Vitsit, naiset, te olette ahkeria naputtelemaan! Pariin päivään kun ei piipahda vilkaisemassa täällä, niin jo on monta uutta sivua luettavana. Pelkästään mukavaahan se kyllä on.
Vielä kun muistaisin mitä suunnittelin kommentoida... Niin,
postis, olit kysynyt, miksi haluaisin hormoneja popsia. En suinkaan tarkoittanut, että aivan välttämättä haluaisin clomi-reseptin.
Hämmästelin lähinnä sitä, että lääkärit määräävät toiset melko lyhyenkin tuloksettoman vauvakuumeilun jälkeen hormonikuurille ja meitä, lähes puolitoista vuotta yrittäneitä, tutkitaan ja sitten mietitään ja vielä vähän päälle tuumataan, mitä seuraavaksi tehtäisiin. Koskahan meidänkin kohdalla alkaa tapahtua? Tällä hetkellä suhtaudun kyllä niin toiveikkaasti tuohon vyöhyketerapiaan, että ennen "kovia otteita" odottelen ihan mielelläni sen tuloksia. Hormoneja en kovin mielelläni alkaisi syödä, viimeiseen asti kun välttelen yleensä ihan tavallisia särkylääkkeitäkin. Mutta tottahan toki clomeja, yms. olen valmis kokeilemaan, jos muut keinot eivät auta.
Kiitos,
Ada, akupunktiotiedosta. Mäkin harkitsin sitä yhtenä vaihtoehtona, mutta neulakammoisena päädyin testaamaan vyöhyketerapiaa. :ashamed:
piipkö kysyi miten usein terapiassa pitäisi käydä ja mitä se maksaa. Itse käyn suurinpiirtein viikon välein ja hinta on n. 30 euroa/krt. Hinnat vaihtelee aika paljon, tekijästä ja paikkakunnastakin riippuen.
Kiitos,
pilvilinna, kirkasvalolamppuvinkistä. :wave: Täytyypä lisätä se piiitkään poppaskonstilistaani.
Mitäpä minä, yllytyshullu, en olisi valmis kokeilemaan! Ja jos se ei auta vauvahaaveisiin, eikös sen ainakin pitäisi pitää kaamosmasennus poissa? B) Pidän peukkuja, että tiiraamassasi tikussa oli plussa eikä viivanpaikka! :heart:
Jännät paikat alkaa olla muutamalla muullakin. Tulkaa kertomaan hyviä uutisia!