Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Ada
Vaikuttaa siltä, että aika on pysähtynyt :)

Olen keksinyt yhden valoisan merkin - valkovuodon. Sitä ei normaalista poiketen ole näkynyt. Yleensä kalpea täti tulee aina pari päivää ennen sitä punaista paholaista. Tahdon voimalla torjun luulotautia vielä huomisen päivän, jos se nyt on edes tarpeen. Yöt on mulle aina riskaapeli aikaa, kun laittaa silmät kiinni, pääsee täti hiipimään.

Mutta mitenkäs Kvartti sitten? Sulla on päivät virallisesti yli! Onneksi olkoon siitä. Minkä asteista luulotautia sairastat? Ja entäs Tähtisilmä, Kiki ja Piip? Eikö testit jo huutele teille?! Paljon onnentoivotuksia teille tähän kiertoon :flower: !

Kvartti: Kyllä voi jos kurkkii sinne kuppii ;) (juu tiiä epä toivoista mut la harrastin sitä )

Ada: Tsemppiä sinne!

Plussa tuulia teille kaikille!!!

Musta tuntuu et mä jätän teidät kuukaudeksi, mä oon nyt niin rikki. Yritän suunnata ajatukset johonkin muualle. Tulen sitten ens kierron alussa takas, mutta toivon etten löydä tätä pinoa enää täältä, vaan viimeisessä viestissä on iiso kasa plussia! Plussa onnea kaikille ja reilusti!

Jahas tää vastustaa mun palsta taukoa kun ei anna lähettää

Kvartti: Kyllä voi jos kurkkii sinne kuppii ;) (juu tiiä epä toivoista mut la harrastin sitä )

Ada: Tsemppiä sinne!

Plussa tuulia teille kaikille!!!

Musta tuntuu et mä jätän teidät kuukaudeksi, mä oon nyt niin rikki. Yritän suunnata ajatukset johonkin muualle. Tulen sitten ens kierron alussa takas, mutta toivon etten löydä tätä pinoa enää täältä, vaan viimeisessä viestissä on iiso kasa plussia! Plussa onnea kaikille ja reilusti!

Jahas tää vastustaa mun palsta taukoa kun ei anna lähettää

Voi harmi Unico kun jätät meidät!! Mutta tiedän hyvin tuon tunteen, kun ei vaan jaksa ajatella enää tätä juttua ja jos tätä palstaa seuraa niin ei oikein voi olla ajattelematta. Halaus sulle, tuu takaisin sitten kun siltä tuntuu, toivottavasti pääset suoraan odotuspuolelle! Ja siis mehän ollaan kaikki silloin jo siellä odottelemassa ;)

Ada, mulla on ollut yksi 34:n päivän kierto, ja laskujeni mukaan tänään olisi joko dpo 12 tai 14, eli ei oo päivät vielä sentään niin yli... Ja pahaa pelkään kyllä nyt taas, kun tota sun mainitsemaas valkkaria tosiaan tuntuu olevan... Toisaalta, äsken mittasin lämmöt kun olin ihan jäässä, 37,0, mutta ei kai se mitään merkkaa... Eli luulotautia on!
:LOL:
Aioitko sä huomenna testata?

Heip!

Täälläkin on sitten jo menossa kp3 eli en ole vain päässyt moista ilmoittamaan...ja perjantaina on aukiolotutkimus ja samalla kuulen tulokset verikokeista etc...joten hyvinkin jännä viikko on tulossa ja
epätietoisuus loppuu...aivan mahtava fiilis vaikkakin pelkään kuollakseni
mitä tuleman pitää...

Joten ei muutaku perjantaihin ja toivotaan parasta!

Ada
:wave: Unico, tulet sitten takasin kun hyvältä tuntuu. Täällä nämä kestopalstailijat roikkuu odottelemassa ;)

En mä huomenna vielä viitsi romuttaa tätä itse tekemääni raskauspilvilinnaa testaamalla. Mikään muu ei saa tätiä niin nopsasti paikalle kuin apteekin raskaustestihylly! Koska Kvartti testaat?

Ada, odottelen nyt vielä ainakin kolme päivää. Perjantaina oon lähdössä reissuun, jossa takuulla rähjääntyy, eli jos ei tätiä näy niin perjantaiaamuna se varmaan on testattava....

Pelkään sitä negaa vaan niin sairaasti! Nyt jo alkaa ahdistaa kun ajattelenkin... |O

Tähtisilmä, tosiaan jännittäviä nuo tutkimukset, mutta varmasti myös helpottavia osaltaan. Toivottavasti saatte vain hyviä uutisia!

