Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Ada
Coce, mulle kävi samalla tavalla liikunnan kanssa, kun aloitin nykyisessä työpaikassani. Nyt mä olen saanut aamutreenirytmin päälle ja se tuntuu tosi hyvältä. Iltaisin en jaksa millään. En ollut koskaan erityisemmin pitänyt aamuista. Silloin vaan oltiin väsyneitä, juotiin kahvia ja hermoiltiin ruuhkassa täysiä kiireellä töihin. Nyt kun on aamuisin omaa aikaa, vapaa-aikaa, niin pystyy asennoitumaan siihen, että menen tässä aamu- ja iltavapaa-ajan välissä töihin, mutta elämässä on muutakin.

Ovistikuttelusta. Mulle tuli tässä kierrossa pelkkiä negoja ja sitten plussa joka hävisi haamuilemalla. Sitä aikaisemmassa kierrossa mullakin oli ovista enteileviä haamuja, mutta nyt niitä ei jostain syystä ollut. Toivotaan että sulle myös tulee äkkiplussa ovistikkuun!!

Kiki: Multa ei ole tutkittu, tuleeko ovulaatiota pitkissä kierroissa. Se tutkittiin vain kerran, ja silloin sattui olemaan ennennäkemättömän lyhyt kierto (23). Toisaalta siinä mun pitkähkössä "normikierrossa" (n.35 päivää) löydän oviksen tikuilla ihan oikeaan aikaan, joten uskon, että se tulee silloin ainakin. Vähintään kerran olen havainnut oviksen selvästi limoista n. 50 päivän kierrossa - silloin menkat alkoivat juuri silloin kun pitikin, joten uskon, että se ovis oli. Mutta megakierroissa (sellaisiksi kutsun yli 50 päivän kiertoja) sitä ei ehkä tule, kun silloin kaikki alavatsan tuntemukset ovat ihan hiljaa koko ajan. Mutta ajattelen, että samapa tuo, kunhan joskus edes ovuloin. Jos kierto on valtavan pitkä jo muutenkin, on oikeastaan ihan yksi ja hailee, tuleeko siinä ovista - kaiken ennakoimattomuuden vuoksi me ei kutienkaan varmaan osuttaisi edes sänkyyn oikeaan aikaan.

En mä usko, että olen raskaana. Nyt en ole huomannut ovulaatiotakaan. Luuleen, että kohtuullisen helposti eri tilanteisiin reagoiva kroppani kyllä ilmoittaisi, jos vauva olisi aluillaan.

Kvartti: en huomannut, oliko joku jo vastannut sulle clomeista. Niitä ei kai määrätä kuin sellasille naisille, jotka eivät ovuloi. Ne siis auttavat munasolua kypsymään ja irtoamaan.

Toivotan kovasti onnea Adalle ja Kvartille toivon väärää hälyä! ja oliko teitä vielä muitakin? Nyt pitää lopettaa, kun mies tuossa luulee, että ahkerasti kirjoitan paska-paska-paskaesseetä. Miten siihen ei tule tekstiä läheskään yhtä kovaa vauhtia kuin tähän ruutuun?

:heart: piip

Tervetuloa Hammy!

Postimestari: urheiluhullu ilmoittautuu - Elixia on toinen kotini :) No, ehkä vähän liioitellen, mutta kumminkin. Adalle peukkuja pitelen, samoin Kvartille toivon, että tuhruilu loppuu. Itse odottelen menkkoja, alkais jo. Tänään nimittäin tuli aamulla rusehtavaa limaa ja on siis kp 24/25-26. Vähän alavatsaa juili. En jaksa tätä tuhruttelua. Mulla on sitä ollut aiemmminkin ennen mensuja - yleensä 2-3pv ennen. Lähinnä se huolettaa siksi, että kierto on muutenkin niin lyhyt 25-26pv ja ovulaatio kp 12 tai 14 - en ole varma, kun en ole vielä tikutellut, mutta siis limoista ja kivuista päätellyt. Että onkohan mun luteaali liian lyhyt? :/ Tässä kierrossa limat tuli kp 12 ja kivut kp 14, mene ja tiedä nyt sitten. Tää tuhruttelu vaan harmittaa... Tulisi sitten reilusti, niin ei tavitsisi odotella...

