Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Mulla on myös vitsit melko rasistia, mikä ja kuka milloinkin on kohteena. mutta tässä tulee Unico nyt ihan kesy jonka jokseenkin muistan oikein...

Lamborginin kuljettaja ajoi moottoritiellä ja huomasi tien laitan pysäytetyn ladan kuljettajan viittiöivän apua anovasti pysähtymään. Lamborginin kuljettaja ajatteli, että autetaan nyt miestä mäessä ja pysähtyi. Lada oli sammunut, eikä lähtenyt enää käyntiin. Lada laitettiin Lamborginin taakse hinaukseen. Kuljettajat sopivat, että jos Ladakuskille tulee jokin hätä niin hän näyttää vilkkua vasemmalle. Nimenomaan vasemmalle siksi, koska oikea vilkku ei toiminut.

No, pienen matkan Lamborginin hinattua ladaa tuli ohituskaistella Porsche kuski härnäämään Lamborginin kuskia kisaamaan. Aluksi, Lamborginin kuljettaja ei lähtenyt yllytyksestä huolimatta kisaan, koska hänellähän oli hinattavana Lada. No, pienen yllytyksen jälkeen autot kuitenkin lähtivät rinta rinnan kiihdyttämään, kunnes mittarilukemat näyttivät jo likemmäs kahtasataa.

Yllättäen edessä olikin poliisien tutka. Järkyttynyt poliisi kuulutti radiopuhelimellaan pienen matkan päässä oleville "pysäyttäjä" poliisikollegoilleen: "Nyt tulee ihan järkyttävä saalis. Tätä ette kyllä ikinä usko! Täältä tulee rinta rinnan Lamborgini ja Porsche kahtasataa ja niiden perässä vielä lada, joka näyttää vilkkua vasemmalle, että lähtee ohittamaan!

Heko heko... :)

:hug: Gilmorelle, tsemppiä uuteen yritykseen!

Hienoja uutisia Postiksella, hyvä että lääkäri näytti vihreää valoa! =)

Sitten omaa napaa; täällä ei vieläkään tätiä näkyvissä. Tein aamulla Mammaksin herkän liuskatestin ja negaa näytti, ei näkynyt toista viivaa vaikka kuinka tihrustin. :(
No, aamulämpö oli 36,9 eli ei enää laskenut, kn on tosi ylhäällä, kova ja terävä. Mitähän tästä nyt sitten pitäisi ajatella... Kai se täti on yhä tulossa, mutta jäi vain suustansa kiinni jonkun toisen kanssa? Toivottavasti kierron pituus ei ala kauheasti venymään. :headwall:

Näin taas yöllä levottomia unia. Nyt löysimme perheeni kanssa ison hylätyn maalaistalon, jossa seinät vinksottivat. Löysin kuitenkin upean saunaosaston, jossa suihkujen puolella oli marmorilattia. Muutama huone oli uudistettu scifi-tason moderneiksi liukusähköovineen. Aikani kierrettyäni taloa, tapasin talossa kummituksia sekä ihmisen näköisiä alieneita, jotka olivat teknisesti ja älyllisesti paljon ihmisiä edellä, jututin ihmeissäni kumpiakin, koska ne eivät vaikuttaneet uhkaavilta. Mitähän unien tulkintakirjat tähän sanoisi... :LOL:

Ai niin, lisäys vielä, että jos täti ei tule päivän aikana, niin en taida pahemmin uskaltaa tänään pikkujouluissa ottaa alkoholia... Täytyy kerätä pikkujoulufiilistä muulla tapaa. :xmas:

Perjantai 30.11.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 7/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 38/ ?............aloitus syksy 2008

Gilmore...............29...........kp 2/31-35..............yk 4
Unico..................27............kp 4/22-30..............yk 12
Nanna81.............26...........kp 4/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 11/40 (?)................yk 1
Postimestari.........29..........kp 12/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 13/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 21/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 22/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 26/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 27/31-33..............yk 7
Matarena............29...........kp 29/25-28..............yk 8
Coke...................29...........kp 35/24-29..............yk 4
Pilvilinna.............28............kp 56/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)