Tiistai 6.11.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28.....................................kesästä 2006
Unico..................27...........kp 2/28...................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 2/28-32.............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 3/31-33.............yk 7
Matarena............29...........kp 5/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 6/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 11/24-29............yk 4
Toivo79...............28...........kp 13/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 13/23-28............yk 7
Oliva..................27.............kp 14/ ?............aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma...28...........kp 22/25-26............yk 1
Ada....................28............kp 26/26..................yk 7
Kvart över..........28............kp 31/31-33............yk 8
Pilvilinna.............28............kp 32/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 33/33..............pari vuotta
Kiki80..................27...........kp 42/40..................yk 3
Piip......................28...........kp 62/49............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Mä vielä päivitin kun laitoin Tähtisilmän ja omat päivät ajantasalle :heart:

Ikävä Unico, että olet nyt rikki ja jätät meidät :( Toivottavasti pian kuulemme kuitenkin niitä positiivisia uutisia...Mutta täällä me olemme. Lasken siis itseni myös näihin "täällä oleviin", sillä epäilen, että varmaankin menkat alkaa ja siinä se. Toisaalta nyt vasta yk1, että ei pitäisi edes valittaa asiasta. Toisaalta ei vaan voi minkään, että kun se vauvakuume iskee, niin ei jaksa odottaa...Omia pelkojani lisää vielä se, että ädilläni oli aikoinaan vaikeuksia tulla raskaaksi ja minuakin on ilmeisesti oikein tekemällä tehty useampi vuosi ja jotain hoitoja silloin 70-luvullakin äiti saanut. Lisäksi sisareni on tosiaan "tehnyt" esikoistaan pitkään ennen kuin onnistui. Lähinnä siksi pelkään, että mekin saamme urakoida ja vajota synkkyyksiin - eli että vauva ei vain tule "tilauksesta". Varma en tietenkään ole, että onko mun yhtä lailla vaikea tulla raskaaksi, mutta mietityttää kun tilanne ollut näin sekä äidillä että siskolla :/ Testaamista olen myös miettinyt. Nythän mulla on kp22/25-26. Voisikohan plussa jo näkyä, jos raskaana sittenkin olisin? Tai tietääkö kukaan, vaikuttaako lyhyempi kierto siihen, miten aikaisin/myöhään plussa näkyy. Eli kannattaisko mun testata vaikka vasta kun kp25-26/28? Mutta nyt hyvää yötä kaikille ja plussatuulia. Jännitän jo muidenkin puolesta =)

Tähtisilmä :hug: Onnea perjantaiseen!

Voi Unico, :hug: . Jaksamisia!

Kvartille ja Adalle nyt plussat. Aloitatte nyt tämän plussavyyhdin purkautumisen, tämä on käsky! ;) Tätimuuria pidän täällä yllä oikein ison vallihaudan kera.

Ada
Keskiviikko 7.11.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28.....................................kesäst 8; 2006
Unico..................27...........kp 3/28...................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 3/28-32.............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 4/31-33.............yk 7
Matarena............29...........kp 6/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 7/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 12/24-29............yk 4
Toivo79...............28...........kp 14/27-28......aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 14/23-28............yk 7
Oliva..................27.............kp 15/ ?............aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma...28...........kp 23/25-26............yk 1
Ada....................28............kp 27/26..................yk 7
Kvart över..........28............kp 32/31-33............yk 8
Pilvilinna.............28............kp 33/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 34/33..............pari vuotta
Kiki80..................27...........kp 43/40..................yk 3
Piip......................28...........kp 63/49............syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Ada
Huomenta! Luulosairaus ajoi minut tänne heti herättyäni ;)

Vadelmaunelma - raskaushormonin "tuotannon" määrä varmaan vaihtelee, mutta voi olla että ei vielä näkyisi. Siitäkin on olemassa yhdet sivut, jossa on taulukko... muistaisikohan joku missä se oli? Muistatko milloin ovis oli? Lasket siitä päivästä 14 päivää eteenpäin. Ymmärrän hyvin huolesi, onneksi me kaikki ollaan muutakin kuin perintötekijöiden summa (mun mielestä). Mun äiti tuli aina heti raskaaksi kun näki meidän isän. Munkin tapauksessa omena näyttää oikeen ponnistaneen puusta pitkälle. Toivotaan että se on sun kohdalla samoin.

Täällä ollaan vielä kuivilla, jee!

Unico lomaile omaan tahtiisi tältä palstalta, takaisin aina pääsee kun siltä tuntuu. :hug: Tule viimeistään kertomaan sitten kun olet plussannut!

:hug: Tähtisilmälle ja onnea tutkimuksiin!

Vadelmaunelma: tuosta raskaushormonin eli HCG:n määrästä hedelmöityksestä eteenpäin löytyy tämmöinen taulukko, jota Ada varmaankin tarkoitti: http://metku.net/~pesu/faq.php

Kvartti, Ada ja Kiki ovat nyt meidän seuraavat plussatoivomme, täällä on peukut pystyssä teidän puolestanne! bd

Niinpä, pitkä on kuin nälkävuosi. Mutta eipä siinä kai kannata sen ihmeempiä tehdä, jos nyt on ollu 2 kiertoa 43 päivää.. Ei kai sitä millään voi hoputtaa. No, onhan sekin vähemmän kuin se 71 :LOL: Ei mua kyllä naurata yhtään, kun pitää vielä noin pitkä aika odottaa, että pääsee seuraavan kerran jännäämään.

