heippa tytot!
Ma olen kans palannut maan pinnalle viikonlopun shoppailun jalkeen. Kylla lahti mopo lapasesta shoppaillessa, 8 tuntia kaupoissa ja niitahan siella Skotlannissa riittaa! B) nyt on sitten joululahjat melkein ostettu ja paketoitu.
Tanne on tullut niin paljon tekstia mun lomaillessa etten mitenkaan ehdi kommentoida kaikkea, vaikka haluisin. eli yhteishali :hug: teille, jotka olette kokeneet tadin vierailun ja
:flower: kaikille niille, joilla on hauskoja juttuja :xmas:
Ja Kvartti: kylla toi sun hulluutesi on edennyt pitkalle
pitaskohan sita laakitysta kohta miettia
ei vaiskaan, epatoivoisen ihmisen tekosia, saattaisin heikkona hetkena sortua samaan noiden testien leikkelyn kanssa..
Ma olen kans miettinyt etta kohta meidan ekojen plussaajien vauvat syntyy. Aika on kylla mennyt tosi nopeasti, vaikka ajattelinkin kun meidan pino aloitti et varmaan hyppaan katolta jos en ole raskaana jouluun mennessa. Mutta en! taa on mennyt yllattavan hyvin, vaikka olenkin samaa mielta Adan kanssa, etta se eka tati oli kylla kovin pudotus, naa koulun terveyskasvatuksen tunnit ovat kylla onnistuneet ainakin mua kehittamaan sen kasityksen et raskaaksi tulee heti kun on vahankin torttoillyt ehkaisyn kanssa tai ilman..
Ma varmaan pidan nyt pienen paussin kirjoittelusta, kun en oikein talla hetkella tieda, et mihin ryhmaan kuulun. olenko kuumeileva vai lapseton? ajattelin tassa taustailla vahan kummassakin ryhmassa, vaikken viela olekaan heittanyt kirvesta kaivoon luomuraskauden suhteen B) eli talta suunnalta ei kuulu vahan aikaa mitaan, en tieda tosin et maltanko pysya poissa.. kayn ainakin paivittamassa kp:t mukavaa joulunodotusta :xmas: