Iltaa, naiset!
Paljon olette taas ehtineet kirjoitella vajaassa viikossa. Jännittäviä aikoja on muutamalla meneillään.
Tervetuloa tänne tätimuurin taakse
Coke ja
Matarena! Ja
Unicokin, ehkäpä tuhruttelu on vain hämäystä?
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
:hug:
nannalle. Toivottavasti aukiolotutkimus toisi jotain valoa teidän tilanteeseen. Onko sulle muuten tullut mitään erityisiä oireita clomeista?
:hug: myös
pilvilinnalle. Tervetuloa takaisin, kun siltä alkaa taas tuntua.
Onkos,
kiki, täti pysynyt poissa? Teroluteja syödessäni mulla alkoi kuukautiset aina kolme päivää viimeisen tabun ottamisesta. Jospa sulla olisi salamatkustaja kyydissä? :heart:
Tsemppiä
postikselle lääkäriin! Miehelläsikin alkaa olla jännittävät ajat käsillä. Ihan kirjaimellisestikin...
Huhhuh, millaisia puujalkajuttuja väsynyt mieli keksii.
Vakavasti puhuen, munkin mies jännitti sitä analyysiä. Ei niinkään näytteen antoa, vaan tuloksia. Hyvin se varmasti menee!
).
Mulla olisi varmaan suurinpiirtein kierron puoliväli menossa. Ehkä. Tänään on ollut pientä tuhruttelua havaittavissa. Voisiko olla ovulaatio? Mun piti taas tässä kierrossa aloittaa ovistikuttelu, mutta aamut on olleet niin kiireisiä etten ole ehtinyt testailla. Ehkäpä huomenna...
Mutta peukutusta loppukiertolaisille! Olisi jo seuraavan plussan aika! :wave: