Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Ada
:flower: tervetuloa Susanna ja Novelle! Kivaa kun tulee uusia ihmisiä ja uusia näkökulmia!

Joululahjojen kanssa mä teen niin, että päätän muutaman liikkeen, mistä hankin ne. Mulla on käsityöläis- ja kuvataiteilija ystäviä, joilta pyrin kaikki lahjat hankkimaan. Siten joululahjoista tulee lahja kahdelle, lahjan saajalle ja sen tehneelle yrittäjälle. Olen laskenut, ettei se tule yhtään kalliimmaksi.

Poikkeus on mun ekaluokkalainen kummipoika joka on robotti ja kauko-ohjattava intoilija. Tietääkö joku, mikä on tämän joulun ykkösvekotin?

Olen saanut jo yhden joululahjan. Se oli kaunis käsikoru, jonka oli tehnyt nainen joka taistelee hankalaa neurologista sairautta vastaan. Korujen teko on hänelle hoitavaa monessa mielessä. Se oli musta aivan ihana lahja. Lahjan antajakin oli ilmeisen tyytyväinen, kun ei malttanut olla antamatta sitä ennen joulua ;)

Jos vauvaa ei lasketa, niin mitä te itse kaikkein eniten toivoisitte lahjaksi?

Tää toivoo lahjaksi kaikkista eniten Kunnaksen uusinta kirjaa ;) ja tiedossa on et sen tulee myös saamaan :D Muuten kaikki on positiivisia yllätyksiä.
Sen vauva plussan vois sitten ottaa synttäri lahjaksi :LOL:

Juuri tässä asentelin rekkitangon oviaukkoon, niin pääsee riippumaan siinä :) jos tekis hyväää tolle kipuilulle.
Mutta niin kun päivä ei muuten olisi jo täydellisen valmis vastoikäymisiin, niin porakone teki stopin se ei enää ruuvaa ruuveja kiinni tai pyöritä mitään siihen suuntaan huoh. Auki saa kyllä, et sai siihen ns aukeavaan suuntaan sitten porattua ruuville paikan niin helpompi kääntää käsin...

Keskiviikko 5.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 12/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 43/ ?............aloitus syksy 2008

Susanna78..........29............kp 18/30-31.............yk 3
Novelle78.............29?..........kp 1/27-28..............yk13
Unico..................27............kp 4/27-30..............yk 12 Siilura..................28...........kp 4/40 (?)..............yk 2
Matarena............29...........kp 5/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 7/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 9/26-33................yk 13
Postimestari.........29..........kp 17/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 18/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 26/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 27/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 31/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 32/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 61/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

Lisäsin omat tietoni tohon listaan.

Eli kauaa ei vielä olla yritetty vauvaa alulle saada, kolmas yrityskierto meneillään. Ja taitaapi tuo ovulaatio olla näillä näppäimillä käsillä. Olen syönyt e-pillereitä reilun 11 vuotta. Syyskuun lopulla päätin lopettaa niiden syömisen. Osittain mieheni ehdotuksesta... ;) Mutta ei aikaakaan, kun itse innostuin asiasta niin, että tällä hetkellä ei paljon muut asiat iltaisin mielessä liiku.

Mukavaa itsenäisyyspäivää teille kaikille, nautitaan kynttilöiden loistosta iltahämärällä!!!

:wave: Heipsan

Unico: Terveyskeskuksestako yritit sitä aikaa varata? Aika outoa, ettei anneta aikoja..Eihän toi nyt mikään päivystysasia mun mielestä ole. No, toivotaan, että se plussa tosiaan tulis sitä aikaa odotellessa. Aionkin muuten ostaa miehelle sellasen solmioneulan, kun se itse pyysi sitä. Pitää katsoa Kalevala-korun valikoimia. Muuten en oikein meinaa keksiä mitään "uutta", kun oon ostanut kaikkea harrastuksiin liittyvää eli lähinnä retkeilytarvikkeita ja siihen liittyviä kirjoja. Uusi harrastus hänellä on valokuvaus, mutta viime vuonna ostin jo yhden valokuvakirjan. Muuten en ymmärrä niistä valokuvaustarvikkeista niin paljon, että osaisin hankkia jotain.

