Hakutulokset

1. P

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Voi Kaa :hug: tervetuloa sitten meille ensi vuonna taas kuumeilemaan ja ala huoli, ma olen ainakin taalla.. :| Ja Kevatesikko, onnea tutkimuksiin paasysta, vaikkakin tuntuu nurinkuriselta onnitella tammoisen asian vuoksi.. Cokelle paljon tsemppia tyonhakuun :flower: Pitaakohan meidan kohta...
  2. P

Maanantai 19.11.2007 Janis....................30 Hammy................28 Kiki80..................27 Vadelmaunelma..28........................................Tauolla Sitrus79..............28...................................kesästä ;2006 Toivo79...............28...........kp...
  3. P

heippa! Mukavaa Hemuli etta kayt meita taalla kurkkimassa, koita sa pitaa matkustaja mukana ja tyytyvaisena :) Kiva nahda pitkasta aikaa, Siilura, mutta ikava kun se tapahtuu naissa merkeissa, pahoitteluni :hug: Juu, Unico mulla on taalla asiat aika hyvin :D Ja taalla ei tunnu viela...
  4. P

heippa! Unico: olen hoitsu. Pilvilinna: juu, kylla se plussa on B) mulla ei viela mitaan fiiliksia, et tuleeko tati vai ei, taa olis kylla nyt sen helpotusplussan paikka, ensi kuussa onkin jo sitten ammattilainen apuna =) Sitrus: ei ollut tarkoitus pahoittaa mieltasi :/ tarkoitin...
  5. P

heippa! Tannehan on tullut juttua sitten viime nakeman, ahkeria olemma =) Tosin puheenaiheena ollut akupunktio ym. vaihtoehtohoito ei kuulu mun tietamyksen piiriin, tosin olen avoin kaikelle uudelle, mun kaveri sai avun akupunktiosta kun silla oli selka kipea. Ma olen kai vahan tammoinen...
  6. P

heippa! Nanna :hug: :hug: uutta yritysta nyt vaan kehiin.. Juu, hyvia nimiehdotuksia teilla on; taa bailaavat ikisinkkupissikset olis aika hyva hamayskeino :laugh: Kiva kun tulit moikkaamaan sitrus ja toivottavasti paasette laakarin kans yhteisymmarrykseen, tosin ymmarran laakarin pointin...
  7. P

heippatirallaa! Mulla on tanaan ollut aktiivinen paiva, vaikka aamulla laiskotti ihan hirveesti. Loysin itselleni pikkujoulumekon ja yhden joululahjankin ostin, sen lisaksi etta tietty treenasin ja siivosin, olen ylpea itsestani B) Mulla on taas vatsassa tuntemukset etta tati on tunkemassa...
  8. P

hyva Kvartti etta alat jo toipumaan tasta takaiskusta. Nanna: mitas jos meidan pino naamioidaan nimelle "pitkanlinjan 30-kymppiset esikoista yrittavat" ja kaikki vaihtavat nimimerkkia. esim. ma olen tasta lahtien P.Master, Nannasta tulee N81 ja Kvart Overista Varttia Yli. Unico esiintyy nimella...
  9. P

Voi Ada ja Kvartti :hug: :hug: Kvartti, olet ehka SAATTANUT olla raskaana, varsinkin toi kova vuoto ja kivut ehka kertovat siita, mutta ei silla sun alkoholinkaytolla ole mitaan tekemista MAHDOLLISEN varhaisen Km:n kanssa. Sanoit, etta vuodit jo monta paivaa sitten vahan? eli jos siella oli...
  10. P

mahtavaa Ada, olen Kikin kans samaa mielta etta kylla haamu on plussa :flower: sa vihdoin katkaiset tan meidan plussattoman ketjun, hienoa! olis kylla kiva tietaa, miten Kvartilla on kaynyt.. eikos se ole jossain koulureissussa? Nanna: :hug: voihan se olla, etta olet raskaana, eikos alun...

Yhteistyössä