Ada
Coce, mulle kävi samalla tavalla liikunnan kanssa, kun aloitin nykyisessä työpaikassani. Nyt mä olen saanut aamutreenirytmin päälle ja se tuntuu tosi hyvältä. Iltaisin en jaksa millään. En ollut koskaan erityisemmin pitänyt aamuista. Silloin vaan oltiin väsyneitä, juotiin kahvia ja hermoiltiin ruuhkassa täysiä kiireellä töihin. Nyt kun on aamuisin omaa aikaa, vapaa-aikaa, niin pystyy asennoitumaan siihen, että menen tässä aamu- ja iltavapaa-ajan välissä töihin, mutta elämässä on muutakin.
Ovistikuttelusta. Mulle tuli tässä kierrossa pelkkiä negoja ja sitten plussa joka hävisi haamuilemalla. Sitä aikaisemmassa kierrossa mullakin oli ovista enteileviä haamuja, mutta nyt niitä ei jostain syystä ollut. Toivotaan että sulle myös tulee äkkiplussa ovistikkuun!!
Ovistikuttelusta. Mulle tuli tässä kierrossa pelkkiä negoja ja sitten plussa joka hävisi haamuilemalla. Sitä aikaisemmassa kierrossa mullakin oli ovista enteileviä haamuja, mutta nyt niitä ei jostain syystä ollut. Toivotaan että sulle myös tulee äkkiplussa ovistikkuun!!