Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Mulla lienee jonkinlainen luulotauti...Alavatsakipuja on ollut maanantaista lähtien, ma-ti -yönä jopa heräsin vatsakramppiin. Ja jatkuu edelleen. No nyt tosin kp 20/25-26, mutta silti mietityttää, että miksi ne aloi jo viikko sitten??? Nyt tullut eilen uutena vaivana selkä/kylkisärky ja lämmöt 37.1! En ois ite noita lämpöjä alkanu mittaamaan, mutta mun mies on nyt kahtena aamuna sanonu, et tunnun "liaan" lämpimältä. Yleensä kuitenskin esim. alavastakivut ennen menkkoja alkaa 2-3pv ennen eikä vatsassa juili näin aikaisin, niin ja lämmötkin kohoaa tuossa n. 2vrk ennen menkkoja. Toiveunta lienee tää vaan...En ois ittestäni uskonu, et näin höppänäksi tulee! Sanokaa joku jotain järkevää... :headwall:

Vadelmaunelma :D sit'ä se teettää kun täällä hilluu ja pahemmaksi noi oireet menee kun päivät kasvaa :d mut toivotaan ettei ne oo luulotautia vaan ihan oikeaa :D Ja tervetuloa höppänäksi tän asian kanssa...

Täällä edelleen tissit kipeet :( :) mut mitä ajattelis antaa ajan kulua, kun ei oo oikein enää odotettavaa kun seuraavaa aamua millon herään kotona :D Nyt on taas kumman rauhallinen olotila :)

Kyllä tämä tosiaan sellaista itsensä kyttäämistä on! Kevätesikko, aiotko huomenissa testata? Kun silloinhan sulla olisi jo tämä päivä "yli"? Vai onko sulla ollut pitempiäkin kiertoja joskus?

Ite tajusin tänään, että totta tosiaan, tässähän mennään jo aika pitkällä tätä kiertoa. Ja eiköhän heti alkanut mahaa juilimaan. No, saa nähdä, tänään kuitenkin vasta dpo 10 tai 12, en oo ihan varma tosta ovispäivästä. Eli pari päivää ainakin vielä odotellaan, koitan olla testaamatta tässä kierrossa kun siitä tulee aina niin saakelin huono mieli! Oireita ei oo mihinkään suuntaan, paitsi tämä mahakipu joka alkoi 2 minuuttia sitten...

Plussat Kevätesikolle ja Unicolle nyt!! :heart:

Maanantai 5.11.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Kevätesikko........28...........kp 1/28-32.............yk 10
Matarena............29...........kp 4/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 5/27-33............yk 12
Coke...................29...........kp 10/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 12/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 12/23-28.............yk 7
Oliva..................27..........kp 13/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma.28...........kp 21/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 25/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 30/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 31/41-43............yk 2
Unico..................27...........kp 31/28.................yk 10
Pupuvaimo..........29...........kp 32/33.............pari vuotta
Tähtisilmä...........27...........kp 37/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 41/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 61/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Ada, sullahan on myös testauspäivä jo ihan näillä näppylöillä! Voi kumpa nyt meille kaikille tulis plussa!

Ja mites se Tähtisilmä? Vieläkö oot kuvioissa? Ja saisi se Piipkin tulla kertoilemaan uutisia, mieluiten tietenkin plussasellaisia :D

Mä laskin tässä, että YRITÄN nyt olla testaamatta ennen sunnuntaita. Kun mulla on ollut pari noita 34:n kiertoja, niin sunnuntaina olisi sitten kp 36. Ongelma on vaan se, että perjantaina lähden koulun reissuun, ja se sisältää kyllä alkoholin juontia ihan varmasti. No, ehkäpä se täti tulee jo ennen perjantaita. Ja jos ei, pitää sitten tehdä uusi tilannearvio ennen lähtöä.

Ei vielä tätiä. Koko ajan tässä olen varpaisillani ja kuulostelen, että NYT alkaa. Mulla on kierto aina ollut 28-32 välillä, mutta edelliskierrossahan täti tuli vasta kp 35. Ehdin silloin just tulla apteekista testin kanssa kotiin niin menkat alkoi. Eli vahingosta viisastuneena testaan vasta, jos tätiä ei ole kuulunut keskiviikkoon mennessä. Mutta jotenkin mahaa juilii välillä siihen malliin että kohta alkavat. :|

Toivon teille hurjasti plussaonnea, koittakaahan saada niitä viivoja tikkuihin! :heart: Kvartille ja Kevätesikolle tsemppiä testauksen odotteluun. Nyt plussauutiset piristäisi ihmeesti tätä pinoa!

Unicolle pahoittelut negasta :hug: Toivotaan että se siitä vielä plussaksi kääntyy!

Ihmettelen vielä viime kiertoani, joka oli 3pv pidempi kuin edellinen ja sitten vuotoa tuli vain yhden päivän ajan. Olen kuitenkin suht. normaalipainoinen (siinä ylärajoilla) ja syön ja liikun terveellisesti. Luin Helistimen sivuilta lääkärin vastauksen aiheeseen ja siinä todettiin että lyhyt kuukautisvuoto on ihan ok juttu. Tärkeämpää on, että kierto on suhteellisen säännöllinen ja jatkuvia ylimääräisiä vuotoja ei ole.
Onko teillä muilla ollut näin lyhyitä vuotoja?

