Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Huoh, täällä kp1/26-33. Ja lyhenee kierto entisestään. Toisaalta parempi näin päin kuin jos pitenis. Kolmatta clomikiertoa kohti nokka. Maanantaina on aukiolotutkimus, jospa siellä jotain selviäis.

Matarenan lämmöt kyllä vaikuttaa tosi lupaavilta!

Ja Unicolle :hug: myös...

Jaahas, täällä on nyt taasen kirkasta verta paperissa. (Eilen oli jo jotain pöksyissä mut selvää ei väristä saanut, värilliset pökät oli). Eli jos samaa pitää kun viime kierrossa niin kolmisen päivää ja alkaa. No eipä oo enää toiveita korkealla. Odottaa vaan ettei leviäis nää kierrot käsiin ja tulis just uudeksi vuodeksi taasen menkat niin loppus ennen reissuun lähtöä siellä olis helpompi olla.

Nanna: :hug: :hug: :hug: Voimia!

Unico: toivotaan siinä tapauksessa että sinnekin tulee positiivisia joululahjoja!

Menkkajomottelu jatkuu täällä ja vatsa on ihan järkyn turvoksissa, ihan kuin olisin nielaissut ilmapallon ilmoineen kaikkineen... KN tuntuu olevan aika pehmeä, joten eiköhän se täti sieltä paukkaa taas tänne. :/

Voi Nanna, :hug: . Toivotaan, että saat pehmeän, lämpöisen ja vauvatuoksuisen joulupaketin! :)

Unicolle :hug: . Toivotaan vielä kuitenkin, että täti nousisi väärään junaan ja löytäisi kaverin niistä narkkari-10 lapsen yksinhuoltaja -typyköistä.

Samoin Matarenalle tätimuuri pystyyn! :attn:

Omaa napaa: mua kyllä jänskättää ihan tolkuttomasti, en pysty keskittymään mihinkään töihin. Vieläkään ei siis ole täti ilmaantunut. Teksi mieli testata jo huomenna (suunnittelin vasta to aamua, jos ei ala ennen). En millään malttais kyllä odottaa. Toisaalta en kuitenkaan uskalla testata. Pelkään, että työpäivästä ei tulis negan jälkeen mitään. Ei tuu kyllä nyttenkään mitään tässä epätietoisuuden vallitessa...

Voi harmi, Unico ja Nanna!!! :heart: On tää hankalaa...

Coke, paljon tsempitystä nyt sulle! Mikä päivä sä testasitkaan sen negan? (laiska ei jaksa selata takaisin..) Kyllä mä ainakin olisin jo noilla päivillä testannut useamman kerran *yllyttää*... Ja tiedän niin hyvin ton tunteen kun ei pysty ajattelmaan mitään muuta asiaa, eikä töistä meinaa tulla mitään. Toivon kovasti sinne plussaa nyt!! :D

Kiitos tsempityksistä!

Kvartti: testasin viime lauantaina selkeämpääkin selkeämmän negan. En välttämättä uskalla testata nyt uudestaan. Jos se ois jotenkin helpommin otettavissa vastaan, kun/jos se täti tulee hiipien paikalle. Kun koko ajan on kuitenkin semmonen olo, mahaa nippailee yms.

Pakko lähtee nyt töistä kotiin... ei hommista tuu kyllä mitään, kuten näkyy. Täällä mä vaan bongoilen! =)

Iltaa, naiset!

Paljon olette taas ehtineet kirjoitella vajaassa viikossa. Jännittäviä aikoja on muutamalla meneillään. :) Tervetuloa tänne tätimuurin taakse Coke ja Matarena! Ja Unicokin, ehkäpä tuhruttelu on vain hämäystä?

:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

:hug: nannalle. Toivottavasti aukiolotutkimus toisi jotain valoa teidän tilanteeseen. Onko sulle muuten tullut mitään erityisiä oireita clomeista?

:hug: myös pilvilinnalle. Tervetuloa takaisin, kun siltä alkaa taas tuntua.

Onkos, kiki, täti pysynyt poissa? Teroluteja syödessäni mulla alkoi kuukautiset aina kolme päivää viimeisen tabun ottamisesta. Jospa sulla olisi salamatkustaja kyydissä? :heart:

Tsemppiä postikselle lääkäriin! Miehelläsikin alkaa olla jännittävät ajat käsillä. Ihan kirjaimellisestikin... :D Huhhuh, millaisia puujalkajuttuja väsynyt mieli keksii. :p Vakavasti puhuen, munkin mies jännitti sitä analyysiä. Ei niinkään näytteen antoa, vaan tuloksia. Hyvin se varmasti menee!

).:) Mulla olisi varmaan suurinpiirtein kierron puoliväli menossa. Ehkä. Tänään on ollut pientä tuhruttelua havaittavissa. Voisiko olla ovulaatio? Mun piti taas tässä kierrossa aloittaa ovistikuttelu, mutta aamut on olleet niin kiireisiä etten ole ehtinyt testailla. Ehkäpä huomenna...

Mutta peukutusta loppukiertolaisille! Olisi jo seuraavan plussan aika! :wave:

Kiitoksia haleista!
Coke: Huh, sinulla on rautaset hermot! Itse olisin varmaan lauantain jälkeen ehtiny jo pari kertaa testata :D . Toivottavasti saat testiin enemmän kuin yhden viivan kun sen teet!
Sitrus79: Ei ole mitään hirveitä sivuoireita tullut. Kuumat aallot oikeastaan ainoana pahimpana.

Ada
:heart: Hei Ystävät :heart: !

Tahdon ensin halata :hug: Kaata ja toivotella kaikkea hyvää joulun odotukseen!

Olen tässä miettinyt. Kun Kvartti joku aika sitten kirjoitti jotain siihen suuntaan, että kun ei yhdestä kerrasta tärpännyt, niin mitä eroa niissä muissa kierroissa muka on. En nyt ehkä osaa referoida sitä, mutta se herätti mussa jotain. Olen ajatellut, miten asiat ylipäätään mun elämässä tapahtuu. Ei ne tapahdu kalenteria katsomalla. Ne tapahtuu siten, että päättää jotakin, sitten toivoo sitä ja sitten se tärkein, mitä mä en ole osannut tehdä... päästää irti siitä toiveesta.

En ole kirjoittanut, koska päätin antaa ovisajan mennä ohi ilman "yritystä" (päästää irti toiveesta, eikä rulettaa sitä). Taivas, se oli yllättävän vaikeaa! Pyysin sitä mieheltäni, jotta saisin itseni irti yrittämisen ja pakertamisen meiningistä. En tiedä miten me jatketaan tästä tulevissa kierroissa, mutta mulle on tullut semmoinen olo, etten tahdo yrittää "pakottaa" vauvaa syntymään, ainakaan nyt vielä. Ja ilmeisesti sitä ei voikaan pakottaa. jääräpäinen lapsi
:LOL:

Toivottavasti te muut vielä jaksatte pitää lippua korkealla ja hautaatte luovuttajan lipun! En katso listaa tällä kerralla, toivotan vaan sydämeni pohjasta onnea tämän viikon jännittäjille!!!

:heart: ada

Ada: No katotaan toimiiko tuo sun konsti, mull aon meinaan jo ihan luovuttanut olo. Et ei meille tuu kummiskaan ikinä, mut silti täällä pitää roikkua. No katellaan sitten kun on reissu reissattu jos sais toivoakin takaisin ;) Nyt vaan toiveena et ei oo menkkoja sillon (jos tulevat suht ajallaan niin onnaa mut jos alkaa venymään ja sekoilemaan niin ei onnaa. Tsemppiä sinne. Irti päästämiseen !