Urheilusta: On pitänyt jo muutaman viikon ajan aloittaa reenaus Tukholman maratonille. Juoksen siellä vain puolikkaan, mutta kyllä harjoitus on silti enemmän kuin paikallaan! Harjoittelu ei ole ihan vielä päässyt oikein kunnolla käyntiin. Yleensä olen ollut talvisin tosi huono lenkkeilijä - toivon, että tämä tavoite nyt vähän saisi liikkeelle.

Juoksun lisäksi käymme paritanssikurssia. Se on tosi kivaa ja kevyttä, mutta monipuolista liikuntaa, joka on lisäksi tosi rentouttavaa ja sosiaalistakin. Suosittelen niille, jotka eivät vielä ole kokeilleet! Innolla odotan tanssi-iltoja.

Vadelma: Sun kierto vaikuttaa ihan normaalilta. Luulen, että lutelaali on ihan tarpeeksi pitkä. Ole vaan huoleti! Viimeinen sitkeän liman päivä on kai ovulaatiopäivä - olisiko limaa tullut useampana päivänä? Joka tapauksessahan sun lutelaali on todennäköisesti n.10 päivää, joten kyllähän se riittää hyvin.

p.s. Adan aamut kuulostavat ihanilta!

Ada
Perjantai 9.11.2007

Janis..................30
Hammy...............28
Sitrus79.............28.....................................kesäst 8; 2006
Kiki80............27......kp 2 /43-40........yk 4
Unico..................27...........kp 5/28...................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 5/28-32.............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 6/31-33.............yk 7
Matarena............29...........kp 8/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 9/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 14/24-29............yk 4
Toivo79...............28...........kp 16/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 16/23-28............yk 7
Oliva..................27.............kp 17/ ?............aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma...28...........kp 25/25-26............yk 1
Ada....................28............kp 29/26..................yk 7
Kvart över..........28............kp 34/31-33............yk 8
Pilvilinna.............28............kp 35/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 36/33..............pari vuotta
Piip......................28...........kp 64/49............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Urheilusta: Mulla on oikeastaan aina ollut perusharrastuksena lenkkeily ja kuntosalilla käynti. Niiden lisäksi harrastan kausittain aina jotain muuta kivaa mihin kulloinkin kavereitten kanssa olen innostunut esim. tanssilajit, pallopelit, jumpat ja uinti. Vaihtelu virkistää! Kotonakin on joitain kuntoiluvälineitä, joilla tarvittaessa saa aikaiseksi hyvän olon ja hyvän mielen. Kokeilin aiemmin vuoden verran aamukuntosalia ja siitä tuli kyllä mahtava olo koko päiväksi, voisin kyllä joskus taas palata siihen rytmiin.

Tikutin eilen illalla aika vahvan haamun ovistikuilla eli ovikseen ei kai ole kovin montaa päivää enää. Toivottavasti osuu sunnuntaille, silloin olisi eniten aikaa pupuilla ja ehkä tuo isänpäiväkin toisi hyvää karmaa asiaan. ;)

Moiii! Alkaa meikäläinen taas aktivoitua kun kierto lähenee loppuaan. Tässä ei vielä ole mitään tuntemuksia, paitsi hiivan prkl iski eilen, joten loppukierto menee puuhailun suhteen aika hiljasesti. Empä tiedä miten se nyt sit iski, ei ole aikoihin käyny, kaippa sitä on tullu sokeria ym epäterveellistä nautittua liikaa. Mutta kaikki ollaan nyt tän kierron osalta tehty, ja nyt jännätään lopputulosta;)

Plussiaaaaaa!!! Toivoo hän

:heart:

Ada
Lauantai 10.11.2007

Hammy...............28
Sitrus79.............28.....................................kesäst 8; 2006
Kiki80............27......kp 3 /43-40........yk 4
Unico..................27...........kp 6/28...................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 6/28-32.............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 7/31-33.............yk 7
Matarena............29...........kp 9/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 10/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 15/24-29............yk 4
Toivo79...............28...........kp 17/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 17/23-28............yk 7
Oliva..................27.............kp 18/ ?............aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma...28...........kp 26/25-26............yk 1
Ada....................28............kp 30/26..................yk 7
Kvart över..........28............kp 35/31-33............yk 8
Pilvilinna.............28............kp 36/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 37/33..............pari vuotta
Piip......................28...........kp 65/49............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Ada
Huomenta kaikille!

