Voi herran pieksut ja piian henkselit, mullahan on ovis kohta!
Adalle valtaisa kiitos herättävästä listasta, vasta tuota lukiessa tajusin, että perkule joo, onhan mulla yleensä niitä "lyhyempiäkin" kiertoja kun viime kierros, 47 päivää. Hyvin menee ovisbongailu tosiaan, olin asennoitunut siihen että ovis on sitten joskus parin viikon päästä. Aamulla ihmettelin hiukan liukkaita kelejä.
Pitäisköhän huomenna ihan piruillessaan napata kaupoilta mukaan ovistestejä?
Siilura: Mulla on alkukierron lämmöt 36,5-36,6 kun mittaan töihinmenoaikaan aamulla. Ovispäivänä ne on sitten 36,3-36,4 ja oviksen jälkeen 36,9-37,1 kunnes penteleet tipahtavat menkkojen tullessa 36,7 asteeseen - josta sitten mensujen aikana takaisin 36,5-36,6 ja taaaaaas alusta.
Lämmöt toimii kyllä kuin kello, mutta ainoastaan mikäli mittauskin toimii kuin kello, eli samaan aikaan samassa paikassa samalla tavalla. Viikonloppuisin noihin lämpöihin ei ole mitään luottamista, kun nukun pidempään, joten jos potentiaaliset ovispäivät sattuu viikonlopulle, laitan kellon herättämään mittausta varten ja jatkan sitten unia. Jep, olen pösilö. Ainoa harhauttava lämpökierto sattui, kun vanha mittari hajosi, ja jouduin ostamaan uuden, joka näytti 0,2 astetta vähemmän kuin vanha.
Muistakaa lähettää joulukortit viimeistään huomenna! Tiesittekö muuten, että se merkki tuoksuu piparilta, kun rapsuttaa? :heart: