Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Ihanaa kvartti :heart: :heart: :heart: :heart: Onnea todella paljon!!!! Nyt niitä plussapalloja alko putoileen: Plop! Plop!

( . ) täällä ootellaan vieläkin tätiä. tais jäädä nyt välistä, sen verta pitkäks nyt venyy....

Oujee, tulin tuolta odotuspuolelta pitkästä aikaa lukemaan kuulumisianne ja mitä mitä, ONNEA KVART ÖVER IHAN MILJOONASTI :heart: :heart: :heart: Mä oon ihan superonnellinen sun puolesta :D Mua nauratti, kun luin sun kirjotuksia, kun ite olin ihan samanlainen plussan saatuani, muutaman päivän välein piti vielä testata uusilla testeillä, että onko viiva vahvistunut :LOL: Usko pois, kyllä sä raskaana olet :heart: Nyt vaan pienelle paaaaaljon tarrasukkia jalkaan!

Omista kuulumisista sen verran, että vielä ois pari kuukautta h-hetkeen matkaa... Ultran mukaan meille olisi pikkuinen tyttö tulossa helmikuussa :heart: Vauhdikas typykkä tuntuu olevan, maha todellakin pomppii kun hän siellä melskaa :heart: Jouduin jäämään jo tuossa marraskuun puolivälissä saikulle kovien supistusten kanssa, joten lepäilyähän tää on nyt viime aikoina ollut.

Oikein ihanaa joulun odotusta kaikille ja plussapuhalluksia =)

t. Piipi + typykkä 30+3 :xmas:

Ihanaa että täällä plussaillaan!
En ole pitkään aikaan ehtinyt käymään palstalla ja on mukava lukea iloisia uutisia kun ehtii piipahtamaan!
Tulevaisuudessa pyörin varmaan enemmän täällä, sillä tajusin juuri eilen, että kuukausi hormoneja enää ja sitten saa alkaa jännäilemään. Varmistin vielä miehellenikin että "oletko ajatellut, kuukausi enää!" Oli vielä ainakin ihan jutussa mukana, onneksi. :LOL:
Joulupuuhat alkaa olemaan hyvin pulkassa, kortit lähestulkoon postissa ja melkein kaikki lahjatkin on hankittu. Kaamos vaan väsyttää niin paljon, ettei jaksa muuta kuin odottaa "joululomaa".
Takaisin töiden pariin!

Kaa
... aloittaa taas uuden yrityksen.

Eli kaavinnasta on nyt kaksi viikkoa ja kaikki näyttää ihan hyvältä. Hormonitasot ovat vielä korkeat, joten tärppi ei ole mahdollinen ainakaan pariin viikkoon vielä. Mutta aloitellaan jo tuota "treenausta". Kierrosta minulla ei ole hajuakaan, ilmoittelen sitten kun jotain tiedän (=ekojen luomumenkkojen jälkeen). Mutta nyt virallisen epävirallisesti voin sanoa aloittavamme uudelleen.

Mites tuo yk lasketaan tässä tapauksessa? Eka plussa saatiin yk 2:lla, ja nyt alkaa uusi yritys. Aloitetaanko ykkösestä vai kolmosesta? :|

Kiitos taas kaikille paljon onnentoivotuksista! Ja ihana kuulla Piipi, että typykkä voi hyvin!
Ehkä jos huomenna vielä on aamulla tehtävän tarkistustestauksen jälkeen aihetta juhlaan, voisin uskaltaa siirtää itseni pinossa alaosastoon... Nyt vielä päivitän näin. (heh, pelkään kuollakseni sitä pahaa karmaa)

Muuten Ada, mulla on tunne, että sä olisit ollut jo kuukauden verran raskaana! Kun silloin sait niitä haamuja ja heti ovistestiinkin plussan :heart: Olisinko oikeassa? ;)

Maanantai 10.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 17/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 48/ ?............aloitus syksy 2008

Kevätesikko........28...........kp 2/28-34..............yk 11
Novelle78............29..........kp 6/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 6/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 9/27-30..............yk 12
Matarena............29...........kp 10/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 12/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 14/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 22/40 (?)..............yk 2
Postimestari.........29..........kp 22/23-28................yk 8
Susanna78..........29............kp 23/30-31.............yk 3
Piip......................28...........kp 23/26....................syksystä 2006
Kvart över...........28...........kp 32/30...................yk 9
Tähtisilmä...........27...........kp 37/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 66/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

Tervetuloa takaisin, Kaa. :hug:

Mun mielestä yleensä ihmiset mieltävät aloittavansa km:n jälkeen yritykset alusta. Voit kuitenkin varmasti merkata yk:n juuri niin kuin sen itse tunnet. Mikä vaan tuntuu paremmalta. Joskus joku on kai kirjoittanunt km:n ajan listaan ja sitten alusta yk:t - mutta ehkä voi olla myös tuskaista nähdä se siellä.

