Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Coke: ei se sitä silti sano et täti tulee jos on nega ;) tsemppiä sinne et se muuttuis vielä joksikin muuksi ;)

Täällä Tissit kipeenä, tais ne ollajo eilenkin, ei oo kivaa jos tää nyt alkaa olemaan tätä viimeiset 8-9 päivää tai enemmän jaiks. Tekis mieli raapia ja raapia, kun ne pirulaiset kutiaakin ja plääh... vuokrataan rinnat siksi aikaan kunnes taas tarvitaan niitä...

Maanantai 26.11.2007

Janis....................30
Hammy................28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28...................................kesästa 2006

Toivo79...............28...........kp 3/27-30......aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 34/ ?............aloitus syksy 2008

Siilura..................28..........kp 7/40 (?).............yk 1
Postimestari.........29...........kp 8/23-28.................yk 8
Piip......................28...........kp 9/?..............syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 17/26-30...............yk 8
Kvart över...........28...........kp 18/31-33...............yk 9
Unico..................27...........kp 22/28-30....................yk 11
Kevätesikko........28...........kp 22/28-32...............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 23/31-33...............yk 7
Matarena............29...........kp 25/25-28.............yk 8
Nanna81.............26...........kp 26/27-33.............yk 12
Coke...................29...........kp 31/24-29..............yk 4
Pilvilinna.............28............kp 52/41-43.............yk 2
Pupuvaimo..........29...........kp 53/33..............pari vuotta

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Huomenta leidit! Uusi viikko ja uudet kujeet. Täällä taas jännäillään. Ovista bongailin joko kp:lla 10 tai 14, jäi vähän epäselväksi...
Tuo kp10+14pv tuli jo täyteen eikä täti ole yllättänyt, nyt odottelen sitten että täyteen tulee kp14+14pv. Ei ole oireita mihinkään suuntaan.

Cokelle :hug: negasta, toivotaan kuitenkin että se plussaksi muuttuisi.

:wave:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille. Onko muilla kaamosväsymystä? Kertokaa vinkkejä, mikä auttaisi tähän pimeyteen ja siihen, ettei mikään innosta. Itse en ole keksinyt muuta kuin kynttilöiden polttamisen iltaisin ja punaviinin juomisen. Harkitsin ostaa myös sellaisen lampun, joka alkaa palaa aamulla 30 minuuttia ennen herätystä ja soittaa jotain musiikkia. Taisi maksaa 99 euroa Citymarketissa, en ihan vielä tiedä, viitsiikö investoida.

Menkkoja odottelen täällä ja pelkään, että ne ei tule Teroillakaan. Matarena: plussatuulia!

Matarena: Onnea sine matkaan!
Kiki80: Ei kait siihen auta kun aika ;) mut kokeilla voi ulkoiluaja jos sattuu olemaan kirkasvalo lamppu, tai muuten vaan valot päällä. Keksiä jotain mukavaa tekemistä seuraavalle päivälle ja mennä vaikka sinnillä, niin mulla ainakin on yleensä kivaa kun vaan saa lähdettyä. Voimia pimeyteen, alle kuukausi kun aurinko syntyy ja voittaa jälleen! Ja tohon lamppuun, meillä toimii ihan normi kelloradio siinä et alkaa soittaa radiokanavaa, ja sittn on omat herätys kellot soittamassa millon tarvii herätä.

Matarena: Onnea matkaan! :)

Täällä kaamosväsymystä kanssa. Oon kanssa harkinnu ton kirkasvalo-herätys-systeemin hankintaa. Se on vaan aika hintava sijoitus... No mulla rupiaa olemaan tasavuosisynttärit lähellä, että jos antais yhteislahjavinkkiä... ;) (Sit en muuten enää kuulu lähes kolmikymppisiin, mutta kai saan silti jatkaa täällä teidän kanssa? Tunnen itseni vasta lähes kaksikymppiseksi... :) )

Nyt on taas alkanut jännittämään.. Täti ei oo vieläkään saapunut, tää on nyt pisin kierto. Kerran pilsujen lopettamisen jälkeen on ollut kp30. Taidetaan taas pudota kuitenkin korkeelta, jos täti paukkaa paikalle. Oon tässä ruvennu herättelemään niin paljon toiveita.

Täytyy taas jatkaa töitä. Meillä töissä ei oo oikein hyväksyttävää käydä nettailemassa töiden lomassa... Nyt vaan oli pakko! ;)

Huoh! Tätiä ei tule :headwall: Mä oon niin kyllästyny näihin mun kiertoihin! Osuu varmaan samaan aikaan teidänkin piinaviikot ku täällä ootellaan vielä tätäkin.

