Toivon, että saat elämäsi pian järjestykseen ja voit keskittyä toisten palstailijoiden kiusaamisen sijaan mukavampiin asioihin. Oikein hyvää ja leppoisaa joulua sinulle !
Eri mieltä saa olla niin kauan, kunhan sitä on jonkun muun kuin sinun kanssasi. Silloin siirrytään erimielisyyksista ja mielipiteistä henkilökohtaisuuksiin. Sinun mielestäsi.En tosiaankaan, en ole kiusannutkaan. Eri mieltä saa olla.
Höpö höpö. Löysää sinäkin sitä nutturaasi hiukan ja laita tonttulakki päähän, tulee paljon mukavampi olo .Eri mieltä saa olla niin kauan, kunhan sitä on jonkun muun kuin sinun kanssasi. Silloin siirrytään erimielisyyksista ja mielipiteistä henkilökohtaisuuksiin. Sinun mielestäsi.
Nyt olisi jo kiva saada jotain todisteita noista "ilkeistä yksityisviesteistä" joita tuntuu pukkaavan aina, kun olet selkä seinää vasten.En todellakaan. Vaan sitä, joka tulee ketjuun kuin ketjuun haukkumaan ja härkkimään. Pitää olla tosi kurja elämä, että saa tuollaisesta iloa ja jaksaa järjestelmällisesti kiusata.
Toivon vilpittömästi, että hän saa elämäänsä muuta sisältöä, enkä pelkästään itseni takia, vaikka täytyy sanoa että nuo yksityisviestit joita sain olivat kyllä taas melko ikävää luettavaa.
Jännä juttu siinäkin, että Venakko Milanna näytti kyllä ymmärtävän mitä tarkoitan eikä ottanut asiasta nokkiinsa, huutelijat tulivat ihan muualta.Rieputiralla, minun kokemus kertoo, että täällä joka ikinen päivä kirjoittaa... ei joku vaan jotkut, monet, jotka fleimaa ja häiriköi.
Äsken luin Milanan ketjua ja itsekin ilmaisit asias aika epäystävällisesti. Älä provosoidu tyhmistä viestistä, mutta muista itsekin kattoa peiliin.
Sä et selvästikään huomaa kuinka ilkeä osaat itse olla. Luin sitä ketjua missä joku äiti kertoi lapsensa saamista joulupuukeräys-lahjoista. Sä olit kirjoittanut siihen ketjuun todella ilkeästi ja tehnyt aivan kamalia oletuksia sen ketjun ap:sta.En todellakaan. Vaan sitä, joka tulee ketjuun kuin ketjuun haukkumaan ja härkkimään. Pitää olla tosi kurja elämä, että saa tuollaisesta iloa ja jaksaa järjestelmällisesti kiusata.
Toivon vilpittömästi, että hän saa elämäänsä muuta sisältöä, enkä pelkästään itseni takia, vaikka täytyy sanoa että nuo yksityisviestit joita sain olivat kyllä taas melko ikävää luettavaa.
Mulla on ihan henkilökohtaista tietoa siitä, että kyseessä ei ole vain yksi ja sama ihminen. Kyllä tapasi kirjoittaa on saanut monet ärsyyntymään. Siksi kannattaisi kirjoittaa vähemmän näitä aloituksia (kyllä, näitäkin olet ennen tehnyt) ja keskittyä enemmän siihen miten kirjoitat tai vastaat. Enpä ole monellakaan asiallisesti kirjoittavalla palstalaisellä nähnyt vastaavia perskärpäsiä ja siihen on syynsä.En todellakaan. Vaan sitä, joka tulee ketjuun kuin ketjuun haukkumaan ja härkkimään. Pitää olla tosi kurja elämä, että saa tuollaisesta iloa ja jaksaa järjestelmällisesti kiusata.
Aivan.muista itsekin kattoa peiliin.
Häntä haukutaan joka ketjussa, eikä hän enää tunnu välittävän asiasta ja hyvä niin.Jännä juttu siinäkin, että Venakko Milanna näytti kyllä ymmärtävän mitä tarkoitan eikä ottanut asiasta nokkiinsa, huutelijat tulivat ihan muualta.
Kerro nikki, niin katsotaan onko sellaista edes rekisteröity tänne. Jos puhut totta, niin helvetin sairasta toimintaa siltä, joka tuollaista tekee.En voi niitä julkaista, koska silloin saan bannia. Joten miten todistan? Ensimmäinen ilkeä yv on tullut kolme päivää sitten, ja sen jälkeen niitä on tippunut tasaiseen tahtiin lähemmäs 10 kpl. Minua haukutaan taas vammaisen näköiseksi, alkoholituneeksi huoraksi, kuulemma petän miestäni jne. Uaah, en jaksa ajatella enempää.
Taas tullaan tähän samaan asiaan, jota olen kysynyt ennenkin saamatta vastausta.Mulla on ihan henkilökohtaista tietoa siitä, että kyseessä ei ole vain yksi ja sama ihminen. Kyllä tapasi kirjoittaa on saanut monet ärsyyntymään. Siksi kannattaisi kirjoittaa vähemmän näitä aloituksia (kyllä, näitäkin olet ennen tehnyt) ja keskittyä enemmän siihen miten kirjoitat tai vastaat. Enpä ole monellakaan asiallisesti kirjoittavalla palstalaisellä nähnyt vastaavia perskärpäsiä ja siihen on syynsä.