Vielä kerran syvä osanottoni keskenmenosta.

:heart: piip

Kvartti ihanaa!!!!

Ja mukavaa Kaa, että pahin on jo takanapäin. Itselläni tuosta on nyt 1,5 kk ja mielialat on jo paljon paremmat.

Mun aiempi vuoto oli vain välivuotoa tai jotain, eli päivittelen tänne sen saman vanhan rivin mikä oli ennen tuota vuotoa:

Siilura..................28...........kp 22/40 (?)..............yk 2

Ei siis tarvinnut mennä enää uudelleen gynelle. En tiedä mikä on, mutta viime perjantaista olen ollut valeraskaana. Kokenut siis ihan samoja tuntemuksia kuin aiemmin raskaana ollessani (vatsa jomottaa, hajut ällöttää, pissatta). Jos olisinkin raskaana, mahdollisesta hedelmöityksestä (laskettuna paljon lyhyemmällä kierrolla) olisi kulunut vain n. 5 päivää, joten siksi luulen, että koko juttu on mulla korvien välissä. Mutta kait sitä saa toivoa joulun ihmettä :ashamed: . Musta tuntuu, että mä olen muutenkin menettänyt järkeni koko tän vauvahössötyksen kanssa...

P.s. Postimestari, ollaan melkein samoilla kirtopäivillä

Heissan! Onnea kvartille! Tulin vaan kertomaan teille että hyviä joululahjavinkkejä lapsille osoitteessa www.leikkien.fi. Täällä ilmeisesti ovis parhaillaan meneillään ja jännäillään miten menkat tulee. Luomut on kaikki ollu niin että joka kierto on ollut pari päivää pidempi edellistä.

Tosiaan sitä näköjään pystyy iloitsemaan tuntemattomankin puolesta sydämensä pohjasta! ONNEA!

Itsellä on taas kuviteltuja raskausoireita vaikka millä mitalla, heh! No, eipä tarvitse kauaa enää odotella menkkojen alkua ja paluuta taas maan pinnalle. Olis kyllä maailman ihanin asia plussata ennen joulua, ja saada aikainen joululahja. Mutta jotenkin on kuitenkin hirveän vahva fiilis, ettei onnistunut tälläkään kierrolla.

Unista puheenollen.. Näin kauheaa painajaista ystäväni lapsesta viime yönä. Parempi tosiaan olisi, että unet toteutuvat päinvastoin kuin unessa...

Plussaonnea kaikille, tää lähtee nyt makuuhuoneen puolelle ihan vaan harjoittelumielessä! :heart:

Ada
Voi ihanaa, miten täällä on tunnelma noussut :heart: !

:hug: Pahoitteluni Kevätesikolle tädistä! Toivottavasti siellä jaksetaan kuitenkin hyvin! Ja Kaa :hug: , kun sen nyt kerran piti mennä niin, niin mukavaa että olet taas joukoissa. Vaikkakaan ei yhtään mukavaa. Tätä ei voi sanoa oikein :ashamed: .

Mäkin Kvartti ajattelin, että olin raskaana tuossa jossain vaiheessa ihan vähän... mutta tämä oli nyt jo toinen ihan tavallinen täti, että eiköhän se toivo voida heittää. Ja eihän se nyt niin paljoa enää haittaa, kun olen kuitenkin raskautumassa tässä ihan lähi viikkoina =) . Ota vaan Unico kanssa sama linja. Tahto siirtää vuoria, kai sillä nyt joitain neljän kilon vauvojakin saa siirrettyä tälle palstalle.

Pidän peukkuja Susannalle! Vahva tunne, ei ole merkinnyt täällä mitään, tai ehkä juuri sitä päinvastaista ;) . Ja Piip, Tähtisilmä ja Pilvilinna, lähetän plussapisteitä!!!

:heart: ada

Ada
Ainiin, mulla oli vielä kysymys tästä omasta yrityksestä, joka on nyt numero 9. Useilla naisilla varmaan on yhdeksät kuukautiset vuodessa. Ottaisitte minuna jo yhteyden lääkäriin?

Kaan kysymykseen, mä laittaisin varmaan yk 1. Se olisi mun mielestä jotenkin myönteisempi tapa lähestyä asiaa. Varsinkin jos joutuu odottamaan kauan, alkaa nuo yk:t stressaamaan.