Matarena: :hug: Jopas ne plussat nyt on tiukssa, mut ei tätikään tuu, toivottavasti mielummin se plussa. Toi on kylllä hankala tilanne. Minkälaisessa seurassa oot menossa kyttääkö ne siun alkon käyttöä? Tai tietävätkö yrityksestä? Tsemppiä ja hauskaa iltaa... Juo glögiä terästämättömänä :D siinä ei oo hirveitä eroja ;) Ja jouluista juomaa...

Kyllä tuo uni näköjään tekee hyvää. Olo ja mieli paljon parempi. Toivottavasti pysyykin. Se vaan kun on paikat pirun kipeet eikä oikein tiädä kun vetelin tossa särkyääkkeitä niin ne autto mut ne ei oo ihan perus panadolia niin... Kun mula ei oo se kunnon vuoto alkanut vieläkään, et pieni muka toive viilettää mut ei sen kannattas. Mut silti ei viittis hirev´veetä arsenaalia vetää, vaikka se helpottaa. No liikettä enemmän kun tästä taas pääsee kunnollaniin menee loppupäivä ok. Niinpä et pieni toivo on vielä sydämessä, mutta usko on mennyt... No onneksi on ohjelmaa niin ehdi sen kumemmin keksimään monia vaihtoehtoja millekkään ;)

Hauskaa viikonlopunjatkoja!
Paaljon plussa tuulia!

Unico: pikkujouluporukka on semmoista, että taatusti alkavat kyselemään, jos en juo. Enkä haluisi tästä yrityksestä lähteä keskustelemaan nyt. Täytyy jotenkin esittää juovansa...mies saa auttaa siinä, kun on mukana. Glögi on hyvä juoma hämäykseen. No voihan olla, että täti saapuu ennen iltaa ja mulla ei ole enää ko. ongelmaa siinä vaiheessa. :/

Meettekö baariin vai oottko ihan yksityis tiloissa?
Mulla on hyvä kun monesti jouon erilaisia kaakaopohjaisia kjuomia niin jättää vaan viunakset pois, mut sit se on hankalampaa jos juo jotain kaljaa tai vastavaa. No jos on kotona tyyliin omat joumat mukaan niin ostaa holitonta ja kaataa holilliseen pulloon ;) toimii siiderissä :) maku ei hirveesti poikkea. Mitäs muuta keksittäis ;) kaikkea mahdollista lasissa niin saa ilman viunaa sen mut muuten suht saman näköiseksi ;) niin kuin kossu vissy ilman kosua :LOL:
Juuh hauskaa iltaa! Tuu sit kertoon miten meni...

Me mennään ensin porukalla syömään ja sitten baariin. Probleema on, että ruoan kanssa olis varmaan viiniä tarjolla ja baarissakin pikkujoulujen isäntä haluaa tarjota juomia. Täytyy hakea omiakin juomia ja ujuttaa alkoholilliset miehelle. Kaljasta löytyy holittomia versioita onneksi, sitä juon yleensä. Mitä tahansa limppaa pelkiltään niin menee täydestä drinkistä. Täytyy vaan päästä itsekseen tiskille. Huomenna illalla pääsen koneen ääreen kertomaan miten huijaus onnistui ja löysikö täti jo perille...

Tässä pari vitsiä:

- Mitä yhteistä on jouluaatolla ja tavallissella työpäivällä?
- Teet itse kaikki työt, mutta lihava mies puvussa saa kaiken kunnian.

Kaksi kannibaalia söivät klovnia. Toinen sanoi: "Eikö tämä sinustakin maistu hassulta ?"

Viimeiset tutkimukset avioparien seksiasennoista kertovat, että suosituin on koira-asento: Mies istuu ja kerjää. Vaimo kääntyy kyljelleen ja leikkii kuollutta.

Eräänä aamuna aamiaispöydässä vaimo sanoi miehelleen: "Olen varma, ettet muista mikä päivä tänään on." "Tietenkin minä muistan", mies vastasi närkästyneenä töihin kiirehtiessään.
Kymmeneltä aamulla ovikello soi, ja kun nainen avasi oven, hänelle ojennettiin laatikko, joka sisälsi kaksitoista pitkävartista punaista ruusua. Kello kolmetoista lähettipalvelu toi hänelle ison rasiallisen hänen suosikkisuklaataan. Myöhemmin iltapäivällä eräs boutique toimitti hänelle vielä kuuluisan muotigurun suunnitteleman leningin. Nainen tuskin malttoi odottaa, että hänen miehensä tulisi kotiin. "Ensin kukat, sitten suklaa ja sitten vielä leninki!" hän huudahti. "En ole koko elämässäni kokenut ihanampaa Kalevalan päivää!"

Matarena: Ootko sä tykännyt viinistä ennen? Lähinnä jos et oo ollu suuri viinin ystävä niin voihan se olla et just se viini ei oo sun makuun ;) tai sitten litkit yhtä lasia koko ruokailun ajan :) Tsemppiä sinne!

ja kiitos :LOL: :LOL: :LOL:

Huoh...kylläpäs näytti tuo tämän päivän lista masentavalta minun osaltani... No onneksi monella muulla on sentään paljon lupaavammat tunnelmat, jännittelen sitten teidän puolestanne!

Nyt on jotenkin koitettava keksiä uusi asenne tähän touhuun. Päätin lopettaa mahdollisten laskettujen aikojen pläräilyn ja pysytellä kaukana mistään kuukausiketjuista. Jotenkin sitä on onnistunut jo mielessään luomaan toukokuussa syntyvän, kesäkuussa syntyvän ja elokuussa syntyvän lapsen, ehtinyt pohdiskella "isovanhemmille" kertomista jouluna, töistä pois jäämistä... Ja sitten "menettänyt" mielikuvituksensa tuotteet, jotka eivät lopulta olleet muuta kuin haalea viiva pahvitikussa. Koitan nyt asennoitua ajattelemaan vaan sitä yhtä vauvaa, esikoista, joka syntyy kun on syntyäkseen. Josko se helpottaisi tätä tunnemylläkkää, kun taas kerran romahdetaan pilvilinnoista.

Jotenkin hävettää, että ehdin jo miehenkin toiveita taas kerran lietsoa kaikilla oireillani ja haamutikuilla. Miksi sitä ei voi pitää päätänsä kiinni siihen asti kunnes on varma asiastaan, tarviiko sitä kahden ihmisen turhaa surra?

No niin, näiden kirjoitusteni perusteella varmaan näyttää siltä että sekaanne on pyllähtänyt maanisdepressiivinen hormonihirviö, mutta lupaan rauhoittua tästä taas pikkuhiljaa.

Kevyempään aiheeseen, tuohon alkottomuuteen on saanut täälläkin keksiä kikkailuja (turhaan, prkl), ja suosittelen alkoholitonta kuohuviiniä, josta liottaa etiketin pois ja vaihtaa "alkoholilliseen" etikettiin. Sellainen vihreä pullo Alkosta toimii maunkin puolesta. Saman voi tehdä alkottoman valkoviinin tai vaikka siideri- tai olutpullojen kanssa (ottakaa ulkomaisia, niin kukaan ei ihmettele vääränlaista pulloa väärän etiketin takana), punaviinit ovat alkottomina aika karmeita, niillä ei huijaa ketään.

Bileissä pärjää juomalla vettä huuhdellusta oluttölkistä, välillä voi käydä keittiössä täyttämässä tölkin ja nostamassa johonkin näkösälle jonkun muun juoman tyhjän tölkin rekvisiitaksi.