Pilvilinna: sulla on aika sama tilanne kuin mulla oli. Mullakin taitais olla yk 6-7 normikierroilla, mutta nyt syön niitä Teroluteja. En usko, että ovista tulisi niiden avulla ainakaan tämän ekan 10 päivän kuurin jälkeen, mutta jos sitten ensi vuonna. Tosi pitkää on aika. Mutta luin jostain toisesta pinosta, että jollain oli ollut pari kuukautta menkat pois ja testaillut negoja, mutta sitten saanut plussan jossain kp 80-90 tms. Eli noissa pitkissä kierroissa voi ovis kuitenkin tulla hyvällä onnella ja vielä paremmalla sitten tärppi!

Tervetuloa teille uusille!

Coke: kiva kuulla sinun kuulumisia. Et sentään heti hyljännyt meitä =)

kiki80: Just terkasta ;) jos sieltä lähtis liikkeelle, ei oikein työterveyteen kehtaa ja sieltä vois tulla et ei kuulu tänne ;) täytyy muistaa soittaa ens viikon loppupuolella jos olis jo sinne asti aikataulu kirjat

Unico: Kun mä kävin sillä yksit. gynellä tässä vähän aikaa sitten, niin hän sanoi, että ne perustestit (veriarvot, miehen simpat yms.) voi teettää esim. työterveydessä. Kuulosti kyllä musta vähän oudolta, mutta kaipa se gyne sitten kirjoittais lähetteen ja menis sitten vaan se kourassa sinne. Se tais sanoa, että ne voi tehdä työterveydessä tai omalla terveysasemalla. En oikein tiedä, mitä työterveyteen kuuluu yleensäkin, mutta niin se gyne sanoi. Kai se riippuu, mitä on sovittu työnantajan kanssa.

kiki80: Ok. Mut jotenkin musta ei tunnu hyvältä ajatukselta omalla kohdalla mennä työterveyteen selittämään. Vaikka onhan niillä vaitiolovelvollisuus, mutta silti, mielummin terkan kautta sitten... jotenkin jos menee työterkkaan selittämään niin on sellanen olo et ollaan siinä ja siinä ettei tuu kertoa töissäkin. Mä oon viissiin hiukan outo, mut en halua sinne mennä selittämään ;) Tosin sinne ei muutenkaan joka asiassa saa aikoja niin mieluusti en edes tätä yritä :D Sujuvasti kumpaakin sekoitetusti :D

Huomenta kaikille! Ovis on lähestymässä, tikussa oli melkiin tasavahvat viivat, joten varmaan se on taas kp13 kuten näissä aiemmissaki clomikierroissa. Saa nähdä miten sitä taas tottuu siihen venymiseen ja odotteluihin kun nämä pitää lopettaa.
Tuosta työterveyshuollosta.. Riippuu vissiin ihan paikasta misää tehdään mitäki. Minulla eivät suostuneet kuuntelemaan asiaa edes loppuun kun soitin kerran ja epäilin, että on uusinu tulehdus tuolla kohdussa kipujen perusteella. Sanoivat ettei kuulu työterveyteen ja käskivät soittaa tk. Näin terveydenhuoltoalalla!
Hyvää itsenäisyyspäivää myös =) !

nanna81: Toivotaaan parasta sinne! Ja toityöterv juttu, sama tod näk tapahtus meilläkin...

Tänne alkaa olla kunnolla ohi ja saapi alkaa suunittelemaan jotain kivaa mut pätin et en laske päiviä senkummemmin ovista metsästellen jos vaan ehtis punkkaan tarpeeksi usein muutenkin :D ja vaikka koko kierron... Ukko oli sitä mieltä et yritetään urajkalla, mut mulla ei enä uskoa, toivoa sitäkin enemmän... Mut tietnee kaippa tuo vilkasta tuolla makkarissa :D

Itsenäisyyspäivää! Mites aiotte juhlia?

