hyvää joulua
Häntä haukutaan joka ketjussa, eikä hän enää tunnu välittävän asiasta ja hyvä niin.
Aivan niin riepu ja HYvää Joulua. Voisit kyllä itsekin ensi vuonna olla vähemmän kärkkäämpi.
Häntä haukutaan joka ketjussa, eikä hän enää tunnu välittävän asiasta ja hyvä niin.
Kuule, ei ole. Olen itse kirjoittanut 3,5 vuotta parillakin mustalla nikillä ja tunnen täältä irl monta ihmistä. Eivät he saa paskaa yksityisviestein niskaansa. Väitätkö tosissasi, että me, jotka emme saa haukkumaviestejä, olemme joku harvinainen otos palstalaisista?Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25289615:Kuule. Tää on todella yleistä.
... tai sitten ihan (livenä mukavan oloiset) perusihmiset joilla on tylsää, vituttaa tai eivät osaa käyttäytyä. Joskus täällä oli ketju jossa moni myönsi, et ilkeilee anonyymisti. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25289596:Mä olen niin samaa mieltä kanssasi Rieputarallaa. Samaa pjaskaa olen itsekin saanut niskaan viime aikoina varsinkin. Sääli että joillain on niin huonosti asiat että pitää purkaa paha olo muihin.
Itsesäälissä rypeminen kuuluu narsismiin. Jokainen muu ymmärtää, että täällä on trolleja ja harva sinua omalla nimimerkillä pahasti haukkuu. Turha hakea oikeutta, kun sille ei mitään mahda. Ainoastaan omaa käytöstä voi muuttaa, koska tietyntyyppisiin ihmisiin tällaiset voittopuolisesti kohdistuvat. Mutta tuskin tuosta poterosta ulos pääset koskaan. Lähes parantumaton juttu.Taas tullaan tähän samaan asiaan, jota olen kysynyt ennenkin saamatta vastausta.
Millä tavalla minua haukkuva perskärpänen (tai kuka vaan) on parempi kuin minä ja siten oikeutettu arvostelemaan kirjoitustyyliäni?
Totta, olen välillä kärkäs enkä jaksa nuoleskella nuoleskelemisen vuoksi. Välillä kirjoitan liiankin kärkkäästi, ja sitten pyydän anteeksi. Minua sen sijaan tuntuu olevan luvallista haukkua mitä rumimmin sanankääntein (ihan varmasti en sellaista harrasta itse).
Koskaan en ole tätä paradoksia ymmärtänyt.
Ei mulla ole mitään tilastoja asiasta, mutta valitettavan moni näitä viestejä vain saa. Ei ole oikein korrektia mielestäni.Kuule, ei ole. Olen itse kirjoittanut 3,5 vuotta parillakin mustalla nikillä ja tunnen täältä irl monta ihmistä. Eivät he saa paskaa yksityisviestein niskaansa. Väitätkö tosissasi, että me, jotka emme saa haukkumaviestejä, olemme joku harvinainen otos palstalaisista?
Mähän sanoin siinä ketjussa, että kutsun krääsäksi kaikkea sellaista, mille ei ole mitään käyttötarkoitusta. Siis että on vaan. Sanaan ei liity mulle mitään arvovarausta. Mielestäni ilmaisin selkeästi sen, että MINÄ en pidä sellaisesta. Muut saavat pitää, ja asia on mulle OK. Ilmaisin mielipiteeni, kun sellaista kysyttiin ja that´s it.Riepu... jakaa itse välillä kovinkin pisteliäitä kommentteja, mutta ei kyllä ole kovin valmis ottamaan niitä vastaan ilman kovaa puolustautumista. Välillä on hyvä katsoa peiliin ja miettiä voiko vika olla aina vain muissa.
Esimerkiksi tämän illan ketju jossa käytiin läpi erään palstalaisen ostoksia sisustusliikkeestä niin ihmettelen vain millä ajatuksella tullaan paukuttelemaan niiden olevan krääsää. Ja kuitenkin tällä viikolla olemme nähneet kuvia ap:n kodista josta monikin voisi sanoa, jotta krääsää on sielläkin...kuitenkin kyse on sisustustavaroista. Eikö olisi mukavempaa sanoa toiselle ettei itse välitä tuon tyylisuunnan sisustuskamoista niin ehkäpä se jatkuva vastatuuleen kuseminenkin loppuisi.
Ei tietenkään saa haukkua ketään, mutta koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että sun kärkäs tyyli saa monet suuttumaan ja inhoamaan sua.Taas tullaan tähän samaan asiaan, jota olen kysynyt ennenkin saamatta vastausta.
Millä tavalla minua haukkuva perskärpänen (tai kuka vaan) on parempi kuin minä ja siten oikeutettu arvostelemaan kirjoitustyyliäni?
Totta, olen välillä kärkäs enkä jaksa nuoleskella nuoleskelemisen vuoksi. Välillä kirjoitan liiankin kärkkäästi, ja sitten pyydän anteeksi. Minua sen sijaan tuntuu olevan luvallista haukkua mitä rumimmin sanankääntein (ihan varmasti en sellaista harrasta itse).
Olen tatuoitu jätkä!En voi niitä julkaista, koska silloin saan bannia. Joten miten todistan? Ensimmäinen ilkeä yv on tullut kolme päivää sitten, ja sen jälkeen niitä on tippunut tasaiseen tahtiin lähemmäs 10 kpl. Minua haukutaan taas vammaisen näköiseksi, alkoholituneeksi huoraksi, kuulemma petän miestäni jne. Uaah, en jaksa ajatella enempää.
Niin. Sinä vaan neutraalisti ilmaiset mielipiteesi.Mähän sanoin siinä ketjussa, että kutsun krääsäksi kaikkea sellaista, mille ei ole mitään käyttötarkoitusta. Siis että on vaan. Sanaan ei liity mulle mitään arvovarausta. Mielestäni ilmaisin selkeästi sen, että MINÄ en pidä sellaisesta. Muut saavat pitää, ja asia on mulle OK. Ilmaisin mielipiteeni, kun sellaista kysyttiin ja that´s it.
No eihän se haukkuminen hyväksyttyä olekaan. Nuoleskelu ja asiallinen tapa sanoa asiansa ovat nekin eri asioita. Fiksuna ihmisenä sinun pitäisi oikesti miettiä omaa tapaasi toimia. Sen sijaan, että itket sitä, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan, mieti miten voit muuttaa omaa sanomaasi.Taas tullaan tähän samaan asiaan, jota olen kysynyt ennenkin saamatta vastausta.
Mielenpiteensä saa sanoa, kun sitä kysytään, mutta joskus tai ehkäpä lähestulkoon aina olisi hyvä hieman miettiä miten itseään ilmaisee. Varsinkin, kun kyseessä on keskustelupalsta jossa me emme tunne toisiamme jne. Tässä suhteessa meillä kaikilla on varmasti välillä peiliin katsomisen paikka.Mähän sanoin siinä ketjussa, että kutsun krääsäksi kaikkea sellaista, mille ei ole mitään käyttötarkoitusta. Siis että on vaan. Sanaan ei liity mulle mitään arvovarausta. Mielestäni ilmaisin selkeästi sen, että MINÄ en pidä sellaisesta. Muut saavat pitää, ja asia on mulle OK. Ilmaisin mielipiteeni, kun sellaista kysyttiin ja that´s it.
kopioit ja lähetät mulle yyveenä. kerron sitte muille että oliko ilkeetä vai ei.En voi niitä julkaista, koska silloin saan bannia. Joten miten todistan? Ensimmäinen ilkeä yv on tullut kolme päivää sitten, ja sen jälkeen niitä on tippunut tasaiseen tahtiin lähemmäs 10 kpl. Minua haukutaan taas vammaisen näköiseksi, alkoholituneeksi huoraksi, kuulemma petän miestäni jne. Uaah, en jaksa ajatella enempää.
En mä nyt sotke tähän ketään ulkopuolisia.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25289740:kopioit ja lähetät mulle yyveenä. kerron sitte muille että oliko ilkeetä vai ei.
ei siinä lähettäjää tarvii näkyä.En mä nyt sotke tähän ketään ulkopuolisia.
Kappas.En mä nyt sotke tähän ketään ulkopuolisia.
Alkusyksystä palstalla sinä moneen kertaan nikkini mainiten syytit minua. Että minä olisin sinun vainoajasi. Tein sinusta modeille valituksen. Ilmeisesti on modet ilmoittaneet sinulle, että minä en todellakaan sinua vainonnut.Totta, olen välillä kärkäs enkä jaksa nuoleskella nuoleskelemisen vuoksi. Välillä kirjoitan liiankin kärkkäästi, ja sitten pyydän anteeksi. Minua sen sijaan tuntuu olevan luvallista haukkua mitä rumimmin sanankääntein (ihan varmasti en sellaista harrasta itse).