Hakutulokset

1. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

memmu-liinalle ja hammylle :hug: ikavaa kun nain kavi. Ada sun juttusi vessakyylasta oli hauska :laugh: jollain on varmaan pakkoneuroosi hoitoa vailla.. onkohan sen omassa vessassa kompassi ja viivotin etta saa varmasti kaikki tarpeeksi suoraan? vatupassi olis kanssa hyva olla olemassa kun...
  2. P

Taytyi tulla Kvartille seuraa pitamaan ettei sen tartte taalla yksinaan hopista =) Mulla kans noi limat (ihana puheenaihe) ei tasmaa ollenkaan mun oviksen kanssa. Silloin marraskuussa kun kavin siella lapsettomuuslaakarilla ja se ultrasi ja sanoi oviksen tulevan n. 4pv paasta munasolun koon...
  3. P

moi! Kiitos teille kaikille piristyksesta, kun lauantaina sain aikaan vaan valitusta :| Tanaan on sitten jo parempi mieli =) Pidan sulle Hammy peukkuja, jos taa nyt olis SE kierto :flower: Ma pissin eilen tikkuun eka kerran, haamun sain, jatkan tanaan sita kuulua oviksen metsastysta...
  4. P

voi meita tadin vainoamia poloisia, varsinkin meita jotka ovat taalla jo roikkuneet ennen sotia.. :| Ma siirryin seuraavaan vaiheeseen tassa meidan vauvaprojektissa; vaikka itselleni olen pyhasti luvannut etten hanki, niin hankin nyt kuitenkin. nimittain ovistesteja. Eli tilasin niita netissa...
  5. P

Maanantai 4.2.2008 Janis...................30 Hazel..................27 Sitrus79..............28..........................................kesä st ä 2006 Kvart Över..........28...........kp 13/ ??.....................yk 10/ 1 Toivo79...............28...........kp...
  6. P

elossa ollaan, oon vaan vahan haksahtanut facebookiin etten meinaa tanne ehtia millaan.. olen lahdossa pitkan viikonlopun viettoon, tati tulee tietty just kylaan silloin kun ei pitais, nyt varsinkin kun on tuplasyy et se jattais tulematta; toive tulla raskaaksi ja yokylaily. eli muuria pystyyn...
  7. P

heippa! Hyva Kvartti kun alat jo vahan piristymaan, kunnon huppeli auttaa kummasti asiassa :D Onnea odottajille ja kivaa kun teilla menee hyvin! ma taalla piinailen naita paivia, nyt on niin kuin joko pulla uunissa tai sitten ei.. asian hyvaksi ei voi enaa mitaan tehda, eli nostan kadet...
  8. P

Onnea siilura! ihanaa etta mekin jotka ollaan yritetty jo vaikka kuinka kauan onnistutaan =) Voi kvartti, hyva etta olet jo paremmalla mielella, vaikka tottakai asia viela ottaa voimille. Paiva kerrallaan.. Unico: en oikein tieda mitaan muuta poppakonstia tohon miehen kaannytykseen kuin...
  9. P

Toivotaan nyt etta pikkuinen ymmartaisi oman parhaansa ja pysyisi kyydissa =) Kiitos teille kaikille tsempeista :flower: ma yritan taas kerran itsesuggestoitua raskaaksi :D nyt ei ainakaan pupuilun puutteesta voi syyttaa, eilen alkoi jo tehda tiukkaa kun ei enaa yhtaan huvittanut mut...
  10. P

:hug: :hug: Tulin pahoittelemaan ja kertomaan etta toivon sua tanne takaisin heti kun olosi helpottuu. :| Pidan sulle hiljakseen peukkuja pystyssa etta jaksaisit taman tiukan paikan yli ja loytaisit taas yrittamisen ilon sitten jonkun ajan kuluttua. Odottelen sua taalla ja pidan penkkia...
  11. P

Janis...................30 Hammy...............28 Kiki80..................27 Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006 Toivo79...............28...........kp 12/27-34........aloitus syksy 2008 Oliva...................27............kp 77/...
  12. P

heippa pitkasta aikaa! Tulin toivottelemaan teille hyvaa uutta vuotta ja tsemppia yritykseen ensi vuonna seka bongasin Unicon synttarit: eli :flower: =) Huomasin etta Matarena on plussannut, hali sinne ihanaa etta viela meilla muillakin pidempaan yrittaneilla on toivoa. Mulla on siis nyt...
  13. P

Tiistai 18.12.2007 Janis...................30 Hammy...............28 Kiki80..................27 Vadelmaunelma..28........................................Tauolla Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006 Toivo79...............28...........kp...
  14. P

mun piti ihan talta palstatauolta tulla onnittelemaan Kvarttia halin kanssa :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: Ihanaa kun sulla vihdoin onnisti! mitas jos se onkin ollut meikalainen, joka on ollut koko pinon kirous?? heti kun olen viikon poissa niin pitkaan yrittaneet alkavat...
  15. P

IVF:n odottavat

moikka! Paaseeko mukaan? olen 29 ja mies kanssa. ollaan yritetty 7kk mut ongelmana on mun tod.nakoisesti tukossa olevat munatorvet. olen ollut 4 kertaa vatsaleikkauksessa, mika oli syyna et paasin noin nopeesti tutkimuksiin. tassa vaan viela miehen kans pahkaillaan, et ilmoittaudutaanko...
  16. P

en malttanut pysya poissa tan pitempaan :laugh: oli vaan pakko tulla onnittelemaan Cokea, joka on poistanut meidan pinon kirouksen :flower: ihanaa kun te ootte tsempanneet mua, olette mahtavia! saattaa olla etta pyorin taalla kuitenkin, olen niin utelias et miten teille kay B)
  17. P

heippa tytot! Ma olen kans palannut maan pinnalle viikonlopun shoppailun jalkeen. Kylla lahti mopo lapasesta shoppaillessa, 8 tuntia kaupoissa ja niitahan siella Skotlannissa riittaa! B) nyt on sitten joululahjat melkein ostettu ja paketoitu. Tanne on tullut niin paljon tekstia mun...
  18. P

tervetuloa Gilmore ja olen samaa mielta etta kylla se varmaan plussa on ollut :flower: sa kuulut tahan meidan porukkaan, heti plussaa kehiin kun tanne ilmestyit B) nyt tulee sitten omaa napaa ja oikein kunnolla: miehen sperman laatu oli erinomainen, eli siella ei ole vikaa. Mulla on kuulemma...
  19. P

Cokelle :hug: negasta, jospa se siita viela iloksi muuttuisi? jannaa, Unico, toivottavasti se oli vain semmoinen hamaystatsy, joka sulla pyorahti B) Matarenalla on janskaa, puhallan sita kuulua plussaa sinne :D Jouluherkut.. ma vietan tammoista vaihtoehtojoulua taalla Norjassa, eli on...
  20. P

heippa! ma olen ollut reissussa perjantaista asti ja paljon on taas tullut juttua silla valin. Pahoittelut tadista Pilvilinna ja pidan Cokelle peukkuja pystyssa! taalla elellaan selibaatissa vaikka alkaa tarppipaivat olla kasilla, eli tassa kuussa ei taida ainakaan onnistaa. Meilla on se...

Yhteistyössä