Tein clear bluen testin eilen illalla ja sain aivan haalean haamun. Tänä aamuna sain risuaidan... Siihen testiin pitäisi tulla plussa. Mulla tuli tämmöinen: (piirrän sen tähän, heh)

......!.......
i

...noi pystyviivat ei ole kohdakkain, eikä ulotu testi-ikkunan reunoihin saakka.

Pystyviivat on ihan yhtä tummia kuin muutkin testin viivat.

Koomista perkele! Luulin, että noista testeistä voi saada negan, haamun tai positiivisen. Oletteko kuulleet, mitä tällainen risuaita tulos voisi merkitä? Että on paha karsastus tai tarvitsee mennä kampaajalle :kieh:

Anteeksi etten pääse nyt omasta navastani irti ja kirjoittelen täällä vain itsestäni! Luulotauti riehuu kovana
:ashamed:

Ada osta toisen merkkinen testi! Kyllähän tuo plussalta kuulostaa, mutta ilm. noissa clearbluen testeissä on ollu jotain häikkää just tuon kans että on ilmestyny pisteitä vääriin paikkoihin...Mutta ne on ollu nimen omaan pisteitä eikä mitään viivoja. Peukut pystyssä täällä että ihan oikee plussa on! Onhan sulla jo päivätki noin pitkällä!

).( Tuhruttelun syy selvis täällä ilmeisesti. Tein eilen hailakan plussan rsfu:lla ja tänään vielä apteekin omaan sain juuri ja juuri silmin nähtävän kaikkien haamujen äidin. Eli ilm. varhainen km taas. Nyt täää tuhruttelu vain jatkuu ja jatkuu. Tiedättekö pitäiskö minun ottaa yhteyttä päivystykseen vai odotella vielä? Voikohan tästä tulla joku tulehdus kun noinki pitkään vuotaa??

Nanna: luin jo tuolta toisesta ketjusta, että olit soittanut ja saanut jotain vastauksia. Eihän sitä varmaan kukaan voi tietää, onko raskaus mennyt kesken vai menossa. Harmillinen tilanne, kun ei voi muuta kuin odottaa. Mutta hyvä, kun soitit sinne, niin se varmaan vähän rauhoittaa mieltä. Mutta varmaan tuo antaa toivoa, että ne clomit vois tepsiä, eikö. Mullakin on kierto ihan sekaisin. Kipuja, tuhrua, ei kunnon vuotoa. Tsemiä sulle.

Ada, tulepa kertomaan, kun teet toisella testillä, mikä tulos! Hyvältähän sulla näyttää, kun ei ole mitään vuotoja =) Ja eikö haamu ole plussa!

mahtavaa Ada, olen Kikin kans samaa mielta etta kylla haamu on plussa :flower: sa vihdoin katkaiset tan meidan plussattoman ketjun, hienoa! olis kylla kiva tietaa, miten Kvartilla on kaynyt.. eikos se ole jossain koulureissussa?
Nanna: :hug: voihan se olla, etta olet raskaana, eikos alun tuhruttelu ole ihan asiaan kuuluvaa?? toivon parasta!
nyt jatkamaan tata mun aktiivilauantaita..

:hug: :hug: :hug: Ikävä teitä :hug: :hug: :hug:

Ada: :hug: :hug: :hug: Ikävä tuollainen et antaa jo toivo mut ei anna loppuun asti, voimia!

nanna81: :hug:

Isosti plussa tuulia ja onnea matkaan kaikille!

Ja juu kauanpa jaksoin olla teistä erossa, ei näköjään onnistu tehdä pesä eroa tänne palstaan, olette niin tärkeitä. Ja muutenkin on muka stressiä ja vaikeaa, niin pitää se joku henkireikä jättää itelleen.

