutta miksi ihmeessä? Eikös ne istuvat farkut ole NIIIIN ukot! Haarojen pitää roikkua ainakin reiden puolivälissä, mutta mieluummin polvissa. Käy vaikka katsomassa jonkin yläasteen tai lukion pihalla... Jou.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Farkut se on onneksi osannut ostaa niin, että istuvat myös persiistä.