Meillä on tyttöporukan pikkujoulut viikonloppuna, ajattelin että melkoinen taikajim saan olla etten jää kiinni, mutta nythän ei sitten olekaan sitä ongelmaa. Noh, positiivista kai sekin sitten.

Matarena: Kuulostaa kovasti siltä, että sulle voisi ola tulossa vähän myöhäisempi plussa. Toivotaan sitä! En ehtinyt lukea kaikkea, voi olla, että tätä on käsitelty, mutta tässä kumminkin: Voit juoda alkoholia niin kauan kuin testi näyttää negaa. Tämä on se virallinen neuvo, ja uskon, ettei sellaista sanottaisia, jollei se koskisi myöhäisiä plussaajia. On ehkä helpompaa ottaa yksi juoma ja lipitellä sitä aika pitkään kuin selitellä porukalle ei-juomista! (Riippuu tietysti omista normaaleista juomistavoista ja porukasta.)

Gimore: :hug: Olen tosi pahoillani sun ja teidän puolesta.

Postis: Hieot uutiset! Onnea! Muistan oman älyttömän helpottuneisuuden tunteen kesällä, kun mulla tavattiin ovulaatio ihan virallisesti. Vaikkei se mitään muuttanutkaan, tieto on silti parasta lääkettä. Ja tuntuu kyllä myös siltä, että vaikka uutiset olisivat huonoja, nekin olisivat parempia kuin epätietoisuus. Mutta teillähän se vielä oikein lääkärin luvalla onnaa, ja sitten olette kaksin verroin onnellisempia!

Unico: Jos olikin valemenkat? Oletkohan raskaana? Joillakinhan menee mieliala ihan maahan raskaushormoneista..?

Unico: oon kyllä viinin ystävä ja oikeestaan en kieltäydy yleensä mistään juoma-kategoriasta jos jotain juhlissa tarjotaan...
Gilmoren etiketti-kikka kuulostaa kätevältä tulevaisuutta ajatellen, pistetään korvan taa. Oon kanssa joskus miettinyt että voisin kotibileitä varten pistää tyhjiin huuhdetuihin kaljapulloihin alkoholitonta kotikaljaa tai vettä, meillä kun sattuu olemaan korkituslaitekin!
Piip: mietin tuota kanssa ja ehkä uskallan ottaa sen yhden viinilasillisen.

Gilmore: Oon kanssa tehnyt aiemmin periaatepäätöksen etten lue odotuspuolen juttuja (enää ) ennen kuin mulla on sinne omaa asiaa. En halua kiusata itseäni lisäämällä kuumettani...Mutta kyllä mäkin oon miettinyt kuinka kivaa olisi, jos juuri nyt tärppäisi (sama edellisissä kierroissa). Nyt tärppäämisen etuina olisi, että voisin pitää kesäloman kesällä ennen äitiyslomalle jäämistä. Yhtä hyviä perusteluita omalta tai lapsen kannalta löytyy suunnilleen kai joka kuulle.

Nyt mua hiukan huolestuttaa, että voiko menkat jäädä pois jonkun sairauden tai tulehduksen takia? Turhaan varmaan hermoilen, mutta kun mulla oli viime menkat vain yhden päivän pituiset ja nyt näitä ei kuulu... Oireita ei ole ollut kuin menkkamainen jomotus alavatsassa useamman päivän ajan ja se eilinen "varpusparvi" aamulla. :ashamed:

Matarena, soittelin itse tuosta menkkojen poisjäännistä ympäriinsä siinä vaiheessa kun olin negoja testaillut eikä tätiä kuulu. Siihen käsitykseen jäin että todennäköisin syy on se ettei syytä ole, ja kierto reistaa "muuten vaan" johtuen vaikkapa stressistä, matkasta, painonvaihtelusta tai auringonpilkuista.

Jostain vakavammasta jutusta kuten sairaudesta tai tulehduksesta on kuulemma harvemmin kysymys, ja jos onkin, siitä on yleensä muitakin selviä merkkejä kuin menkkojen poisjäänti (voimakkaammat kivut, kuume, epämääräiset vuodot).