Urheilusta, mulla on nyt hiukan jäänyt kun oli tuo sairastelu ja siitä kun alkaa olla tolpillaan, niin työt haittaa harrastusta, ja sillon kun pääsee nini ei oo muita, ja ei sitten yksin huvita rääkätä itseään... No pientä lenkkeilyä on tullut tehtyä kävellen siis. Ja kun nyt elat kerrat pääsis liikkeelle nini avantouinti on tarkoitus aloittaa... siinä tulee samalla pikkuinen lenkkikin kun sinne tallustelee uimaan.

Sunnuntai 11.11.2007

Hammy...............28
Sitrus79.............28.....................................kesästä 2006
Ada....................28...........kp 2/26-30...............yk 8
Kvart över..........28............kp 3/31-33............yk 9
Kiki80...................27......kp 4/43-40...............yk 4
Unico..................27...........kp 7/28...................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 7/28-32.............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 8/31-33.............yk 7
Matarena............29...........kp 10/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 11/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 16/24-29............yk 4
Toivo79...............28...........kp 18/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 18/23-28............yk 7
Oliva..................27.............kp 19/ ?............aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma...28...........kp 27/25-26............yk 1
Pilvilinna.............28............kp 37/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 38/33..............pari vuotta
Piip......................28...........kp 66/49............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Kaa
Hyvät KP-siskoseni, kertokaas mulle nyt paljon niitä plussauutisia! Käyn täällä katselemassa melkein päivittäin kuulumisianne ja tuon asian olette unohtaneet... :D Eli plussapuhureita sinne päin.

Itselläni on vielä hieman skeptinen olo koko homman suhteen, olen nimittäin melkein oireeton. Eka ultra on parin viikon päästä, sitten tietää taas varmemmin onko pikkuinen pysynyt kyydissä ja voimissaan.

Mutta palaan taas viikon alussa ja toivon peukut pystyssä ja varpaat ristissä niitä plussauutisia.

Ada!! :hug: Tuliko kunnon täti vai jotain pientä vaan?? Kun noin venähti toi kiertosi ja sitten vielä se haamu??? Toivottavasti ei alkaisi kunnolla. Toi Clearblue on kai ihan paska testi, oon täällä monesti lukenut noista epäselvistä tuloksista. Kumpa se täti vaan hämäisi ja plussa pysyisi! Vaihdoin sun kp:t nyt, mutta ilmoittele jos jotain uutta tulee!!

Unico, mukava saada sut takaisin!!! :heart:

Nanna, halaus sullekin!!! Mulla taitaa olla sama juttu menossa, mitä itsellesi epäilit. Torstaina tuli ihan pientä tuhrua, perjantaina kevyttä vuotoa. Eilen aamulla sitten heräsin (hotellihuoneessa, ei kiva..) aivan JÄRKYTTÄVÄÄN kuukautiskipuun. En oo IKINÄ kokenut tollaista kipua. Vatsa oli ihan sekaisin, enkä voinut kun huohottaa sängyllä. Särkylääke onneksi auttoi sitten, kun sen vaikutusaika alkoi.

Nyt vuodan kuin seula. Eilen kuukuppi tuli kahdesti yli, ja kerran ehdin tyhjentää just ennen. Ja tänään näköjään jatkuu sama homma. Kipuja ei oo, jos pitää lääkityksen koko ajan päällä... Pitää kattoa että jos ei vuoto hellitä niin menen käymään jossain, eihän nyt kuukautiset voi olla näin jättimäiset, vaikka greippimehua olenkin juonut. Eikä mulla ole ollut kk-kipuja lähes ollenkaan vuosiin, joskus kauan sitten kyllä, mutta ei kyllä mitään eiliseen verrattavaa koskaan.

En uskalla testata, kun ajattelen että jos se on plussa niin itse olen jotenkin aiheuttanut tämän... Kun täti oli perjantaina kuitenkin jo tullut, niin kyllähän sitä jonkin verran tuli siellä reissussa juotua. Nyt mietin, että oliko se alkuvuoto sittenkin jotain hämäystä ja ryyppäsin itselleni keskenmenon.. :/ Voiko niin käydä??