Näitä kipujahan mulla on ollut jo viikon ajan, ei tosin tämmösiä mitä nyt, eli ihan selviä menkkakipuja. Mutta kyllä kai se niin on, että kun tuhrut alkaa niin toivo on mennyttä. Ei tästä enää nousta, vaikka kunnolla ei ole alkanutkaan. Mikä on kun ei onnistu ja sit vielä tämmöstä junnaamista. Alkais sitten menkat ja menis pois. Ärsyttää!!!!

Pitäiskö sun Kiki käydä pyytämässä jotain niitä kiertoa nopeuttavia nappeja? Tai milloin niitä edes saa? Ja onkohan niistä hyötyä...Voin vaan kuvitella miten harmittaa ja tuskastuttaa noin pitkä kierto, kun tuntuu että tän omankin kanssa vaan kestää ja kestää.

Todellakin jotain positiivista nyt kaivataan.

Mä en uskalla taas kirjoitella mitään luulotautioireita kun pelkään sitä pahaa karmaa... Vähän menkkakipuja on ollut ja eilen tosiaan olin kuin raivo härkä kun bussissa oli mun mielestä liikaa ihmisiä... Eli pahalta näyttää kyllä. Toisaalta, (nyt varoitus, juttu on nolotus-ällötys-osastoa...) mies eilen kokeili mun kohdunnipukkaa (en ite yllä, se on ennenkin koittanut :ashamed: ) ja sen mielestä se oli jotenkin eri tuntuinen kun ennen ja paljon ylempänä ettei sekään meinannut ylettää sinne. Ennen se on siis myös koittanut kierron loppuvaiheessa ja on ollut pehmeä kun nyt tuntui "tiukemmalta". Tiedä sitten, eihän se nyt mikään gynekologi kuitenkaan ole.. Ja apua, nyt kun mä kirjoitin tän tänne niin se täti tulee satavarmasti ihan kohta.

Kikille halit ja jaksamista, :hug: ma olen Kvartin kanssa samoilla linjoilla etta ehka sun kantsis ainakin harkita kayvasi laakarilla, et voisit saada kiertoa lyhentavia nappeja, ei ole kivaa odotella noin pitkaan joka kuukausi.
Adalle ja Kvartille vaan tatimuuria makin taalla puuhailen :attn: :attn: Nyt kuulostaisi kylla ainakin Kvartilla tosi hyvalta, pidan sulle oikein kumpaakin peukkua pystyssa, samoin Adalle otan avuksi varpaat. Vadelmaunelma: jos vaan maltat, kehoittaisin vaan olla testaamatta viela. Jos olet sita tyyppia joka tulee pyorimaan taalla maailman tappiin asti, mita en tietenkaan sulle toivo, tulee testaamisesta ja mahd. negasta vaan paha mieli. varsinkin kun sun paivat ei ole ton pidemmalla. Ma olen ainakin todennut etta nega testi syo naista enemman kuin menkkojen alkaminen, varsinkin jos tekee testin heti kun tuntuu "silta". Taa oli siis vaan mun mielipide asiasta..
Ma taalla edelleen tappelen mun finnien kanssa, uusi rasva ei ole viela auttanut, arsyttaa! purkissa lukee etta nelja viikkoa tayden vaikutuksen saamiseen.. eli yritan tassa kerata karsivallisyytta.
Ja viela kerran Adalle ja Kvartille tsempit! :

Kiitos tsempeistä, koitan kovasti... :x :whistle: :p :D Ja kaikki mahdolliset muut tunteet tähän.

Mä sain ne papatulokset, en oikein osaa tulkita niitä kaikkia... Laitoin kysymyksen tuohon etusivulle, osaisko teistä joku vastata mulle? Se verikokeen tulos ei näköjään vielä tullut, tai ei ainakaan ole erikseen eritelty tuossa paperissa..

Niin, oon itekin miettiny lekurin pakeille menemistä, mutta voiko tolle tehdä mitään? Siis, kun mulla oli nyt ovis tasan 2 viikkoa sitten ja jos jotain Teroluteja alkaa syömään kp 15 tai jotain, niin eihän sitä ovista ehdi tulla ollenkaan. Niillähän ne menkat kyllä saa alkaamaan. Mutta osaako joku sanoa, millä tota kiertoa voi hoputtaa, Teroluteillako?? En kyllä osaa Kvartti mäkään noita papa-tuloksia tulkita. hyvä gyne se sun mies, voisikohan hän vastata näihin kysymyksiin? ;)

Yhteistyössä