Käytin ekaa kertaa lisäfoolihappoa viime kierrossa, olisikohan se vaikuttanut tuohon vuodon määrään? No jatkan sitä kuuria yhä ja miehellä sinkkiä+foolihappoa.

Tilasin lisää ovistikkuja. Olisin varmaan säästynyt osalta piinaa jos olisin viime kierrossa käyttänyt ovistikkuja ja bongannut oviksen myöhemmiltä päiviltä. Ja sitä greippimehun juontia jatkan myös, eipä siitä kai haittakaan ole. Kahvin juontia voisin vähentää.

Ihanaa kun ulkona paistaa aurinko ja lumi tekee valoisamman fiiliksen. En tykkää siitä kun on pimeää ja synkkää, mieluummin sitä kestää pikkupakkasen jos saa lunta maahan!

Kvart över: Sinne paaljon plussa tuulia! Ja hermoja odotella sinne asti minne hyvältä tuntuu...

kevätesikko: :hug: :hug: :hug: Sovitaanko et tää kymppikierros on se juttu mistä se plussa paukahtaa? Myös meille pidempään yrittäneille... (no eihän kymppi kierrokselle muutenpääsekkään)

Matarena: Kun lopetin pillerit nii odotin ihan mega surep vuotoja,kuten enne niitäkin, mut tähän mennessä ei oo ollu ukn muutamassa kierrossa noita superhypermega vuotoja ja sillonkin yhtenä päivänä jakeskimäärin menkat kestänyt 3 päivää et pikkusen eri mitä oli muistissa ennen pillereitä. Kiertokin on päässyt elämään harvinaisen vähän olikohan yks 27 yks 31 ja yks29 kierto muut 28 ja muistaakseni ennen pillereitä oli isojakin heittoja.

Tänne, äähh, ei mitään uutta vuoto on edelleen poissa. ;) Mut alkanut miettimään kun tässä nyt viikon sisään aamuisin ollu limanen olo ja kun on räkässy niin tullu siinä limassa veriviiruja... Nyt kun toistunut useampana aamuna (ts. heräämisen jälkeen) niin alkanut miettimään et mitä se on. + sitten maistuu veri suussa vaikka haavoja ei näy :/ mut se vissiin sit liittyy kans tohon, mut en mää tiiä :) Voihan se olla sitäkin et kuulostelee ja tunnustelee kroppaansa ja sen tuntemuksia hiukan liiankin tarkoila tuntosarvilla :) No nyt ollaan taas yksi yö lähempänä :) ei kellään olis myydä hermoja :) täällä olis vahvistuksille tarvetta. Että tälästä tällä kertaa. Ja munhan pitäs olla nukkumassa eikä koneella killumassa, mut ilmeisesti jännittää nyt niin paljon ettei oikein sitten tuu nukuttuakaan, huonompi homma mut ;) ei sille mitään voi. Täytyy illasta vielä yrittää jaksais paremmin. Ja kyllä töissä tulee juostua veskissä et tuliko sinne pöksyyn jotain vai ei :LOL: No join sitte sen verta et oli oikeestikkin asiaa mut mut...

kevatesikolle :hug: on se vaan kumma kun taa pitkaan yrittaneiden kirous on tahan meidan paallemme laskeutunut. Toivon todellakin paljon plussanonnea seka Kvartille etta Adalle, Kikille ja Unicolle! Unicolla on viela mahkuja saada plussa, vaikka negan olet jo testannutkin. Olis niin kiva kun vihdoin joku meista onnistuisi, se toisi uutta puhtia koko hommaan! vaikka jaisin kylla sitten ikavoimaan, jos joku meista haippaisisi odottavien puolelle.. Toivotan erittain paljon onnea suuren halin kera! ihan janskattaa tulla tanne seuraavalla kerralla katsomaan..
Mun ovis oli ja meni ja pupuiltiin ihan rennosti pelkasta ilosta ilman ajatuksia vauvasta. Sain muuten ajan jo sinne lapsettomuuslaakarille, marraskuun lopussa olis. Mies ei ilahtunut kun kirjeessa oli maininta tuoda spermanayte.. sen mielesta taa tuli vahan akkia. Kivaa toisaalta etta laakari ottaa huolen tosissaan, vaikka vahan aikaa vasta ollaan yritetty, mut toisaalta taa tulee niin akkia, etta en ole oikein ehtinyt miettia, et kuinka pitkalle olen valmis tassa vaiheessa menemaan, no on mulla melkein kolme viikkoa viela aikaa miettia tata. Huh :eek:
tsempittsempitstempittsempittsempittsempti......... :attn: :attn: :attn: testeihin!!! :heart:

Postis: Mukava et tutkimukset etenee ;) sano sille miehelle et ei ainakaansitten tarvii enää ressata et joku olis vialla. ja jos on niin saa nopeemmin apuja. Tehokasta siellä! Voimia!

Plussa tuulia!

Täällä mula on muka taas uni ongelmia :) ajatukset seilaa tässä et mitä jos onkin raskaana ja muuta kivaa ettei anna nukkua... No oon mä parit unet saanu nukuttua niin eiköhän niillä jaksa. Tosin mä tossa kun toisia unia odottelin niin olin muka (luulotautinen) ihan varma et siellä mahassa on pikkuinen tyttö meille tulossa :LOL: No eiköhän tämäkin selviä jossain vaiheessa :D mut sen mä tiiän et korkealta putoan... jos putoan...

Täällä elellään ovista odotellessa. Viimeks ovis kyllä tuntui, vatsaan sattui ja selkään ja nännit oli arat. Menkkakipuja ei viimeks puolestaan ollut ollenkaan ja menkatkin kesti vaan 2 päivää! Ihanaa kun tuli lunta, se piristi kummasti.

Ada
:hug: Unico, mä olisin niin toivonut sulle sen tytön nyt! Mutta kyllä se vielä tulee :flower: ! Ja ehkä sä opit nauttimaan punaviinistä tässä odotellessa, se on kuitenkin oikeasti todella hyvää =) ! Ja kuka sitä nyt tahtoo kesän kuumimpana ja kauneimpana aikana makailla jossain synnytyssairaalassa?! Paljon mukavampaa sitten vähän syssymmällä ;) .

Oma napa mua ei jännitä yhtään. Selvät menkkaoireet ilmaantui jo muutama päivä sitten ja silloin harmitti. Luulotauti iskee varmaan viimeistään huomenna...

Hieno juttu tuo Postiksen tutkimuksiin pääsy! Saitko Kvartti jo kalliit verikoetulokset?

Voi itku Kevätesikko ja Unico! :hug: Jaksamisia teille.

Kiva kuulla Postis, että teidän tutkimuksiin pääsy edistyy. Varmasti se on omalla tavallaan iso askel ottaa eteenpäin, mutta toivotaan ennen kaikkea että se "helpotusplussa" tulee ennen eikä koko tutkimuksia tarvita!!

Kauniita unia ja oman kullan kuvia kaikille! :)

Tiistai 6.11.2007

Janis..................30
Sitrus79.............28..................................kesästä 2006
Unico..................27...........kp 2/28.................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 2/28-32.............yk 10
Matarena............29...........kp 5/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 6/27-33............yk 12
Coke...................29...........kp 11/24-29.............yk 4
Toivo79...............28...........kp 13/27-28.........aloitus syksy 2008
Postimestari........29...........kp 13/23-28...........yk 7
Oliva..................27..........kp 14/ ?...........aloitus syksy 2008
Vadelmaunelma...28...........kp 22/25-26............yk 1
Ada....................28..........kp 26/26..................yk 7
Kvart över..........28...........kp 31/28-30............yk 8
Pilvilinna.............28...........kp 32/41-43............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 33/33.............pari vuotta
Tähtisilmä...........27...........kp 38/31-33.............yk 7
Kiki80..................27...........kp 42/40...................yk 3
Piip......................28...........kp 62/49...........syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Siilura (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Super-suuri :hug: Unico! Voi pirskatti, eikö se tärppi nyt voinut tulla :( Kyllä harmittaa teidän puolesta!

Meidän pino tarvii nyt jotain uusia poppakonsteja, että saadaan tää paha karma pois päältämme! Täytyy vaikka tanssia jotain sadetanssista muunneltua vauvatanssia.

Postikselle onnea tutkimuksiin, siellä ollaan mahtavan ripeitä!

Voi :'( Unico!!!! :hug: :hug: Kyllä nyt muutaman kierron päästä tässä tarvitaan jo plussa kaikille!!

Ada, miltäs vaikuttaa? Onko luulotauti jo iskenyt?

Mä keksin tänään hyvän tavan miten ei voi koulussa ja töissä ollessaan kytätä, onko menkat alkaneet: laitoin kupin aamulla paikoilleen. Sitten äsken vasta kotiin tullessa kurkkasin, että oliko tullut mitään, ihan valkoista vaan, huh.

En kyllä oikein jaksa usko raskautumiseen, tai siis sanon niiin. Kuitenkin sitä aina toivoo niin paljon vaikka yrittää olla toivomatta, että pettyy kamalasti.

Tänään olin muuten aamulla aivan sairaan huonolla mielellä, otti aivoon kaikki ihmiset bussissa, ja ihan kaikki muutkin asiat. Eli selkeä tätioire :/ Nyt tosin jo parempi mieli, mutta just noi ihmeen raivarit kyllä tulee aina just ennen tätiä.

Ainiin, en oo käynyt hakemassa postia hetkeen kun tulee tuonne meidän omaan kotiin (ollaan täällä remonttia karussa) eli en tiedä onko ne sikakalliit testitulokset tulleet.. Pitäis varmaan käydä hakemassa kun kerta niin paljon maksettiinkin...

Yhteistyössä