Voi Ada ja Kvartti :hug: :hug: Kvartti, olet ehka SAATTANUT olla raskaana, varsinkin toi kova vuoto ja kivut ehka kertovat siita, mutta ei silla sun alkoholinkaytolla ole mitaan tekemista MAHDOLLISEN varhaisen Km:n kanssa. Sanoit, etta vuodit jo monta paivaa sitten vahan? eli jos siella oli jotain semmoista kaynnissa, et olisi voinut tehda yhtaan mitaan prosessin pysayttamiseksi. Noin varhaisessa vaiheessa ei ole mitaan mitaan poppakonsteja tapahtuman pysayttamiseksi. Mut voihan olla, etta sulla oli vaan tavallista kivuliaammat menkat, mulla on kans parit menkat olleet semmoiset, etta voin toimia vaan kun on tarpeeksi kipulaakkeita kropassa. Kierrot vaihtelevat kuitenkin vahasen joka kerta, kuten olemme taalla yhdessa todenneet, kun kaikenlaisia oireita ilmenee yhdelle jos toisellekin, jotka myohemmin paljastuvat menkkaoireiksi.. Nyt toivon vaan etta et syyta itseasi mistaan! kuten itse kirjoititkin, tulkitsit etta tati tuli jo ENNEN kun aloit juhlia.. ja vuodon maarahan voi olla sen takia normaalia isompi, et olit kuitenkin jo mennyt yli norm. ajan ja sinne oli saattanut kertya ekstrapaljon kaikkee, joka piti saada pois?? Voimia teille ei-plussanneille :hug: :hug: ma en tieda, et mitahan pahaa meidan ketjulaiset on oikein tehneet, kun plussaaminen on nain vaikeaa..
Mukavaa Kaa et kavit meita moikkaamassa ja Unicolle moikkahalit, ma tiesin ettet sa kauan malta taalta pysya poissa =)

Kiitos Postis!!! :heart: Ihana kuulla, että sille ei olisi voinut mitään tehdä. Tai siis että en oo itse sitä aiheuttanut. Jos se nyt oli mikään keskenmenokaan. Kun tosiaan, voihan sitä vaan olla runsaat ja kivuliaat menkatkin välillä. Pitää seurata tässä, että jos tämä vuoto ei hellitä niin menen käymään jossain. Toivottavasti ei tarvitse.

Nyt tosiaan tää ketju pitää saada plussaamaan! Pitäiskö meidän vaihtaa nimeä tai jotain? ;)

:hug: Kvartille. Tuossa kun olen lukenut ja selaillut nyt paljon noita keskenmenojuttuja niin olen kyllä ihan samaa mieltä kuin postis...
Mikähän me tälle nimeks laitettais Ihan kohta esikoistaan odottavat melkiin kolmekymppiset :LOL:

hyva Kvartti etta alat jo toipumaan tasta takaiskusta. Nanna: mitas jos meidan pino naamioidaan nimelle "pitkanlinjan 30-kymppiset esikoista yrittavat" ja kaikki vaihtavat nimimerkkia. esim. ma olen tasta lahtien P.Master, Nannasta tulee N81 ja Kvart Overista Varttia Yli. Unico esiintyy nimella Ocinu ja kaikille laitetaan yk1. Samoin CloudCastle on meiningissa mukana :D ja unohtamatta Bda, jonka kp on myos 1 ja pysyy niin kauan kun on plussa mittarissa :LOL:

Hei tosta meidän listasta muuten, mä en tajua mikä virhe tossa Sitruksen yk-kohdassa on. Oon vaihtanut sen vaikka kuinka monta kertaa muotoon KESÄSTÄ 2006 ja aina vaan tää palsta muuttaa sen itse tolleen miten on nyt. OUTOA!

Mä vaihdan joo ihan kohta nimimerkkiä :LOL: Musta tulee QP (Quarter Past) :D

Näyttäis et alkaa vähän helpottaa toi vuoto. Ihan kun heikottaisi vähän, on jotenkin "vähäverinen" ja saamaton kipeä olo... No voi kyllä olla tosta juhlimisestakin...

:hug: Kvartille ja Adalle! Surullista lukea teidän uutisista, voimia molemmille! Toivottavasti teille tapahtuu tulevan viikon aikana (ja myöhemminkin tietty) kasapäin muita onnellisia ja hyviä asioita, että ikävät unohtuisivat nopeammin.
:hug:

Itse jatkan kadonneen oviksen metsästämistä... :/

Yhteistyössä