Torstai 6.12.2007

Hammy...............28

Toivo79...............28...........kp 13/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 44/ ?............aloitus syksy 2008

Novelle78.............29?..........kp 2/27-28..............yk13
Unico..................27............kp 5/27-30..............yk 12 Siilura..................28...........kp 5/40 (?)..............yk 2
Matarena............29...........kp 6/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 8/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 10/26-33................yk 13
Postimestari.........29..........kp 18/23-28................yk 8
Susanna78..........29............kp 19/30-31.............yk 3
Piip......................28...........kp 19/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 27/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 28/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 32/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 33/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 62/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

Heippa! Olipas pino pudonnut alas, huh..

kiitos Unico joululahjavinkeistä! Pojille varmaankin lautapeli ois hyvä ajatus niiden muuten pleikkarin täyteisessä maailmassa. Vois olla välillä kivaa pelata vaikka koko porukalla jotain perinteistä lautapeliä! Ja jos tosiaan sais aikaiseksi niin toi koristeltu kynttilä juttu ois aivan nappi ainakin mun äidille. Se on ihan kynttilähullu, niinkuin minäkin.

Kvartti, kiitos. En testannut enää itse sen verikokeen jälkeen. Olisin kyllä testannu, mut mulla ei ollut testejä kotona ja en saanut ostettua niitä silloin. Vieläkin tekis mieli testata, jos edes nyt sais sen viivan näkyviin siihen hemmetin testiin. Nyt on menossa 5+5. Voi vitsit, oon kyllä hieman vihreä sulle sun käsityötaidoista. Mä en osaa kyllä tehdä langoista yhtään mitään! On aina hienoa antaa ja upeeta saada itsetehty lahja. Ja mikä parasta, jos se on jokin lämmin neulos! Ja h-hetki lähestyy sullakin, pidän isoa peukkua pystyssä sulle! :heart:

Samoin Ada sulla oli hieno idea joululahjojen suhteen! Itselläni ei ole ihan tuttuja käsityöläisiä, mutta voihan sitä tukea tietysti "vieraitakin" käsityöläisiä. Mites muuten sun itsenäisyyspäivän puhe, etkös ollut semmoista värkkäilemässä tässä. Miten se meni?

Unico, ihme juttu ettei muka aikoja saanut. Toivottavasti saat ajat sovittua! On paljon mukavampi kuin asia olisi sovittu jo, niin sitä ei tarttis enää turhaan miettiä ja soitella. (Työterveydestä:tosiaan riippuu paljon kuinka kattava työnantajan sopimus työterveyden käytöstä on, että mitä kaikkea siihen kuuluu.)

Niin ja Kiki, jos sallitte niin roikun täällä palstailemassa aina vaan... ;) Kuten jo hehkutin niin tää on ihan paras ja rennoin pino kaikista! :heart:

Tervetuloa munkin puolesta Susanna ja Novelle!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Nyt katsomaan pukuloistoa!

:)

Coke: On kuulemma et sinne asti ei oo vielä luotu pohjia et voisivat antaa no täytyy loppu viikosta siis ens soitella uusiksi. No nyt kyllä kypsyin tähän olotilaan ja kipuun muuten niiin pakko kokeilla saada huomiselle aika mut sillon ei puhuta näistä mitään :D Ja juu sit voi antaa olla kun sen ajan saa kirjoihin ja kansiin ja sinne on pakko mennä et ei pysty jänistämään omaa pelkonsa vuoksi, kun kuitenkin ihan kiva tietää jos jotain mille voi tehä jotain.

Tervehdys Susanna ja Novelle!

Mietiskelen tässä alkukierron kunniaksi tätä ovisasiaa. Pieni galluppi, kuinka moni käyttää ovistikkuja, ja jos ei, miksi ei? Mistä ostatte, millä herkkyydellä, mihin aikaan päivästä testaatte? Löytyykö ovis niiden avulla, tuleeko tasavahvoja viivoja?

Minä en viime kuussa onnistunut saamaan edes tasavahvoja viivoja Advancen testillä. Ilmeisesti kuitenkin ovuloin, kun raskaustesteihin niitä haamuja sain. Nyt en ole ihan varma kannattaako niiden kanssa alkaa stressaamaan, jos ei niillä edes ovista bongaa?

