Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Kaa
Heips kaikille!

Ikäväkseni ilmoitan, että saatan palata tähän kekoon vielä ennen pitkää. Eilen ultrassa todettiin keskeytynyt keskenmeno, nyt van odotellaan vuodon alkamista, tai sitten kaavintaa... eli ei kestänyt pikku Nappula mukana. Vielä en ole kekoon palaamassa, mutta ehkä tuossa ensi vuoden puolella. Toivottavasti tämä porukka on sitten jo siirtynyt pysyvästi tuonne odottajien puolelle. =)

Plussatuulia ja tarrasukkia sen myötä kaikille!

Huh, kiitos kannustuksista :heart:

Nyt ei siellä vaivuta epätoivoon, vaan tultapäin tytöt :kieh:

KO: juu, se ensimmäinen oli herkempi, sitten parin päivän jälkeen testasin aamupissasta negan apteekin testillä päivänä ku menkat olis ehkä pitäny alkaa. menin myös tekeen sitte iltapäiväpissasta herkällä, joka oli nega seki;( miten mä jaksan perjantaihin!!! jokainen pönttöön valahtanut aamupissa on tuntunut saavutukselta tällä viikolla. toisaalta nyt myös hirveesti pelottaa se pettymys mikä tulee negasta, ku jotenki nyt on niin "varma"

Voi ei, Kaa! :hug: Lämpimästi tervetuloa takaisin pinoomme, sitten kun taas on voimia alkaa kuumeilla uudelleen. :heart:

Cokelle peukutusta työnhakuun. Ehkäpä tosiaan käykin niin, että molemmat haaveesi, vauva ja uusi työpaikka, toteutuvat yhtä aikaa. ;)

:hug: kevätesikko. Ja onnittelut tutkimuksiin pääsystä! Tuo huojennuksen tunne on tuttu mullekin. Kun meille tuli tieto tutkimuksiin pääsystä, tuli sellainen "apu on lähellä"-fiilis. Toivotaan kuitenkin, ettei teidän edes tarvisisi mennä sinne tutkimuksiin. Helmikuuhun on vielä aikaa... :)

Voi Kaa :hug: tervetuloa sitten meille ensi vuonna taas kuumeilemaan ja ala huoli, ma olen ainakin taalla.. :| Ja Kevatesikko, onnea tutkimuksiin paasysta, vaikkakin tuntuu nurinkuriselta onnitella tammoisen asian vuoksi..
Cokelle paljon tsemppia tyonhakuun :flower:
Pitaakohan meidan kohta perustaa kolmikymppisten ekakertalaisten jatkoryhma lapsettomuuspuolelle kun meita nayttaisi nyt jo olevan kolme, jotka menee tutkimukseen tai on jo mennyt?
Taalla ei tapahdu ei niin kerrassaan mitaan, mita nyt mies hermoilee ensi viikon spermanaytteen antamista :LOL: Sen mielesta se on hirveeta, eika kuulemma helpottanut yhtaan kun sanoin et se kuitenkin olen mina, jota ronkitaan "pyhista paikoista", sen tarttee vaan vieda nayte, eika kukaan laakari ole (toivottavasti!) kiinnostunut sen vehkeista taman jalkeen :D ne miehet ja niiden ajatuksenjuoksu..
no, nyt vietan vapaapaivaani ja ajattelin alkaa siivota, on sen verran villakoiria nakyvissa taalla..

Kevätesikko: Se on aina eteenpäin, ja sitten ainakin saa tietää missä mttää (toiviottavasti) ja saat apua. Voimia!

Kaa: :hug: Voimia tulevaan! (Tervetuloa takaisin kun siltä tuntu)

Pilvilinna: Kohta se perjantai on. Olenko säännöllisessä työssä tai koulussa? Siitä on sitten hyvä alottaa viikonlopun odotus... Se on jo yli huomenna...

Postimestari: toihan oli nini hyvin sanottu, et miksei helpota :) Onnea sinne matkaan!

Täällä mitäs tarinois...Eilen tuli mentyä nukkumaan siinä ennen ysiä :LOL: Nooh mulla on nyt jonkun aikaa ollu et herään hirveen kipeenä ja paikat jumissa hyvä et ylös pääsee. No eilen sitten kovasti patjan käännöt sun muut et varmasti olis parempi. No herään aamuyöllä tosi kipeenä hyvä kun henkeä saa. Pakko se oli hakea särkylääke... Nooh sitten tää herää seuraavan kerran 11 jälkeen, et tulipa nukuttua. Ja vain pientä kipua jäljellä et toivoa on et se häviää kun tässä alkaa aamun (no joo) touhut...
Meillä on kyllä ollut laiskan puoleista tuolla makkarissa, mut eihän sitä tiiä jos se riittäs. Kunhan nyt ei venys pahasti et seuraavat tulis ja loppus sit just ennen reissua (ja siihen kiertoon ei sitten tarvikkaan ajatella mitään...)
Täällä olis kanssa pikkuista siivoilua tiedossa (niin pitkään sitä harkinnut) kun maanantaina tulee vieraita jos olen kotona ( töistä kun ei koskaan tiiä millon on) nyt on hiukka hoppua et ehtii jotain tekemään ennen kun ukko kotiutuu, Se lupas lähtä mun kanssa kävelemään ja avannolle tänään :heart: niinpä täällä tietysti on sumuista ilmaa, ei oikein varmaan valokuvaaminen onnaa...

Voi Kaa! :'( Tervetuloa takaisin kun jaksat alkaa kuumeilemaan! :hug:

Postis, aika vähälle sun miehes joutuu verrattuna siihen miten sua tutkitaan :D Mies-reppanoille tuo taitaa vaan olla sellainen miehisyys-tabu.

Sain tänään tietää, että työkaveri odottaa vauvaa, saan ainakin ihastella hänen vatsansa kasvua. Ei tiedä kovin hyvää meikäläisen vauvakuumeelle! Meillä työpaikalla on väki vähenemässä ja tuo työkaveri on ainoa naispuoleinen ensi vuonna, mitenhän sitä sitten oikein äijäporukassa jaksaa? Toivottavasti hänen sijaisensa olisi mukava nais-immeinen. Pomo kyllä "riemastuu" sitten jos mäkin pääsen kertomaan äippälomauutisia.

Mä piinailen ensi viikolla. Nyt olen jatkanut aamulämpöjen seurailua ja lämmöt joko pysyvät edellisen päivän lukemassa tai nousevat 0,1astetta kerrallaan. Alimmillaan ne olivat kp10 36,4 asteessa ja tänä aamuna oli 37,2 lämpöä. Fertility friendissä on nyt hassu nouseva käyrä kp14-20 välillä.

Unico: juu, onhan se perjantai kohta, mut nyt mua kyl oikeesti pelottaa se pettymys. mut ajattelin just sen takia perjantaina testailla niin voi sitten lohduttaa itseään viikonloppuna kaikilla herkuilla ym. olen siis kokopäivävakkariduunissa arkisin :) voi ku pääsiski jo ulkoilemaan, tulee niin ummehtunu olo aina toimistossa kykkimisen jälkeen

pilvilinna: Voimia sinne, kuitenkin se jännää niin paljon et pakko saada tieto vaikka pettyis, mut viikonloppu on hyvä mässyttää :D kaikkea hyvää ja saada asia taas mielessään järjestykseen, on se testin tulos mikä hyvänsä. Onnea matkaan!

Voi Kaa, :hug: Jaksamisia sulle!

Kevätesikko :hug: . Onnea tuleviin tutkimuksiin! Ja toivotaan, että autovaras saa ansionsa mukaan, silmä silmästä...

Kiitos kaikille työnhakuni tsemppaajille ! Se ois kyllä tosi hienoa päästä sinne, mutta täytyy koittaa rauhoitella itteeni. Se on kuitekin niin minimaalisen pieni mahdollisuus päästä sinne. Ja jos käy nuonosti, niin onhan mulla nytkin kuitenkin vakkari duuni (vaikka muuten ihan syvältä onkin) ettei mitenkään "tyhjän päällä" oo kuitenkaan.