Mä taidan nyt unohtaa tän palstailu (tai ainakin taukoilen) ja alan odotteleen joulua;) Ootte olleet ihania ja toivon sydämeni pohjasta että sitten kun tulen käymään niin koko pino onkin siirtynyt odottajien puolelle :heart:

Hyvää joulua :heart:

Kumpa Coke siellä olis nyt plussa kohta tikussa!! Mut jos ei ole, niin ehkä sä poikkeusluvalla saat vielä jännätä tässä pinossa ;) Meidän muiden 16-vuotiaiden viidettä toivovien narkomaani-irtosuhde-yksinhuoltajaäitien kanssa. Ajattelitko testailla uudellee kohta?

Täällä vissiin on nyt ovis takanapäin. Tänään tuntuu nänneissä taas tuttu kipu. Tikkuihin en saanut ovisplussaa, eilen ja toissapäivänä (kp16) kuitenkin oli lähes samanvahvuiset viivat, lasketaanko niistä ovisplussaksi se ensimmäinen? Kun eilen aamulla oli lämmöt nousseet ja tänään tuli tämä tissikipuilu niin ite laskisin sen siihen paikkeille. FF taas tosin laskee sen kp 13, mutta en usko enää siihen ihan täysin. Onneksi viihdyttiin hyvin vällyjen välissä loppuviikko.. :D (toivottavasti ei muuten ollut oikeasti tuo kp 13, koska menisi taas tämä kierto ihan harakoille silloin... viime viikolla oli aika hiljaista tuolla)

Coke: Peukkuja sinne! Jännää!
Pilvilinna: Voimia sinne!
Kvart över: Toivottavasti ootte osuneet oikeaan ja vielä kaikki biologiset jutskat on päässeet tapahtumaan ;) Mihin aikoihin sä oot liittänyt ton sun tissi kivun? Ovikseen?

Täällä on touhuttu ja säädetty koko päivä keittiössä ja vielä on jälellä :D pitää välillä käydä kuitenkin selkää lepuuttamassa...

Maanantai 26.11.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28........................................kesästä 2006

Toivo79...............28...........kp 3/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 34/ ?............aloitus syksy 2008

Siilura..................28...........kp 7/40 (?)................yk 1
Postimestari.........29..........kp 8/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 9/?....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 17/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 18/30...................yk 9
Unico..................27............kp 22/28-30..............yk 11
Kevätesikko........28...........kp 22/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 23/31-33..............yk 7
Matarena............29...........kp 25/25-28..............yk 8
Nanna81.............26...........kp 26/27-33..............yk 12
Coke...................29...........kp 31/24-29..............yk 4
Pilvilinna.............28............kp 52/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Yritin suoristella vähän rivejä ja laitoin itelleni päivät ajantasalle kun oviksen mukaan laskin kierron. Poistin Pupuvaimon myös kun ei ole mitään kuulunut, jos luet vielä meitä niin toki laitan heti takaisin! :heart:

Kvartti: Niin just, Mulla viimekierrossa alko 5 päivää ennen menkkoja (juu oli pakko tarkistaa kun taas on ollu). Oviksesta ei oo hajua onko ollu vai ei. Testit kun ei missään välissä kahta samaa vahvaa näyttäneet. Mut mull aei loppunut ne mekkoihin vaan jatkui loppukohan vasta jonkin ajan päästä menkkojen loppumisesta, sitä en ollu laittanut ylös pitää kirjailla tarkemmin :D

heippa!
ma olen ollut reissussa perjantaista asti ja paljon on taas tullut juttua silla valin. Pahoittelut tadista Pilvilinna ja pidan Cokelle peukkuja pystyssa! taalla elellaan selibaatissa vaikka alkaa tarppipaivat olla kasilla, eli tassa kuussa ei taida ainakaan onnistaa. Meilla on se laakari torstaina ja nyt ei saa sen spermanaytteen takia yrittaa tehda vauvaa, etta on varmasti vahvat liokset koeputkessa torstai-aamuna B) mies alkaa jo pikkuhiljaa ottaa tan asian rauhallisesti, eli nyt vaan torstaita odottelemaan..

Postimestari: Tsemppiä lääkäriin!

Täälä on nyt eteiseesä ekat jouluvalot laitettu paikoilleen. Hiukan eritavalla virittelin kun viimevuonna :D Siitä se lähtee, jäänytkin hiukan liian myöhäiseksi näitten valojen virittely :D

Pilvilinna :hug:

Kvartti, en tiedä milloin uskaltais testailla. Jos täti ei oo tullut vielä keskiviikkona, niin torstaina testailen varmaan. Voi vitsit, että jännittää.. Koko ajan kuitenkin tulee enemmän ja enemmän fiilis, että täti tulee ihan näillä minuuteilla. Vessassa on pakko juosta koko ajan tarkastamassa...

;)

Postis, tsemiä lekurille!

Unico, täälläkin ruvetaan vasta kaivelemaan jouluvaloja kaappien syövereistä. Niitä on mukava laitella, niin saa pikkusen valoa ja iloa tähän pimeään aikaan.

Coke: Niin on. Ja nyt vielä ehtii hommaamaan lisää jos käy niin ettei vanhat riitä (miltä nyt näyttää) Ajattelin meinaan olkkarin jouluverhoksi laittaa pelkästää sellaisen valoverkon ;) niin ei tarvi miettiä joulu verhoa siihen jos ei nyt löydy sattumalta sellasta kangasta mitä verhot siihen haluaisin :D Mulla ihan mieletön joulu fiilis. No en saanu viimejoulun loppuja koristeita roudattua kellariin niin niitä on nyt helppo ottaa tosta ja ripustella takaisin :D Ai juu nyt on olkkarissakin valoja, sinne tulee varmasti vielä (ainakin se valoverkko mut melko varmasti muutakin)

Niinpä niitä ehtii hommaamaan vielä. Mä ostan usein kyllä joulun jälkeen niitä alennuksesta, kun niitä saa ihan pilkkahintaan silloin. Kaikkia ei tietty oo enää jäljellä, mutta niitä tavallisia kirkkaita "pikkulamppuja" on ja niistä mä kyllä tykkäänkin. Pihalle on kiva laittaa kans valoja. Tykkään kulkea ja kattella ja (ja vähän joskus arvostellakin ;) ) naapureidenkin joulupihavaloja. Joskus meinaan on ihan tosi pelottaviakin virityksiä... :)

Coke: Juu joulun jälkeen sitten lisää ;) Ei mulla nyt muulle oo akuuttia tarvetta kun sille valoverkolle, kun sen vasta nyt keksi. Meillä on kyllä pienempi ja se tulee tähän huoneeseen, mut olkkariin kanssa :D hienon näköinen ikkunassa kun kertaantuu. Ja sit muka piti alkaa siivoomaan vaatehuonetta ;) mä oon vissiin sekoamassa. Tänään kun saanu ihan hirveesti aikaan :LOL: Ja vielä ehtinyt olemaan koneella. Hui mikä päivä :D (Ei mitenkään normaalia mulle et tapahtuu näin paljon yhenpäivän aikana )
Toi ulkona kulkeminen ja kattelu on kyllä ihanaa, ja osalla on kyllä ihan hirveitä virityksiä, mut toisista saa sitten hiukan ideaakin :)

Voi, kunpa Unico mullakin ois tänään riittäny energiaa muuhunkin kun ylensyömiseen... Ei tarvi näköjään odotella jouluun asti, että herkuttelee mahan piukkaan hyvyyksiä. :)

Mukavat illanjatkot kaikille! Jos nyt sais sen verran vielä irti ittestä, että sais edes osan hommista tehtyä, jotka oli tälle illalle suunniteltu..

coke: No mä oon vetänyt kaikkia taikinoita ;) Siitä varmaan tää loppuillan homma puuska et saa kulutettua, kun ei lenkillekkään tuu lähettyä :D Mut tsemppiä sulle hommiin!
Mulla hiukan vielä toi vaatehuone kesken se pitäs rutistaa loppuun ennen kun ukko tulee kotiin ettei oo hirvee kaaos eteisessä :)

Postis: Lykkyä tykö lääkäriin!

Mä olen kanssa jo laittanut yhden valoköynnöksen keittiön ikkunaan. Loput jouluvalot virittelen ensi viikonloppuna. Oikein odotan, että pääsen tekemään joulusiivouksen, nyt huusholli on aikamoisessa kaaoksessa. Taikinaa tuli täälläkin maisteltua; tein kakkua sunnuntaina ja että se taikina on mannaa!

Eilen illalla oli hiukan menkkamaista jomotusta ja masu on nyt selkeästi turvoksissa. Normaalit tädin saapumisoireet siis esillä. Ei ole odotukset kovin korkealla... Aamulämpö oli vielä 37,2.

Tiistai 27.11.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 4/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 35/ ?............aloitus syksy 2008

Nanna81.............26...........kp 1/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 8/40 (?)................yk 1
Postimestari.........29..........kp 9/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 10/?....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 18/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 19/30...................yk 9
Unico..................27............kp 23/28-30..............yk 11
Kevätesikko........28...........kp 23/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 24/31-33..............yk 7
Matarena............29...........kp 26/25-28..............yk 8
Coke...................29...........kp 32/24-29..............yk 4
Pilvilinna.............28............kp 53/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Toivottavasti Matarena ei menkat ala! Toi lämpö on hyvä merkki, mulla ainakin yleensä on laskenut jo edellisenä päivänä vähän, ja sitten menkkapäivänä kunnolla.

Ja Coke, toivotaan ettei sielläkään näy ketään tätejä!! Nyt on ainakin hyvin jo päivät yli!

Yhteistyössä