Testaaminen on sinälläänkin vähän hankalaa, jos pitää 4 tuntia olla käymättä vessassa päiväsaikaan. Kuulemma jotkut merkit voi tehdä aamupissasta, joitakin ei missään nimessä. Onko tiedossa mitään luotettavia, jotka toimivat aamulla?

Mites tuo herkkyys, ne herkimmät tietysti saavat haamuviivan aikaan miltei joka päivä, ja sitten palaa hihat viivojen sävyä vertaillessa. Toisaalta ne vähemmän herkät eivät välttämättä huomaa koko ovista, jos testailee vain kerran päivästä.

Blaah. Plaah. Plaahblahplääh. Varmaan parempi unohtaa koko tikut?

Tuohon jouluostosgallupiin, olen ostanut lahjat jo kummilapsille, veljelle ja kavereille, miehellekin jotain pientä, mutta jotain ajattelin vielä keksiä. Aiemmin olen tehnyt jotain itsekin, mutta nyt en ole ehtinyt väkertämään. Paitsi ruokalahjoja varmaankin teen anoppilaan ja miehen siskonperheelle, vaikkapa sinappia, joululeivonnaisia, paahdettuja chili-pähkinäsekoituksia tai joulunekkuja. Saapa nähdä mihin sitä innostuu. Hyvää joulusinappireseptiä kellään?

Gilmore: galluppiin, minä käytin parissa kierrossa, mutta jos positiivinen tulos on yhtä vhva viiva, niin ei tulosta, niin päätin lopettaa siihen... Kyllä mulla se vahvuus vaihteli ja katos mutta täysin smaaa tai vahvempaa ei tullu, et ilmeisesti jotain toimintaa on. Ja kokeilin sekä aamu et ei aamupissasta.

Mull aon yks sinappi resepti ja se on ihan hyvä mut hirveen paksua. miettinyt et miten sitä vois ohentaa, mut pongailut myös muita reseptejä joita ajattelin kokeilla...

Gilmore: Oon käyttänyt ovistestejä kolmessa kierrossa. Luulen, että niiden toimivuus on tosi yksilöllistä. Ostin testini apteekista (apteekin oma) ja www.halpatestit.comista (mikähän merkki lie ollut? ainakin oli noin kymmenesosan apteekin testin hinnasta ja toimi hyvin!).

Mulla kaikkiin testeihin tulee vahva postiiivinen vähintään viideksi päiväksi. Olen lopettanut testaamiseen siihen. Gyne sanoi, että ovis on oikeasti ekana plussapäivänä tai sen normaalin n. vuorokauden päästä siitä. Olenkin oikein ihmetellyt, että monet eivät saa testeihin ollenkaan viivaa!

Apteekin omalla kehotetaan testaamaan aamupissasta, kun taas noissa liuskoissa piti testata muusta kuin aamupissasta, klo 10-20. En tiedä, mistä ero johtuu. Aamupissa olisi kätevin, mutta en ole/ollut valmis maksamaan tuota isoa hintojen erotusta sen vuoksi... Liuskojen kohdalla myös kehotetaan jäähdyttämään pissaa jonkun aikaa mukissa, joten niitä ei ole ehkä kiva tehdä työpaikalla tms. paikassa.

Kerran päivässä on ihan hyvä testaustiheys, mutta jos ovis ei löydy siten, voi koittaa kahta kertaa päivässä.

Nykyisin en enää testaa ovista, koska a) yritän olla huomaamatta sitä h-hetkeä, jotta meininki olisi vähän rennompaa ja b) koska huomaan se joka tapauksessa muista oireista: alavatsan elämästä ja ovislimasta.

Tervetuloa mukaan, uudet!

