Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Sunnuntai 9.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 16/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 47/ ?............aloitus syksy 2008

Kevätesikko........28...........kp 1/28-34..............yk 11
Novelle78............29..........kp 5/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 5/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 8/27-30..............yk 12
Siilura..................28...........kp 8/40 (?)..............yk 2
Matarena............29...........kp 9/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 11/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 13/26-33................yk 13
Postimestari.........29..........kp 21/23-28................yk 8
Susanna78..........29............kp 22/30-31.............yk 3
Piip......................28...........kp 22/26....................syksystä 2006
Kvart över...........28...........kp 31/30...................yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 36/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 65/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

En uskalla siirtää itteäni mihinkään tosta. Koko ajan tuntuu että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä.

Kevätesikko!! :hug:

Voi apua Kvartti!!!! :hug: :hug: :hug: Ihanaa!!! :heart: :heart: :heart: Kyllä siinä ihan selkeä viiva oli, käskin miehenkin katsomaan kuvaa!!! Onnea ja toivotaan, että viiva on ja pysyy siinä!!!! Mä oon niin iloinen sun puolesta, että mahan pohjasta kourasi kun katsoin viestisi ja kuvan! Jännittää ihan sikana sun puolesta!

Ada ja Unico, kerron kyllä unista, jos vaan kiinnostaa. Kirjoittelen vähän myöhemmin viestiä, kun ollaan nyt lähdössä maalla käymään pikaiseen. Illaksi takas kotiin..

Kyllä tuo on aivan oikea plussa! :hug: :heart: :heart: :heart:
Paljon tarrasukkia vauvalle mukaan matkalle!

Ja minullakin melko kovia kipuja juuri siihen aikaan kun tein raskaustestini ja oli positiivinen! Otin alussa välillä puolikkaan Panadolin siihen aikaan! Auttoi olemaan rennommin kun koko ajan pelkäsi kipujen takia, että nyt menkat alkaa. Mutta kyllä pieni Tiuhti-Viuhtimme on matkassa pysynyt! :heart:

Onnea vielä, paljon, paljon! :heart: :heart: :heart:

Rva pikkumyy ja pienen pieni Tiuhti-Viuhtimme :heart:

:heart: :heart: :heart: Onnea Kvartti!!! :heart: :heart: :heart: Johan sitä jo on odotettukin, että joku meistä pidempään palstoilla pyörineistä saa jotain aikaan. :)

Mulle voi päivittää kp 1, ja kierron pituuden vois muuttaa 28-34, sen verran se nyt on alkanut heittää ja pitkittyä.

Kvart över: :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: :heart: Hienoa! Onnea paljon, ehkä tän pinon kirous nyt murtuu sitten kunnolla. Sähän tän perustit :D Mut nyt kaikkii muut mukaan :D

Kevätesikko: :hug: :hug: :hug: Seuraavasta sitten...

Plussa tuulia porukalle nyt sitten kunnolla!!!!

Mä luulen et mulla ei oomahkuja tästä kierrosta. eikös se mennyt niin et buranaa ei saa syyä oviksen aikaan et onnais. No burana kuuri päällä eikä takuulla lopu ennen sitä... (kun ei muka auttanut kun 2 päivää) Ärsyttävää, kertokaas miten noi kivut sais hallintaan ja mielellään pois, kun noi lääkkeet ei taho auttaa, eikä jumppa eikä venyttely) Mut kaikkia jatkan silti jos jossain välissä joku toimis...

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

(pahoitteluni Kevätesikolle :hug: )

Unico: Harmi, jos sain (turhaa?) vainoharhaisuutta aikaan. En ollut huomannut tuota sun isompaa vuotoa. (Outo mielleyhtymä... En ollut siis huomannut, että olit kirjoittanut siitä. En kai nyt sitä ihan suoraan sinusta voisi huomata!)

Kyllähän vauvat joskus hämäävät sillä, että tulee useammatkin kunnon menkat ja silti he vaan kyydissä pysyvät, mutta on tietysti aika rankaa lietsoa itseään kuvittelemaan sellaista vielä kun on yritys käynnissä. Tiedän kokemuksesta - parin ensimmäisen yrityskierron aikana en millään suostunut uskomaan, etten ole raskaana, vaikka kuukautiset tulivatkin. No, nyt ne vauvat olisi kyllä jo moneen kertaan synnytetty, että ehkäpä oman mielikuvituksen voiman voi jo uskoa.

Muuten Ada, menet kohta kierroissa mun ohi. Vaikka meillä on jo yli vuosi yritystä, yk on vasta jotain 8 tai 9 maksimissaan. (Tänä aikana on jäänyt pois ainakin viidet kuukautiset.) Tai sitten et mene, vaan 8 jää sulle viimeiseksi...

Coke, enneunetkin on monesti selitettävissä psykologisin keinoin, toiveiden ja pelkojen kautta. Unen toteutuminen voi olla silkkaa sattumaa tai todennäköistä riippumatta unesta. Useimmiten unet eivät edes kerro mitään oikeasta elämästä, vaan ne käyttävät ovelia kielikuvia. En ole loistava tai oppinut unientulkitsija, mutta omat uneni olen usein päätellyt ihan tyydyttävästi. Jos haluat kertoa unestasi, saadaan varmaan yhdessä tulkituksi se parhain päin!

Ei sillä, etten uskoisi, että oikeitakin enneunia olisi olemassa. Kyllä niitä varmaan on. Mutta ei kannata nyt sellaista pelätä, tai ylipäätään mitään, kun se ei vauvaa auta. Ole vaan rauhallisella mielellä!

Onnea Kvartti !!!! :flower: :flower: Tosi mahtavaa, tuli oikein hyvä mieli, kun avasin netin ja näin heti, kun joku oli onnittellut sua =) Sinäkö tämän ketjun aloitit, voi että. Ihanaa, että sait plussan. Voi kun tulis vielä muita ennen joulua.

Kevätesikolle pahoittelut :hug:

Unico: mihin joudut syömään lääkkeitä? Ei kai sulla enää menkkakipuja ole? En jaksa selata taaksepäin, kun en nyt muista...

Kukas on seuraavaksi plussaamassa? Tähtisilmä? Mites Pilvilinnan tilanne?

Voi ihanaa, Kvart över! Oikein paljon onnea!

Hassua, jännitti ihan törkeästi kun avasin sitä Kvartin linkin kuvaa. :LOL: Miten voi toisen puolesta jännittää, vaikka etukäteen tiesin mitä sieltä paljastuu? Ihan kunnon viivahan se siellä!

Kiitos oikein valtaisan paljon kaikille jotka viitsivät tuoda valaistusta tähän ovistikkuasiaan! :hug: Eipä sillä, en vieläkään osaa päättää ostaisinko niitä vai en... No, eipä tässä niin mahdottomasti ole aikaa pähkäillä, tai ratkeaa ongelma odotellessa.

Unico:Lantraa sitä turhan tönkköä sinappia kermatipalla, konjakilla tai tosi löysällä omenasoseella? Käviskö tippa omenamehua?

(Tulee muuten huvittavia näistä viesteistä, kun aiheet hyppelehtii pissitikkujen kautta omensoseeseen ihan luontevasti. :D )

Voi kun ihanaa, täällä tulee lisää plussia!!Onnea Kvart över!

Gilmore, "kaikkia" keinoja on kokeiltu, niin myös ovistikkuja. Mulla on ollut käytössä Mammaksi-sivustolta tilatut tikut muutamassa kierrossa. Olen kyllä saanut niihin kaksi viivaa näkyviin, mielestäni minulla ovat hyvin toimineet. Olen testaillut työpäivän jälkeen eli noin klo 16-20 aikaan enkä kyllä ole erityisen tarkasti noudattanut ohjeita juomattomuudesta neljä tuntia ennen testaamista jne. Mutta nyt tikut on loppu, enkä enempää aio tilata. Siirryin edellisessä kierrossa mittaamaan aamulämpöjä. Kun kiertokin on säännöllinen, on helppo ajoittaa yrityksiä oikeille päiville siihen asti, että lämmöt nousee.

Kiitos paljon kaikille onnitteluista! Toivottavasti tämän pinon kirous on nyt kumottu! Cokehan sen oikeastaan ensin jo poisti, kun se oli pitkään aikaan eka yli yk2 plussannut :D

Kumpa nyt kaikki te muutkin ihanat saisitte viimein ne plussat!

Mä hain apteekista heti kaksi testiä lisää, ton aconin herkän tein äsken ja kyllä siihenkin ihan selvä viiva tuli. Ei nyt ihan kontrolliviivan vahvuinen, mutta ilman kaukoputkea tai muuta lisäoptiikkaa luettavissa. Pitää odotella pari päivää ja jos ei ole tätiä näkynyt niin testaan tuon apteekin oman. Jännään kuitenkin koko ajan tädin tuloa, tuntuu koko ajan, että ihan kohta se tulee kuitenkin... (eli ei siirretä mua vielä mihinkään, jooko..)

Ovistikuista muuten, tilasin yk8 kiertoon halpatestistä paketin, 21 ovistikkua ja 3 raskaustikkua. Ekassa kierrossa testasin huonosti enkä oikein löytänyt ovista. Tässäkään kierrossa en ikinä saanut kontrolliviivaa vahvempaa siihen, mutta lähes samanvahvuiset oli kahtena päivänä. Niiden jälkeen taas haaleni. Ja ovis oli ollut siinä kohdassa, koska sitten lämmöt nousi vähän. Testasin aina kun tulin töistä tai koulusta kotiin, eli n. klo 16.

Loistava päätös Ada!
:heart:

Kevätesikko :hug:

Kotiin tultiin päiväseltä reissulta enkä millään ois malttanu olla poissa yhtään pidempään. Koko päivän odottelin, että pääsen lukemaan uusia uutisia Kvartin ja muiden kuulumisista! :)

Niinhän se Piip noiden unien kanssa useinmiten juuri on miten sanoit. Ja nyt seuraa varoitus: seuraavaksi tulee uni asioita, ken ei jaksa niitä lukea..

Siitä unesta, jonka näin.. Lyhyesti kerrottuna ilman muita siinä unessa tapahtuneita koukeroita: olin jossain reissussa ja aloin yht´äkkiä vuotaa verta. Hätäännyin hirveästi ja pelkäsin saavani keskenmenon. Lähdin juoksemaan ja etsimään apua. en voinut soittaa kellekään, olin yksin (tajusin muuten juoksevani Tallinnan vanhan kaupungin sokkeloisilla kujilla ;) ) Viimeinen muistikuva unesta, että seisoin jossain ostoskeskuksen aukiolla kauheasti ihmisiä ympärillä, mutta kukaan ei pystynyt auttamaan. Siihen sitten heräsinkin hikisenä.

Välillä unet on vaan niin aitoja, että ihan pelottaa. Ja tosiaan, kun muutaman kerran on nähnyt "enneunia" tai mitä ne sitten onkaan, niin se tuntuu joskus aika karmivalta. Uneni on itse asiassa aina ollut paljon pahempia, kuin mitä sitten loppujen lopuksi on tapahtunut.

Monta vuotta sitten näin ennen nuorimmaisen veljen poikani syntymää sellaista unta, että hän kuoli synnytyksessä. Oloni unen jälkeen oli tosi hirveä ja muistin unen ihan selkeästi. Kun veljen vaimo sitten oli synnyttämässä (muutama kuukausi unen jälkeen), saimme sen jälkeen tiedon että poika on teho-osastolla erittäin huonossa kunnossa, samoin äiti oli sairastunut kovin ja oli huonossa kunnossa (joku bakteerijuttu synnytyksen jälkeen). Vauvalle tehtiin selkäydinkokeita ja kaikkia mahdollisia operaatioita. Loppujen lopuksi hän kuitenkin tervehtyi täysin, eikä mitään tauteja tai vammoja jäänyt sairaudesta. Samoin äiti -veljen vaimo- tervehtyi hyvin. Ennen voinnin parempaan kääntymistä, pelkäsin kuitenkin niin hirveästi, että uneni käy toteen.

Muutamia muita "pienempiä" enneunen tyyppisiä unia olen katsellut öisin. ;) Ei paljon tartte elokuvia katsella illalla, kun öisin tulee paljon hyvääkin katsottavaa omasta takaa. ;)

Tosta keskenmeno -unesta vaan lohduttelin itseäni, että se tod.näk. tuli siitä ku olin lukenut aika lähiaikoina muutamasta keskenmenosta. Usein näen unia -niin kuin kaikki- juuri käsitellyistä ja tapahtuneista asioista hieman sävytettynä omaan olotilaan sopivaksi.

Unet on kyllä mielestäni mielenkiintoisia juttuja.

Sorry vielä nämä pitkät sepustukset...
:ashamed:

Oi miten ihanaa Kvartti, onnea super-hyper paljon!!! :heart: :flower: :heart:
Onhan tuo nyt ihan selkeä plussatulos! Vihdoin tärppejä tulee pitempään yrittäneillekin, tästä se luottamus omaan taipaleeseen kasvaa. =)
Koitetaan tulla perässä sinne odotuspuolelle kaikki... ;)

Yhteistyössä