Matarena: mä työskentelen kanssa äijäporukassa. Työkaverini jäi äippälomalle elokuussa. Kyllä töissä äijien kanssa tulee hyvin juttuun ku ne on niin "yksniittisiä". Ruokkiksella ja kaffepaussilla sitä kaipaa kuitenkin joskus naispuolista seuraa. Onneksi niitä muutamia naishenkilöitä silloin näkyy.. Kun ei aina jaksa kiinnostaa toi jalkapallo ja formula aiheiset keskustelut. ;)

Kaa: olen pahoillani sun puolesta. Ota nyt vain päivä kerrallaan ja hoida itseäsi. :hug:

Omaa napaa: edellisistä minimenkoista on 19 päivää ja eilen alkoi ihme tuhruvuoto, ei mitään kunnollista, edes siteellistä ei ole tullut. Toivon tietty täällä että se olis kiinnittymisvuotoa ja kyttään jokaista nippausta ja puristelen tissejäni, että olisivatko arat. Kuinka epätoivoiseksi sitä voi tulla?! Suututtaa, etten saa päätäni kuriin. Ennen keskenmenoa tämä lapsenteko-asia ei vielä ollut mun koko maailman keskipiste, mutta km:n jälkeen siitä on tullut oikeen päähänpinttymä. Mä en oikeasti tiedä miten pitäis olla ja elää, tahtoisin takaisin oman huolettoman (ainakin vähän) itseni :headwall:

Keksikää siskot mulle joku harrastus taikka jotain apua...olen epäurheilullinen laiska ja viihdyn kotona yksin. Mikäköhän harrastus tohon yhtälöön sopisi? Jos nukkumista ei lasketa, mun mies kyllä sanoo, että se on mun ainoo harrastus ;)

Okei, tarpeeksi omasta navasta, tsemppiä kaikille kaikkeen!!!

Siilura, vaikka mulla ei keskenmenoa ole ollutkaan, ymmärrän sua niiiiiin hyvin! Mulle on tullut tästä vauvahommasta tosiaan elämän keskipiste ja tuntuu, että kaikki asiat pyörivät suurimman osan ajasta tämän ympärillä. Tänään on ollut taas hyvä päivä, mutta saa nähdä miten jatkuu... Ennen urheilin 4-5 kertaa viikossa, nyt tuun suoraan koulusta tai duunista kotiin, lysähdän sohvaan ja alan kattomaan telkkaria... Terveellistä!!

Voi Kaa!!!! :'( Tosi ikävä kuulla uutisiasi! Tervetuloa kuitenkin takaisin heti kun jaksat, täällä me ollaan. Ainakin minä, maailman tappiin asti varmaan...

Pilvilinna, toivottavasti sinne se plussa tulee! d :whistle: b

Kvart över: kiva kuulla, etten ole yksin tän "heikkouteni" kanssa. Miehelle en näitä oikein voi purkaa, koska otti ton keskenmenon aika raskaasti - ehkä raskaammin kuin minä. Eli yksinäni sitten haudon näitä ja potkin koiran kanssa viattomia käpyjä iltakävelyllä. Tämä on henkisesti niin kuluttavaa, että sitä on fyysisestikin ihan poikki.

Hei, mun mies oli etsinyt aiheesta tietoa netistä ja löytänyt tälläisen lausahduksen:

"Raskauden todennäköisyys: Tilastojen mukaan raskaus alkaa vuoden sisällä noi 90 %:lla pariskunnista, jotka yrittävät raskautta. Yhtä kuukautiskiertoa (munasolun irtoamista) kohden onnistumisen todennäköisyys on kuitenkin ihanteellisissakin olosuhteissa vain 20-25 %. Epäonnistuminen, joka on siis varsin tavallista, voi johtua monesta syystä: munasolu ei irtoa, ei hedelmöity, ei kiinnity tai irtoaa pian kiinnittymisen jälkeen. Raskaaksi tuleminen ei ole itsestään selvää juuri silloin kun sitä toivotaan."

Eli eiköhän meillä pitkälinjalaisillakin ole vielä toivoa! :D

Siilura: :hug: Miten olis avanto uinti ;) antaa ainakin siksi hetkeksi jotain muuta ajatusta kun siellä vedessä on :D Tai sitten luet mahdottomia juttuja mihin ei kuulu vaavit.
Mulla pysyy ajatukset hetkittäin pois just ton avannon ja lukemisen avulla mut se on hetkittäistä. Ja sit kun keskittyy ratkomaan noita pelejä ja pulmia niin ei muuta tuu ajateltua, tullu noita viimeaikoina käytettyä.

Syvät pahoitteluni, Kaa!

Mulla on nyt kp 4. Jos joku päivittää, niin olisi kiva, jos mulle merkattaisiin vain se kp, ei siis kierron pituutta (kun se ei ole yhtään ennustettavissa). Voisin sitten jäädä tuuonne listan ylläosaan hengaliemaan.

Varasin gyneajan jatkotutkimuksia varten. En tietenkään saanut sitä kovin nopeasti, tietäähän sen. Toivottavasti seuraavakin kierto on pitkä, jottei täti ehdi rysätä paikalle juuri silloin!

Torstai 22.11.2007

Janis....................30
Hammy................28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28...................................kesästa 2006
Piip......................28...........kp 5/?..............syksystä 2006
Toivo79...............28...........kp 29/27-28......aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 30/ ?............aloitus syksy 2008
Postimestari.........29...........kp 4/23-28.................yk 8
Ada.....................28...........kp 13/26-30...............yk 8
Kvart över...........28...........kp 14/31-33...............yk 9
Unico..................27...........kp 18/28....................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 18/28-32...............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 19/31-33...............yk 7
Siilura..................28..........kp 20/40 (?).............yk 1
Matarena............29...........kp 21/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 22/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 27/24-29..............yk 4
Pilvilinna.............28............kp 48/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 49/33..............pari vuotta

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Piip: :hug: Voimia! Toivotaan et siellä gynellä selviäisi jotain...

Täälä, ei kummempaa olossa ei oikeestaan mitään tietoa mistään. Tosin aamu kipulilut menossa mut eiköhän tuo helpota päivän mittaan taas. Eipähän ainakaan tuu tarkkailtua mitä mahassa sanoo ;)

|O Mä olen ihan väsy, tuli nukuttua varsin huonosti. Ei tullut uni silmään, kun mielessä pyöri vaan ikävät työjutut. Ja samalla piti harmitella tietty, kun sitä plussausta joutuu niin odottamaan, voi kun mä en jaksaisi, tärppäisi jo! Tai kun olisi joku vuoren varma ennustaja, joka kertoisi koska tärppää, niin ei tarvisi olla epätietoisuudessa kuukaudesta toiseen. :ashamed:

Rinnoissa on ärsyttävää vihlontaa, ihan kuin hermopiikkejä sisältä ulos nänneihin. :kieh: Yleensä mun rinnat ei erikoisemmin oireile, liekö uusi ihana menkkojen lähestymisoire? Joskus toukokuussa taisi olla, että ne oli ennen menkkoja kipeät, kuin tulessa. Laitoin niihin lopulta kylmägeeliä ja otin särkylääkettä, auttoi ainakin. :LOL:

No, jos ens yönä saisi jo nukuttua niin olen taas hieman valoisammalla tuulella huomenna...

Voi sua Piip :hug: Toivottavasti gynetäti pystyy auttamaan.

Matarena: täällä kans huonosti nukuttu jo monta yötä, herää pitkin yötä kauheeseen huimaukseen. (ja tämä ei ole raskausoire, on ollut ennenkin.) ens viikolla on lääkäri ja pääsee keskusteleen kaikista maailman asioista. se varmaan helpottaa kummasti.

Vaikka mulla onki toinen yk menossa, niin tuntuu vaan tää projekti niin pitkältä ajalta ku on toi kierto niin prkleen pitkä. Alan oleen jo aika pessimisti tän kierron suhteen. Voiski vaan olla testailematta ja odotella menkkoja, en halua nähdä sitä tyhää ruutua siinä testissä :'( Olispa niin ihana joululahja kertoa isovanhemmille uudesta tulokkaasta.

Hyvää torstaita kaikille :heart:

:hug: piip. Toivottavasti gyne löytää lääkkeet epäsäännölliseen kiertoosi. Tuollaiset mammuttikierrot kiristää pinnaa. :/ Voimia! :heart:

Ja :hug: huonounisille Matarenalle ja pilvilinnalle. Onko sulla, pilvilinna, matala verenpaine? Inhottavaa varmasti herätä pyörrytykseen. :x Mäkin olen työstressin takia nukkunut pitkään tosi huonosti. Hain sen vuoksi luontaistuotekaupasta "uniteetä", josko siitä olisi jotain apua. Parina yönä uni on kyllä tullut tavallista helpommin, ehkäpä tee tepsii?

Ja Matarena: Olen itsekin monesti miettinyt, että toki tämän "odotuksen odotuksen" kestäisi hyvinkin, jos tietäisi varmuudella, että meille jonain päivänä vauva suodaan. Kun olisi se kristallipallo... :(

Mukavaa torstaita! :wave:

Yhteistyössä