Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Sunnuntai 2.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesästä 2006

Toivo79...............28...........kp 9/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 40/ ?............aloitus syksy 2008

Unico..................27............kp 1/27-30..............yk 12
Matarena............29...........kp 2/25-29..............yk 9
Gilmore...............29...........kp 4/31-35..............yk 4
Nanna81.............26...........kp 6/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 13/40 (?)................yk 1
Postimestari.........29..........kp 14/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 15/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 23/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 24/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 28/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 29/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 58/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

Mä en tiedä enää mitään ;) Katellaan illalla miltä näyttää joko nyt vuotais kunnolla vai vain tollanen ppikku muka...

Onnea suuresti Coke, ihania uutisia!!!! :heart: :flower: :heart: Vihdoinkin tämä meidän pino sai iloisia uutisia!

Mulle voi päivittää kiertopäiväksi jo 2/25-29. Näinhän siinä kävi, että se täti löysi perille eilen illalla. Kierto venyi vaan hiukan pidemmäksi. Oiskohan mulla vaan ollu ovis kp14 ja luteaali 15pv pitkä? Pikkujoulut meni riemukkaan hauskasti ja nautin vain hiukan punaviiniä ja glögiä, eikä kukaan ihmetellyt miksi en humaltunut samaan tahtiin muiden kanssa... Viikonloppu on ollut niin kiva, että nyt ei juurikaan harmita tädin saapuminen. Toivotaan seuraavaksi, että jouluksi tulisi ihania uutisia! :xmas:

Juu enää ei oo epäilystäkään. Sattuu niin pirusti ettei oo tosikaan. En muistanut enää et tää on näin kauheeta ilman pillereitä. Eli oliskos luomukierto vihdoin viimen tullut, ja kroppa päässyt omaan hormoni tuotantoon kunnolla. tää oli joskus niin tuttua. Mitä kaikea sitä ottas e helpottas? vinkkejä? hu työpäivä, eli ei känejä ;) sattuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ihania uutisia Coke! Oikein paljon onnea!

Tulin juuri viettämästä viikonloppua opiskelukavereiden kanssa - joista kolme ilmoitti olevansa raskaana. Tuli vähän sellainen olo kun olisin piilokamerassa!

Unico symppaan täysillä, itse alan tämän kierron murhatapposurma-kivuista jo toipua. Suosittelen kuumaa suihkua!

Matarena: :hug:
Gilmore: Kiitos: täytyy kokeilla seuraavaan tuskaan. Nyt autto hirveesti pillereitä nassuun ja kokoajan pientä liikettä... Pahimmassa vaiheessa enenn kun lääkkeet autto niin jumppapallon päällä pyöriminen mahallaan (kuulostaa pahalta mut ihme kyllä helpotti) Polviin vaan otti ;) Nyt yöksi taas kunnon satsi naamariin ja katotaan aamulla...

Hei!

Onnea hurjasti Coce :hug: :flower: :flower: :flower:

Omaa napaa taas: mulla pitäis olla kiertopäivä 13 ja nyt alkoi menkat TAAS! Mä en kestä. :headwall: Nyt on kolmas ihmevuoto (menkat/keskenmenon jälkivuoto/whoknows?) noin 2-3 vkon välein. Aion todellakin nyt mennä lääkärin puheille. Hg-arvotkin varmaan pohjissa kohta kun koko ajan vuotaa :|

Parempia vointeja muille :xmas:

Maanantai 3.12.2007

Hammy...............28
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 10/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 41/ ?............aloitus syksy 2008

Unico..................27............kp 2/27-30..............yk 12 Siilura..................28...........kp 2/40 (?)..............yk 2
Matarena............29...........kp 3/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 5/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 7/26-33................yk 13
Postimestari.........29..........kp 15/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 16/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 24/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 25/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 29/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 30/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 59/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

:hug: Siiluralle, päivitin sut tuonne listan kärkeen, menikö oikein? Kuulostaa siltä että kannattaa tosiaan käydä lääkärissä tarkastuttamassa mistä noi vuodot johtuu, kun noin pienillä väleillä on ollut.

:hug: myös Unicolle, toivottavasti helpottaa jo! Mulla ei juuri muu auta menkkakipuihin kuin särkylääke ja sängyssä peiton alla lymyily.

Taisin itse päästä taas aika vähällä. Näyttäisi siltä, että täti pakkasi jo kamansa eli vuotoa tuli hurjat kaksi päivää...edistystä sikäli, että viimeksi vuotoa tuli vain yhden päivän ajan. Nyt täytyy vaan toivoa, että tämä kierto on tarpeeksi pitkä, jotta ovis ei ajoitu miehen työreissun ajalle. Tilasin taas ovistikkuja lisää ja jatkan fertility friendin käyttöä.
En päässyt viime kierrossa kunnolla jyvälle ovis-ajankohdasta ovis-tikkujen, aamulämpöjen, limojen tai kn:n merkkien perusteella, mutta toivotaan, että tässä kierrossa on selkeämmät nuotit. :whistle:

No jopas nyt Siilura! Kannattaa varmaan käydä kyselemässä että mitä noi vuodot merkkaa, tosi kummaa.

Toivottavasti Unico kivut on jo hellittäneet! Se on jotain ihan järkyttävää kun on pahat kuukautiskivut! Toi kuuma suihku tosiaan yleensä auttaa, kuten muukin kuuma mahan päällä. (Mulla oli viimeksi kuumalla vedellä täytetyt siideripullot :D kummankin munasarjan päällä peiton alla, auttoi vähän!)

Täällä aika m a t e l e e . Olis huomiseen tenttiin lukua ja muuta kouluhommaa, mutta ei vaan saa mitään aikaiseksi... Laiska olo, vaikka pesin kyllä neljä koneellista pyykkiä... Omatunto soimaa kuitenkin kun en saa tota kirjaa käteen. Ja hittolainen keittiön katostakin paloi lamppu (oon lukenut tossa keittiön pöydällä) enkä löydä mistään uusia. Hyvä syy siis olla lukematta... ;)

Mulla on ollut ikäänkuin pieniä kk-kipuja tässä muutamana päivänä, mitä lie tarkoittaakaan, tuskin taas mitään. Kävin taas äsken tuolla odottajien puolella lueskelemassa, mutta nyt ei iskenyt epätoivo! Tuli vaan hyvä mieli muiden puolesta, kävin kurkkimassa Piipiä ja Schätzeniä, niillä on jo synnytys kohta lähellä. Tuntuu uskomattomalta, kun kuitenkin tämä odotuksen odotusaika on mennyt hujauksessa. Että miten ne voi jo synnyttää, kun justhan ne olivat täällä kuumeilemassa :D

Kumpa mekin kaikki täällä saataisiin nopeasti ne plussat tikkuun ja päästäisiin petailemaan pinnasänkyjä valmiiksi! Vitsi kun aatteleekin vaan sitä tuhisevaa vauvaa niin tulee melkein ilontippa linssiin!

Heh, nyt oon tullut lopullisesti hulluksi! Leikkasin ovistestien mukana tulleen raskaustestin (ei herkkä) halki ja tein sen. Tänään siis jo dpo 8, että kyllähän se päiväpissasta jo varmuudella näkyisikin... Mutta, nyt mä kuvittelen, että siinä kohdassa mistä menee se leikkausreuna on haalea piste. :LOL:

Optinen harha. Jos sitä tarpeeksi tuijottaisi, tulisikohan siihen koko viiva? :kieh:

Joulupukin kirjeeseen on nyt kirjattu suurin toive :xmas: Se on kyllä totta Kvartti, että aika on mennyt mahdotonta vauhtia. Nyt on mun vuoro puhkua sinnepäin suotuisia plussatuulia :whistle: Toivottavasti tärppää!!

Ja tsemppiä myös muille jännääjille!

Tänään olis ollu se pitkään odotettu aukiolotutkimus, mutta eihän siitä mitään tullu... Katetrin saivat just ja just tungettua kohtuun, mutta kun alkovat täyttään sitä palloa joka pitää sen paikoillaan niin tuli aivan uskomaton kipu. Pari kertaa yritettiin, mutta kun tajun lähtö oli jo lähellä, jos ei jo jossain ehtiny käyäkki niin keskeytettiin. Seuravana on sitte edessä laparoskopia. Lähetteen tosin saan siihen vasta parin kuun päästä kun ensin pitää vielä noita clomeja kokeilla vielä. Olis saanut kyllä jo nyt tulla kun alkaa hermo mennä tähän odotteluun.

Nyt näyttäiski taas olevan loppukiertolaisia paljon! Tehkääpäs nyt joukkoplussaus =) !

Kvart Över, luovuin itse tuosta testien puolittamisesta kokonaan, koska siihen leikkauspintaan tulee aina jotain punaista suhrua, varsinkin jos leikkaus ei ole onnistunut ihan viivasuoraan, vaan siihen kohtaan on jäänyt "pykälä". Kaipa se johtuu siitä, ettei väriaine pääse kulkemaan sen kohdan ohi, vaan jää leikkausreunaan hengailemaan. Turha varmaan kertoakaan, että näppäränä tyttönä onnistun aina tulkitsemaan tuon ihan varppivarmaksi enteeksi jos ei nyt plussasta, niin ainakin haamusta. :LOL:

Voi itku Nanna!!! Tosi harmi ettei se onnistunut ja nyt joudutte taas odottelemaan! :hug: Mä oon lukenut, että toi aukiolotutkimus on joillain tosi kivulias ja toisilla sitä ei melkein huomaakaan. Tosi harmi että meni noin!

Gilmore, hyvä tietää että siinä käy noin! En ala nyt kuvittelemaan mitään. Koska just siinä kohdassa oli väriä missä olin leikannut vähän vinoon... Vaikka pakkohan se toinen puoli on tässä parin päivän päästä tehdä myös :D

nanna81: :hug:

Tänne kipu pysyy hallinassa kun on koko ajan likkeessä huoh. Nyt taas hetken hengannut tässä koneella ja pitäs liikkeelle lähteä ... Otan kyllä ton kuumavesinpullon käyttöön jos sais hetken istua paikoillaan... Ärsyttävät näät... Voimia vie kun ei saa nukuttua kun on joko maha tai selkä kipeä...

Ada
:heart: Oi mahtavaa Coce ja paljon, paljon onnea!!!

:hug: tädin kipeyttämille! Etenkin Siiluralle, jota täti piinaa vähän väliä. Ja voimia Nannalle!

Olen pitänyt eräänlaisena rajapyykkinä sitä, kun ensimmäiset lähes kolmekymppisten vauvat syntyy... no, kohta ollaan siitä yli. Täytyy kyllä sanoa, ettei sitä alussa ollenkaan aavistanut, millainen rupeama tästä tulee. Ehkä suurin tiputus on kuitenkin tähän mennessä ollut se eka täti. Olin ollut niin kuuliainen terveystiedon tunneilla, että kuvittelin raskauden alkava tyyliin aina jos ottaa pillerin minuutin myöhässä ja tuulee väärästä ilmansuunnasta. No, tästä pääsin taas siihen vahinkoraskausteemaan

:LOL: .

ai juu tosta joululahjasta, mulla ei osu niille nurkin edes odottaminen saatikka testaaminen ;) Mut jos sais synttäri lahjaksi plussan. Sit ois hienoaa lähteä reissuun... Ja miettiä millä pimittää sen reissukaverilta :LOL:
No toive ajattelua, ei se kuitenkaan toteudu. Mietinkin et pitäskö tilata se lääkäri siihen saumaan et just kun tulee kotiin niin samalle päivälle kun pidemmälle ei tiiä millon on vapaata ja pääsee, ei viittis sokkona tilata ja nyt ainaki sais ajan ;) luulisin... Mihin kohtaan kiertoa se muuten kannattas tilata? Ja nyt puhun sitten ei tästä vaan seuraavasta ;) kattokaa näin positiivisin fiiliksin täällä ;)

Tiistai 4.12.2007

Hammy...............28
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 11/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 42/ ?............aloitus syksy 2008

Unico..................27............kp 3/27-30..............yk 12 Siilura..................28...........kp 3/40 (?)..............yk 2
Matarena............29...........kp 4/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 6/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 8/26-33................yk 13
Postimestari.........29..........kp 16/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 17/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 25/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 26/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 30/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 31/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 60/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

heippa tytot!
Ma olen kans palannut maan pinnalle viikonlopun shoppailun jalkeen. Kylla lahti mopo lapasesta shoppaillessa, 8 tuntia kaupoissa ja niitahan siella Skotlannissa riittaa! B) nyt on sitten joululahjat melkein ostettu ja paketoitu.
Tanne on tullut niin paljon tekstia mun lomaillessa etten mitenkaan ehdi kommentoida kaikkea, vaikka haluisin. eli yhteishali :hug: teille, jotka olette kokeneet tadin vierailun ja :LOL: :flower: kaikille niille, joilla on hauskoja juttuja :xmas:
Ja Kvartti: kylla toi sun hulluutesi on edennyt pitkalle :LOL: pitaskohan sita laakitysta kohta miettia ;) ei vaiskaan, epatoivoisen ihmisen tekosia, saattaisin heikkona hetkena sortua samaan noiden testien leikkelyn kanssa..
Ma olen kans miettinyt etta kohta meidan ekojen plussaajien vauvat syntyy. Aika on kylla mennyt tosi nopeasti, vaikka ajattelinkin kun meidan pino aloitti et varmaan hyppaan katolta jos en ole raskaana jouluun mennessa. Mutta en! taa on mennyt yllattavan hyvin, vaikka olenkin samaa mielta Adan kanssa, etta se eka tati oli kylla kovin pudotus, naa koulun terveyskasvatuksen tunnit ovat kylla onnistuneet ainakin mua kehittamaan sen kasityksen et raskaaksi tulee heti kun on vahankin torttoillyt ehkaisyn kanssa tai ilman..
Ma varmaan pidan nyt pienen paussin kirjoittelusta, kun en oikein talla hetkella tieda, et mihin ryhmaan kuulun. olenko kuumeileva vai lapseton? ajattelin tassa taustailla vahan kummassakin ryhmassa, vaikken viela olekaan heittanyt kirvesta kaivoon luomuraskauden suhteen B) eli talta suunnalta ei kuulu vahan aikaa mitaan, en tieda tosin et maltanko pysya poissa.. kayn ainakin paivittamassa kp:t mukavaa joulunodotusta :xmas:

Yhteistyössä