Ada: Ehkä himpun pienempikin vaavi riittäs kuin nelikiloinen :D Juu juu tää palsta jumillut vähän väliä... Mut silti pitää sinnillä yrittää päästä lukeen jos vaikka joku muu olis päässy kirjoittamaan :D No mulla on nyt vissiin ollut 11 vai 12 no jos sulla on sellanen hetki ja aiajalliseti lähellä sitä vuotta niin mikä ettei.
Jos se burana vaikuttaa raskautumista ehkäisevästi niin tää kierto voi oll ahuonoa (nii kuin se ei olis ollu huonoa 11 edellistä ilman buranaa) Ja seuraavassa ei todellakaan ehdi vällyjen väliin kun on maanosa eroa. Et sen jälkeen voisin tärppäyttää ja sitten hakeutua hoitoon. :LOL: No joo, Sen aikaa ajattelin odotella et saa seuraavat työvuorot niin helpompi sopia aikaa, kun n on erta kiven alla et sinne on sitte päästävä. menee siis joulun jälkeen :D Tod näk. Mut toivossa on hyvä elää :D tää kierto pidetään hauskaa :D ressataan sit ens vuonna :D

IHANAA!!!
Paljon onnea Coke ja Kvart över :heart: :heart: :heart:
Saadaan ihania palleroita lisää meidän porukkaan.Kohta voidaan perustaa ketju plussanneet lähes kolmekymppiset...HEH HEH!!!

Minä täällä odotan kuumeisena perjantain ultraa,että saisin kuulla oman "mönkijäni" sydänäänet!

Hemuli79 ja "mönkijä" 16+3

Ada, oma tilanne on se, että yritystä on kohta vasta vuosi täynnä, vaikka kiertoja onkin jo kertynyt sen vuoden aikana niin monta, että nyt on jo tosiaan yk 13 menossa. Mietin itse, että alkuvuodesta olis aika ottaa yhteyttä lääkäriin, jos ei tästä (tai ehkä seuraavastakaan) kierrosta tärppää. Kyllä sen vuoden voi mun käsittääkseni yrittää omin avuin, jos ei ole mitään erityistä tiedossa, mikä vois aiheuttaa ongelmia tärppäämiseen.

Mitäs te muut olette ajatellet tehdä? Joilla siis ei ole vielä tutkittu. Varaatteko vuoden yrityksen jälkeen heti aikaa tutkimuksiin? Mua ei se ollenkaan houkuttele, ja miestä varmaan vielä vähemmän, mutta kun ei tästä yhtään nuoremmaksikaan tule :LOL:

Novelle78: Mulla kanssa suunnitelmissa alkuvuodesta ottaa yhteys lääkäriin, kunhan ensin palaan reissultani niin sen jälkeen on hyvä alkaa tän asian kanssa säätämään :D Kun ei ole enää mitään viemässä ajatuksia... No meillä mies on samaa mieltä et lähetään tutkimaan missä mättää, nniinjos on jotain korjattavaa niinsaadaan sitn apua ja pikkunen tuhisija alulle :)

Ada, me mietittiin, että jos ei neljästä tai viidestä satavarmasti oikein ajoitetusta kierrosta tule tulosta, hakeudutaan tutkimuksiin. Tämä yk9 oli meille vasta toinen sellainen kierto. Lauantaina autossa just sanoin miehelle, että pitäisiköhän meidän sittenkin mennä sinne vähän aiemmin, kun mulla ei tahdo kuula kestää. Ajattelen asian niin, että tutkimuksissa voi selvitä joku yksinkertaisesti korjattavissa oleva juttu, jonka vuoksi ei ole onnistunut. Ettei tarvitsisi turhaan masentua ja stressata asialla, jonka voi korjata.

Toisaalta taas sanotaan, että vasta vuoden yrittämisen jälkeen kannattaa hakeutua tutkimuksiin. Tää on tosi hankala ala.

Meillä on tänään vuosipäivä! Tavattiin tasan kolme vuotta sitten :D Ollaan menossa illalla teatteriin ja syömään, jee! Kaveri totesi, kun sanoin että mennään ulos, että no sulla on sit huomenna hirveä krapula... Mä vaan siihen että no pitää koittaa juoda vähän vaan että pääsee kouluun pitämään esitelmää huomenaamulla... Heh.
Kuulin eilen yhden tosi hyvän ystävän raskaudesta, ja oli pakko möläyttää oma tilanne myös. Jos kaikki menee hyvin, tulee muksuille 1,5 kk ikäeroa. Ihanaa olis! :heart:

Tein aamulla taas varmistustestin, mutta musta se viiva ei ollut juurikaan tummunut. Ihan selkeä se on kyllä, mutta uskallan juhlia vasta jouluna jos viiva on tumma eikä tätiä ole näkynyt. Ehkä sitten voin perustaa odotuspuolelle sen lähes kolmekymppisten pinon :D

Toivon tosi kovasti teille kaikille plussia!!! :hug:

Ada
Tiistai 11.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 18/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 49/ ?............aloitus syksy 2008

Kevätesikko........28...........kp 3/28-34..............yk 11
Novelle78............29..........kp 7/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 7/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 10/27-30..............yk 12
Matarena............29...........kp 11/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 13/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 15/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 23/40 (?)..............yk 2
Postimestari.........29..........kp 23/23-28................yk 8
Susanna78..........29............kp 24/30-31.............yk 3
Piip......................28...........kp 24/26....................syksystä 2006
Tähtisilmä...........27...........kp 38/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 67/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)

Meillä oli kanssa vähän sama juttu ku Kvartti teillä. Vaikka meillä oli vasta periaatteessa yk 4 menossa, niin ne kaikki neljä kertaa vasta oli semmosia jossa ajoitus piti olla kohdallaan ja ne tosiaan oli "oikein yrityskertoja". Kolme kertaa noista mulla oli käytössä ovistikut, ku mulla ei kroppa kertonu välttämättä oikein muuten noista ovishetkistä, tai sitten en osannut tulkita oikein kroppaani...

Pillerit jätin pois viime huhtikuun lopussa eli runsas puoli vuotta sitten. Ennen "varsinaisia yrityskertoja" käytössä oli välillä muu ehkäisy (miksiköhän muuten oli joinain kertoina, ei mitään erikoista syytä siihen :/ ??), mutta käytännössä oli myös ennen "varsinaisia yrityskertoja" tilanteita, joissa hyvällä tuurilla olisi voinut tärpätä.

Ada, meillä oli ainakin kytättävä oikeata ajoitusta... :ashamed: Jos ihan totta puhutaan, niin olen varma että meillä ei olisi varmaankaan tärpännyt lähimainkaan, jos ajoitusta ei olisi laskelmoitu. On pakko tunnustaa, että meillä ei peitot muutoin heiluisi "tyyliin joka toinen päivä"... meidän molempien työajat ja työstressi syö usein aika lailla miestä ja naista, joka vie mehut kyllä aika hyvin arkipäiviltä...

:ashamed:

Toivon ihan hirveäsi kaikille teille plussia! :hug: Pistän kaikki mun noitumiskykyni taikomaan niitä plussia nyt kehiin!

:heart:

Hyvä tavoitehan olisi, että kaikki siirtyis joulukuussa tästä Kvartin odotuspuolelle perustamaan lähes kolmekymppisten pinoon!! ;) :heart:

Juu, Ada, kyllä sä voit poistaa ne mun koopeetkin siitä :D Kyllä tässä paksuna ollaan.

Coke, ei meilläkään tosiaan joka toinen päivä hommailla, eli ovistikut oli tosi hyvät kun en myöskään sitä kunnolla tunnistanut. En tiedä mitä vaikutusta näillä asioilla on loppupelissä ollut, mutta tämä raskautumiskierto oli toinen jolloin söin jättihelokkikapseleita. Luulen, että ne kyllä paksunsivat limakalvoja, sillä viime menkat oli niin kipeät ja runsaat. Lisäksi pupuiltiin juuri ovista edeltävänä päivänä kahdesti, joista ensimmäinen oli päivällä. (Sanotaan, että siittiöt olisivat aamulla "parempia" kuin illalla) Ja makoilin jalat seinällä n. 20 min jälkikäteen, mitä en noin yleensä kyllä ole harrastanut. Ihan selkeää lapsen tekemistä siis, ei niinkään romanttista seksiä... ;) Greippimehua en tässä kierrossa juonut kun ehkä pari lasia.

:wave:

Hei kiva kuulla Coken kommentti, että ilman oikeaa ajoitusta ois voinu kestää kauemminkin tärppi. Itse olen ihmetellyt, kun monet kirjoittelee, että joka toinen päivä kun peittoja heiluttelee, niin ei tarvi miettiä ajoitusta. Ööö... meillä voi kyllä mennä se ovisviikko ihan ilman heilutteluja, jos ei siitä oviksesta ole tietoa. Samasta syystä kuin teillä Coke. Miehellä on työpäivät venyneet melkein yöhön, niin ei silloin kyllä oikein innostu ja ymmärrän sen täysin. Itsellä on välillä myös työstressiä ja kohta se taas alkaa, kun vuodenvaihde lähenee.

Ainakin toisessa yk ei tainnut sille viikolle osua juurikaan mitään actionia. Oviksen ajankohdan päättelin siis jälkeenpäin sitten menkkojen alusta laskemalla 14 vrk taaksepäin.

Jos on normaali kierto, niin oviksen ajanhan tietää ihan arvaamallakin suunnilleen, mutta sit jos kierto on pitkä, niin eihän siitä ota selvää :/

Vähän harmittaa, kun meikällä ei taida olla mahkuja Coken ja Kvartin mukaan, kun en ole löytänyt ovista. Huomenna pitää aloittaa Terolut-kuuri ja vain ihan haaleita viivoja on tikkuun tullut :( Ois niin ihana liittyä seuraanne :heart:

Yhteistyössä