Eli älä murehdi turhia! Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän.

Ilmoitan olevani edelleen hengissä, koko päivän olen kökkinyt sisällä päätteen ääressä, nyt ei muuta kuin ulos lumiseen maisemaan. Mulla on ollut töiden takia niin paljon stressiä, että pumppu on alkanut oireilla. Mulla alkaa nimittäin aina kovassa stressissä rytmihäiriöt vaivata. Lisäksi stressi näkyy yöllisessä käyttäytymisessäni, ensin en meinaa nukahtaa, ja kun sitten nukun, puhun ihan hirveesti unissani...

Mukavaa postis, että lääkäristä oli hyviä uutisia! Se rauhoittaa kummasti mieltä kun tietää että on pääsemässä jatkotutkimuksiin, ellei sitten sitä ennen ehdi plussata. ;)

Unico, toivotaan että sulla tosiaan olikin vain valemenkat...

).( Mulla on mitä todennäköisimmin täti tulossa ensi viikolla vierailulle, tänään on THE päänsärkypäivä, ja uskokaa vain, se on aina ollut merkki tädistä.

Jotenkin mulla nyt on rauhallisempi mieli vauvaprojektin suhteen. Olen aina ollut hirveän kärsimätön ja sellainen "kaikki mulle heti nyt"-tyyppi. Tämä että ei heti tärppääkään on kasvattanut mua hirveesti. Nyt tuntuu siltä että olen ihan oikeasti valmis äidiksi, niin paljon minä omaa lasta haluan. Ei olla siirtymässä suoranaiseen "tulee jos on tullakseen"-metodiin, mutta jotenkin olen saanut sellaisen sisäisen rauhan tässä asiassa. Johtunee tosin pitkälti siitäkin, että helmikuun lopussa on se aika sinne jatkotutkimuksiin.

Surullista jotenkin on se, että minä Gilmoren tapaan olin toivonut pääseväni viimeistään jouluna kertomaan plussauutisia tuleville isovanhemmille. Itsellä ei sinänsä ole mikään hoppu, mutta oma isänikin alkaa jotenkin näyttää tosi vanhalta, ja välillä pelkään etteivät omat tai mieheni vanhemmat olekaan enää näkemässä lapsenlastaan kun pieni vihdoin päättää saapua meille.

Ohhoh, olipa synkkää tarinointia näin perjantai-illan kunniaksi! Hyvää viikonloppua kaikille kuitenkin ja hirmuisesti plussatuulia, nyt jonkun on jo oikeesti pakko plussata!

Ada
Hei Gilmore ja tervetuloa! Nuo sinun kuvaamat tunteet ovat kovasti tuttuja. Me käydään varmaan kaikki ne läpi omalla tavallamme. Kyllä se siitä helpottaa kun päiviä vähän kertyy, toivon ainakin niin.

Pitäisiköhän meidän siirtyä kirjoittelemaan jonnekin ehkäisypalstalle, jos menestyttäisiin siellä yhtä huonosti, heh. Musta tuntuu että ikuisuuksiin ei ole kukaan plussannut, vaikka muurissa ollaan seisty... on se nyt kumma!

Tätä hämmästellessä toivotan kaikille oikein hyvää viikonloppua!!!

Hei kaikki!

Tuskin maltoin lukea kaikkia viestejä ennen kun rupean hölöttämään omaa napaa. Nyt on semmonen olo, että haluan halata kaikkia teitä! :hug: :hug: :hug:

En pysty pidättelemään enää... Olin tänään työterveyden kautta verikokeissa tekemässä raskaustestin. Soitin labraan muutaman tunnin päästä ja labratäti ilmoitti mulla olevan positiiinen testi! Meinasin räjähtää töissä, tai räjähdinkin! Nauroin, meinasin ruveta itkemään ja kaikkea siltä väliltä. En voi tajuta tapahtunutta!