Keskiviikko 28.11.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 5/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 36/ ?............aloitus syksy 2008

Unico..................27............kp 2/22-30..............yk 12
Nanna81.............26...........kp 2/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 9/40 (?)................yk 1
Postimestari.........29..........kp 10/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 11/?....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 19/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 20/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 24/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 25/31-33..............yk 7
Matarena............29...........kp 27/25-28..............yk 8
Coke...................29...........kp 33/24-29..............yk 4
Gilmore...............29...........kp 45/31-35..............yk 3
Pilvilinna.............28............kp 54/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Kai mää voin jo huomisen päivittää...
Hiukan tuntuu pahalta mut ei niin pahalta kun viimekierrossa joka oli pidempi, nyt ei ehtinyt odottamaan ja toivomaan niin paljon. Ja juu ihan reilusti tuli veskissä verta et uskottava kait se on, muokkailen sitten takas jos ei tuukkaan tulvaa... Huoh no vasta pääsi lääkärissä toteamaan et menee vielä toi vaihtelu normaalin rajoihin, mut meneeköhän enää... No täytyy katsoa millon seuraavan kerran tulee ja mitä. Mut tää taitaa kuitenkin merkata sitä et mulla alkaa olla pilleri hormoonit hävinneet kropasta, muistaakseni teiniä oli tosi epäsäännölliset. Ja auts voi siis alka aodottelemaan tulvaa. Nyt todella toivon ettei seuraavat heitä sinne reissuun (kuten huomaatte yritän viedä koko ajan ajatuksiani siihen tulevaan reissuun ettei niin paljon tulis mietittyä näitä asioita.) Vielä pitäs reilun puol tuntia kukkua ;) Hitto kun pitää olla addiktoitunut tohon peliin ...

Huomenia täältä töistä, päätin että tämän viestin jälkeen pyhitän päivän työnteolle, enkä käy kurkkimassa täällä, niin kuin eilen... ;)

Ada: Viestisi pisti ajattelemaan. En ole itse tod.näk. valmis tuohon "irti päästämiseen" vielä, mutta ajatus kyllä liikautti.

Unico :hug: . Koita pitää vaan reissu mielessä, niin on muuta ihanaa ajateltavaa. Intia kutsuu! ;)

Omaa napaa: testasin aamulla taas negan. Rupes kyllä ketuttaa. Tulis nyt sit edes täti ihan reilusti kylään, eikä vaanis vaan jossain lähikulmilla.

Mukavaa päivää kaikille!

Adalle :hug: Järkeviä sanoja. Olo olisi kyllä rauhaisampi, jos pääsisi olotilaan, jossa vauva saisi tulla jos on tullakseen sen enempiä hermoilematta.

Coke :hug: ja pahoittelut negasta, toivotaan vielä parasta!

Unico :hug: ja tsemppiä reissun odotteluun!

Omasta navasta taas; ei tätiä vielä, hiukan aina välillä jomottelee. Tänä aamuna lämpö oli peräti 37,4 eli ei vielä ole laskenut. Kn oli vaihteeksi napakka. Toisaalta jos ovis oli vasta kp14 niin kierron pitäisi olla n.28pv pitkä eli täti kurvaisi paikalle vasta perjantaina. Jossain se taitaa kulman takana vaania.

Täällä teitä vakoilemassa...
Kaa :hug: ,olen todella pahoillani!!!

Täällä voidaan yhä paksusti ja jouluherkkuja jo odottelen:LOL:
Tätimuuri nyt vaan kaikille pystyyn,että saataisiin monta pientä jouluksi aluilleen :attn:

Luin Hemulin viestin jouluherkkujen odottelusta ja nyt haaveilen vain joulukinkusta... Tästä vähän galluppia: laitatteko itse kaikki jouluherkut ja mitkä on teidän lemppareita? Mulla lemppareina on joulukinkku ja lanttulaatikko sekä riisipuuro omena-kanelikiisselin kera. Nämä ainakin teen itse sekä imelletyn perunalaatikon. Kylmäsavulohi, silli ja juustot yleensä myös pöydästä löytyy. Ja joululimppu. Leivonnaisista joulutortut on parhaita kypsinä ja piparkakut taikinana... :xmas:
Mä saan joulufiiliksen parhaiten keittiössä häärimällä, mutta siinäkin on rajansa, teen vain sen verran kuin huvittaa. Mitäs muuta jouluun kuuluu, punaviini, suklaa, pähkinät ja mandariinit...hmm?

Coke: :hug: Voimia ja toivoa!

Galluppiin: Osa tulee tehtyä itse, osa kaupasta. Kinkku on ehdoton (viimejouluna tais mennä 2 pekkaan sellanen 5kg kinkku ja oli muuten syöty ennen vuoden vaihdetta.) Riisipuuroa tarvii saada. Sitte uuniperuna katkarapukastikkeella :p porkkana ja maksalaatikko on hyvää. Mitäs vielä kerrotaan joulun jälkeen sitten millanen joulupöytä oli :)

Heip!

Jep, Matarena, laitan itse aika paljon jouluherkkuja. Sillit, mädit ja leivät kyllä tulee kaupan hyllyltä. Mun lemppareita on kraavilohi, kylmäsavu- ja lämminsavulohi. Kraavaan ja savustan itse, kylmäsavu tulee kaupasta. Jos hyvin sattuu, niin osa kaloista on itse (siis mieheni) pyytämiä. Ihan ehdoton ykkönen on kuitenkin imelletty perunalaatikko, uunipuuro niin kuin meillä päin sanotaan. :) Sitä kun valmistaa niin viimeistään tulee joulufiilis. Porkkanalaatikko on kanssa ok, muista laatikoista en oikein välitä, mutta pakko niitäkin on tehdä... :) Ja tietysti kinkku, joka paistuu aatonaatto yön uunissa. Jälkkäriksi perinteisesti piparien ja torttujen lisäksi luumukonjakkijäädykettä. Kaiken kaikkiaan tykkään melkein kaikista jouluherkuista punaviinin kera, pitkään, hartaasti ja paljon nautittuna (siis ruokaa, ei viiniä paljon;) )

Oi oi oi, ruuasta voisin kirjoittaa ja puhua tuntikausia, mutta jätetään tilaa muillekin. Vesihän tässä herahtaa kielelle ja kuola valuu suupielistä, kun miettii kaikkia herkkuja. Täytyypä mennä tuulettamaan jääkaapin ovea, mitä sieltä löytyisi... ;)

Coke: Ruuasta puhumiseen saa aikaa kulumaan vaikka miten paljon. Töissä on yks työkaveri jonka kanssa tulee höpötettyä jos suinkin ehtii niin kaiken näköistä ruuasta ja mutu on sit nälässä koko vuoron niin kun oitekkin, kun tulee mukamas nälkä kun ruuasta puhuu...

Unico: Joo, sama vika rahikaisella... Ruuasta, puhumattakaan erilaisista karkeista, voi puhua taukoamatta pitkään. Töissä kerran puhuttiin naispuolisen työkaverin kanssa (nyt hän on äippälomalla) erilaisista irtokarkeista kaffepaussilla. Puhuttiin vaan, että mitä aina valkkailee pussiin, mitkä on hyviä, ja miten aina pussin pohjalle jää pahoja, vaikka itse ne on valikoinutkin yms. Siis ihan tyhjää höpönlöpöä puhuttiin. Miehet kuunteli vähän aikaa ja tuumas, että miten naiset saakaan puhuttua pelkästään karkeista niin kauan. ja mehän vasta oltiin aloitettu... ;) Nyt ei enää -miesporukassa kun työskentelen- töissä tuu puhuttua karkeista. Kyllä se on työasioiden lisäksi jalkapallo ja autourheilu, mitkä valloittavat koko paikan...

Coke: Tää työkaveri kenen kanssa tulee ruuasta puhuttua on mies puoleinen ;) kyllä niistäkin löytyy hyvää juttu seuraa.

Tänne: tää on ihan kysymys merkkinä. eilen illalla tuli paperiin ihan runsaasti verta siis sellasta kirkasta ja limaista (anteeksi ilmaisuni) ikään kun olis menkkojen aikaan pyyhkinyt. Nooh aamulla oli kupin pohjalla se noin 10ml tavaraa. Ja nyt illalla ihan pikkuliru ei ollenkaan verta... Tää on ymmällään, alkoko mulla nyt sitten menkat vai ei. No katellaan mitä tuleman pitää antaa nyt oll anoi päivät tollee ja muutan sitten jos ne alkaa muuttumaan jotenkin. Ihan outo juttu. Toi kuppi on kätevä kun näkee suurin piirtein määrän ja koostumuksen :LOL:

Lisättäkööt vielä, et aivan hirvee lihan ja suklaan himo... Mikää muu ei vie nälkää...

Yhteistyössä