Kvartti, meillä on yhteinen harrastus. =)

Ada
Perjantai 7.12.2007

Hammy...............28

Toivo79...............28...........kp 14/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 45/ ?............aloitus syksy 2008

Novelle78.............29?..........kp 3/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 3/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 6/27-30..............yk 12
Siilura..................28...........kp 6/40 (?)..............yk 2
Matarena............29...........kp 7/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 9/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 11/26-33................yk 13
Postimestari.........29..........kp 19/23-28................yk 8
Susanna78..........29............kp 20/30-31.............yk 3
Piip......................28...........kp 20/26....................syksystä 2006
Kvart över...........28...........kp 29/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 33/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 34/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 63/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

piip: Juuh kyllä sunnuntaina ja maanantaina oli kunnon vuoto ja kivut. Et kyllä mä nuo oikeiksi laskisin ja sinällään tulivat sitten ajallaan jos ei lasketa sitä yhdenpäivän hämyä miksikään. Näät kivut on sitten huonompi juttu jos menkoista huolimatta oon raskaana, kipulääkettä kulunut sen verran suuria määriä. et ei kiva. Tosiaan kun alkoi tuo vuoto niin sit uskalsin ottaa oikeammin kunnolla lääkettä et lähtis kipu (ärsyttävää yläkropan ympäri puristaa ikään kuin vanne ja hengittäminen sattuu ajoittain ja vihlaisee tossa rintalastalla) pois mut kun ei se lähe.

Ada
Kiitos kysymästä, selvisin puheesta kunnialla :whistle: !

Piip, mulle tuli sama epäilys, kun Unico kirjoitti mielialan vaihteluista.

Mä käytin ovistestejä muutamassa kierrossa. En muista mitä merkkiä. Olen ehkä vähän allerginen niille testeille, koska ne aiheutti mulle pään sisäistä paineen tunnetta ;) . Se ei myöskään ollut kovin romanttista ja spontaania makuuhuoneaikaa. Mulla on ihan kiva kroppa, se kertoilee limoilla saman kuin testit. Sen huomaaminen oli tikuttelun ehdottoman positiivinen puoli. Mun viivat oli kyllä värillisiä, mutta todella ohuita ja siinä mielessä tulkinnanvaraisia.

Mulle tuli eilen Cocesta valoisa oivallus! Muistin, kuinka Coce kirjoitti sen kierron, josta tuli raskaaksi, alussa voimakkaasta tunteesta ettei tämä koskaan onnistu. Se jäi mun mieleen, koska Coce oli kirjoittanut siitä tunteesta niin vahvoin sanankäänteen. Melkein uskoinkin sua silloin. No, nyt elämä on taas todistanut meille, että masennuksella ja alavireellä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa! Tekisi mieli nostaa kuohuva malja tämän oivalluksen kunniaksi! Cocelle limua ;) .

Valtavasti onnea loppukiertolaisille!!!

Ei hitto teitä ;) pitääkö mun nyt sitten muka se viimeinen testi tuhlata viikonlopun aikana aamulla... Harkitaan... Ihan vaan sen takia ettei noita särkylääkkeitä sitten syödä jos sattuu olemaan raskaana menkoista huolimatta. Kiitti vaan nyt mä oon vainoharhainen. Tosin en tiiä onko toi pillereiden vaikutus loppumassa et sen takia heittelisi vai oonko mä normaali tilass atällänen seko vai mitä huoh.

Plussa tuulia kaikille! Toivottavasti pian päästään juhlistamaan jotakin teistä!

Pakko laittaa viestiä, pidän vapaapäivää ja lueskelen palstaa. No oon mä onneksi ehtinyt vähän muutakin tehdä.. ;)

Ada, hienoa että puhe meni hienosti! Itse jänskään aina esiintymisiä isolle porukalle.

Saman oivalsin mä, että kierrossa jossa tärppäs, olin alussa tosi epäuskoinen ja sain niitä epäuskon puuskia, töissäkin. Myös ihan loppumetreillä odottelin vaan tätiä ja olin vähän niin kuin heittänyt lusikan nurkkaan ko. kierrossa. Ei asiat mene aina niin kuin ajattelee, kun jotain vähiten odottaa, se voikin tapahtua ja yllättää täysin.

Asiasta viidenteen, näin ihan kamalaa painajaista viime yönä. Olen aikaisemmin "nähnyt" unissa ennalta tapahtuvia asioita. (Ainakin muutamat asiat on käynyt vähän mun unien jälkeen toteen.)Kaikki niistä on ollut tosi ikäviä juttuja. Nyt pelkään, että mitä jos tämä uni toteutuu ja tapahtuu jotain ikävää. Tää on tosi hullua. Mulle tulee välillä näitä kummallisuuksia. Mun mies sanookin leikillään -kun selitän niitä sille- että älä vaan puhu niistä kellään mulle, vievät pian mut suljetulle... =)

Unico tsemppiä! :hug:

Ada
Jos Coce haluat, niin kerro vähän siitä unesta. Me ei tehdä susta ilmoitusta valkotakkisille. Saattaa olla, että joku osaa sanoa jotain siitä sun unesta.

...olen myös vapaapäivällä ;)

Gilmorelle: käytin viime kierrossa Fertest-nimisiä ovistestejä ja ne voi tehdä aamulla. Ostin ne netistä muistaakseni verkkoapteekista ja ne olivat aika halpoja verrattuna apteekista ostettuihin.

Mun viime kierto oli yli 40 päivää. Aloitin niiden tikkujen käytön ehkä kp 14 ja niissä näkyi heti 2 viivaa, mutta testiviiva oli himmeämpi. Sain 2 tasavahvaa viivaa kp 27! Sen jälkeen parin viikon päästä alkoi tosi pieni vuoto eli ajallisesti täsmää kiertoon. Oisko se ovis ollut jotenkin "häiriintynyt", kun menkat ei alkaneet kunnolla, tuli vain värjääntynyttä vuotoa. Ei siihen gynekään osannut sanoa oikein mitään varmaa. Mulla oli kuitenkin toisessa munasarjassa puhkeamaton rakkula, mutta en tiedä olisiko se sitten ollut se rakkula, josta testi näytti plussaa, mutta ei koskaan puhjennut.

Ihmettelin silloin, kun noi tikut todella näytti joka päivä 2 viivaa. Nyt sitten päätin taas testailla, kun niitä tilasin kymmenittäin silloin netistä. Testasin tänään, kun menkat on just vasta loppuneet ja nyt siihen tuli kontrolliviiva ja toinen todella himmeä viiva. Sellainen josta ei erota, onko siinä väriä vai onko se vain kohta johon väri tulisi.

Eli näiden empiiristen tutkimuksieni perusteella sanoisin, että luotan noihin Fertest-tikkuihin, mutta se todella on plussa vain silloin kun viivat on yhtä vahvat. Muuten mulla ois ollu ovis ne pari viikkoa =)

Se tosin vähän hämää, että kun tein sillä Fertestillä plussan aamulla kp 27, niin saman päivän iltana tein apteekista ostetulla kalliilla testillä vertailun ja sain tikkuun vain hyvin haalean viivan. Eli tämä luo "epäilyksen varjon" tutkimukseni reliabiliteetille.

Tulipas pitkä sepustus. Mutta mä en olisi huomannut mistään ovistani muuten, ei ollut mitään oireita.

Ompas täällä ollut muutaman päivän hiljaista. Täällä ollaan hilpeissä tunnelmissa aamutuimaan, tultiin eilen maalta kotiin. En melkein uskalla kirjoittaa nyt tähän tätä ettei se paha karma saavuta mua, mutta eilen oli lämmöt laskeneet 36,9:stä 36,5:n ja heitin kirveen kaivoon tämän kierron osalta. Laitoin jo kupinkin paikoilleen ettei tule sotkua. Äsken kun heräsin, niin ajattelin sitten huvikseni vielä tehdä r-testin, vaikka testasin niillä puolitetuilla ja ovistestilläkin viimeksi kp 26/30. Nyt sitten:

:heart: HAAMU :heart:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1320794.jpg

Tänään siis 31/30 ja toi viiva tuli ihan testiajan sisään! Vahvistui sitten vielä kun se sallittu 5 minuuttia oli kulunut, mutta kyllä mieskin ehti sen ennen sitä nähdä!!! Yritin katsoa ton testin herkkyyttä, mutta en löytänyt sitä, mutta ei ole kovin herkkä testi. Lämmöt edelleen suhteellisen alhaalla, 36,6 mutta tätiä ei ole ainakaan toistaiseksi näkynyt...

Ei oikein uskalla vielä riemuita nyt täysillä, ihan epätodellinen olo!!!

Yhteistyössä