Nyt rupesin epäilemään, että kuulinko mä oikein. Pitäiskö mun soittaa huomenna uudelleen. Tai sekoittikohan se jonkun muun testin. Olen ihan sekaisin! Samoin on mieskin!

Jos tää on totta, enkä herää ja näenkin vaan unta, niin tämä on paras kolmekyppislahja mitä ikinä voin saada! Anteeksi tämä hehkutus, mutta en meinaa pysyä nahoissani!

Toivon teille kaikille sydämestäni samaa tapahtuvan pikaisesti!

:heart: :heart: :heart:

Ja Matarena, sullahan on vielä jännät päivät edessä! Ja todettakoon, että itse tein mammaksin herkällä testillä kaksi negaa, viimeisen niistä toissapäivänä. Että mulla se ei ainakaan sitten virtsatestissä näkynyt. Samoin Unico, sullahan on myös vielä jännättävää!

Apua, nyt mun on pakko koittaa rauhoittua. En tiedä miten päin olisin. Huomenna pitää lähteä laivareissuun porukalla, ja voin kertoa että mulla on myös tekemistä sen juomatta jättämisen salailun kanssa! Niin kuin tossa on keskusteltu.

Hyvää viikonlopun alkua kaikille!!

Coke!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

IHANAA!!!!

ONNEA TOSI TOSI PALJON!!!

Vitsi alkoi melkein itkettää kun tota viestiäs luin! Hienoa!!!
Sullahan oli kato toi tilastollinen todennäköisyys puolellasi :D :D

Ompa outoa tosiaan ettei testeissä näkynyt, onneksi menit sinne lääkäriin! Kumpa kaikille muillekin pitkäkiertolaisille kävisi noin!

Gilmore: tänne on hyvä tuulettaa...

Piip: Ei mulla ees vuotanut kunnolla tuli vaan reipas luraus sitä verta ja nyt on odoteltu jatkoa jo hyvä tovi. Mut jos tuo menis sen normi kierron mukaanniin alkuviikosta vois odotella noita menkkoja et siksi en vielä kattoon kiipeä, ja tuo oli hyvä muistutus et alkaa ne kuitenkin. Itsenäissypäivän jälkeen voi alkaa harkittemaan jos ei oo uudelleen auennut hanat mut katotaan sitä sitten, ei nyt jaksa edes toivoa. No kyllä multa tänään töissä kysyttiin ootko raskaana, en ;) No johtu varmaan siitä kun tunnustin eläväni suklaalla ja lihalla ja nyt jos täällä on tuttuja niin kiinni jäin :) mut sit suut kiinni. Mut mut eipä muuta lisättävää...

Coke: :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart: Ihanaa, paljon onnea! Hienoa et joku vihdoinkin sai sen kauan kaivatun plussan!!! Riehu kaikki pihalle niin sitten voi harkita rauhoittumista!

Lauvantai 1.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 8/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 39/ ?............aloitus syksy 2008

Gilmore...............29...........kp 3/31-35..............yk 4
Unico..................27............kp 5/22-30..............yk 12
Nanna81.............26...........kp 5/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 12/40 (?)................yk 1
Postimestari.........29..........kp 13/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 14/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 22/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 23/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 27/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 28/31-33..............yk 7
Matarena............29...........kp 30/25-28..............yk 8
Pilvilinna.............28............kp 57/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

Oli pakko päivitää jo huomiselle vaik hiukan on vielä aikaa et saadaan toi Coke tonne plussanneihin :D Kun matarena juhlii...

Ja Likat nyt on sitten joulukuu, hyvä hetki saada kaikkien se plussa, niin ehtii vielä tälle vuodelle...

Kiitos kaikille onnen toivotuksista! :hug:

En vieäkään kyllä oikein ole ymmärtänyt asiaa... Ihan on epätodellista. Laittelen tässä itseäni kuntoon, kun lähdetään sinne laivareisselle. Saas nähdä miten siellä selviän uteluista...

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille! :heart:

Yhteistyössä