Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Ada

:x Elomasut! Kuulostaa joltain sadonkorjuukauden leivokselta :LOL: ! Ymmärrän Kvartin reaktion. Onhan tuo nyt törkeetä! Olisi voinut kyllä käydä huonomminkin, ei se sentään ole massu, mikä musta olisi järkyttävin vaihtoehto. Elokuun pömppömassut/möhömassut... Sähän voisit ehdottaa sitä :D .

Ehkä mekin voitaisiin vaihtaa ketjun nimeä, varsinkin jos ikäännytään tästä ulos. Voitaisiin olla "aikuiset lässyttävät massuhaaveilijat". Elämä heittäsi meidät varmaan silkasta ällötylksestä odotuspuolelle.

Älkää nyt kukaan loukkaantuko, tämä on vaan lässytysallergiaa. Tarkoitukseni ei ole olla ikävä niitä ihmisiä kohtaan, jotka keksivät ketjuille nimiä.

Okei Piip, mä olen seurannut jossain vaiheessa huonosti keskustelua. Muistelin vaan jotain sun pitkiä kiertoja. Toivottavasti se kuppi osoittautuu turhaksi ja pääset Cocen ja Kvartin kanssa massuporukkaan!

Siilura ja Pilvilinna ovat keskustelleet täällä viisaita. Olen samaa mieltä ja menen tästä halimaan tuota miestäni.

Kvartti: :LOL: Perustat sitten ens kuun pinon sille ryhmäle ja kirjoitat jotain sen massujen tilalle ;)
Matarena: NO niin hyvä kun on jotain selvää :)
Pilvilinna: :hug:
Piip:Mulla alkuun kanssa oli et hiukan tuli tuhrua ohitse, entiiä mistä lie, tai siinä kun laittaa kuppia kun on jo vuotoa niin en mä niitä seinämiä niin nuohoa sieltä sisältä ja onhan ne veressä. Musta se on oikein jos saa otettua pohjasta kiinni ja se pyöriin sun sisällä kun pyörität sitä. ite kokeilen sillee ja sen lisäksi vileä kun laitan niin pyöräytän sormella ympäri et on pyöreänä ettei mikään reuna valskaa, ja sitten pohjasta nappaan kii ja pyöräytän :LOL: Sorry lima veri jutzkat... Mut on mull aparikertaa päässyt myös liian täyteen ja sillon tullut yli. Mut ei se kuppi oo pois päin lähtenyt tulemaan kyllä sillonkaan.
Ada: :LOL: :LOL: :LOL: Ihana

Unico, mä en oo vielä uskaltautunut laisinkaan kirjoittamaan tuonne odotuspuolelle.. Jännittää jotenkin, että en olisikaan raskaana jos sinne ilmoittaudun :ashamed:

Äskenkin piti tehdä ovistesti ja kyllähän siihen kaksi viivaa heti tuli. Ja tänään kaverin vieressä syömä banaani aiheutti sellaisen pahoinvointiaallon, että piti mennä sämpylä ruokalasta hakemaan että olo parani. Että ehkä se pitäisi jo uskoa..

Kattelen joulun jälkeen, ehkä toi nimikin jo silloin on vaihtunut :D

Voi kun mä niin toivon teille pikaisia plussia!! Ootte aivan ihania! :heart:

Ada
Perjantai 14.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 21/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 52/ ?............aloitus syksy 2008

Kevätesikko........28...........kp 6/28-34..............yk 11
Tähtisilmä...........27...........kp 6/36.................yk 8
Novelle78............29..........kp10/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 10/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 13/27-30..............yk 12
Matarena............29...........kp 14/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 16/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 18/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 26/40 (?)..............yk 2
Postimestari.........29..........kp 26/23-28................yk 8
Susanna78..........29............kp 27/30-31.............yk 3
Piip......................28...........kp 27/26....................syksystä 2006
Pilvilinna.............28............kp 70/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)

Kvartti: :) Ihanaa kyllä sä varmaan oot kun oireita onjo ja vielä testin jälkeen;) Voimia sulle! ja tuuhan kertoilemaan tänne miten menee. Mä oon utelias. Ja varmaan täällä edelleen kun tuut kertomaan kumpi sieltä tuli ulos :D

Ajattelin jakaa hämmästykseni teidän kanssa:

Sain haamun (mies tuli todistamaan, että näinkö oikein. koska se oli tosiaankin miniminihaamu), tällöin oli siis vasta kp 24/30-31.
Seuraavan päivän iltana tuli pieni vuoto, joka kesti yön yli seuraavaan päivään (kp 25/30-31) ja vuoto loppui tosiaan kuin seinään.

?????????????? Ihmettelee täällä, että kutistuiko kierto ja vuodon määrä vai mitä tapahtuu ???????????

Ada
Susanna, haamu tai plussa voi käsittääkseni tulla vasta sen jälkeen kun munasolu on kiinnittymässä/kiinnittynyt/hipaissut kohdun seinämään. Siitä voi seurata pieni vuoto (kiinnittymisvuoto).

Toivottavasti sun kierto on lyhentynyt ja olet siis raskaana :heart: . Toivotaan parasta!

Koska testaat uudelleen?

Susanna, eikun huomenna tai sunnuntaiaamuna uutta testiä tekemään! Hienoa!!! Mä just luin, ettei plustestin (miksikä kai se haamukin luetaan) jälkeen tuleva normaalikuukautisten kokoinen tai sitä pienempi vuoto ole haitaksi! Jos ei kipuja ole.

Toivotaan kovasti että pysyy kiinni ja saat kunnon plussan tai vahvemman haamun!! :heart:

Sillä tässä ihmettelen pää pyörällä, kun kummempia kipuja ei ole. Vähän nipistelee mahassa silloin tällöin, mutta yleensä menkkakivut on kuitenkin ollu tuntuvampia. Katselen ja kuulostelen täs tän illan ja huomis aamun, että tuleeko vuotoa. Jos ei jatku, niin kai mä testaan sitten uusiksi. Ei mun menkat näin kivuttoman lyhyet kai sentään voi olla. Tosin vannomatta paras. Aika jännää kyl on. Toivottavasti en kauhean korkealta putoa tässä viikonlopun aikana...

Kaa
Heips kaikille!

Täällä hieman hermostutti hetki sitten kun kuulin että Jyväskylän Paviljongissa on tulipalo. :/ Mies on siellä Nightwish:n konsertissa. Piti heti viestitellä onko kaikki ok. Onneksi vastaus tuli hyvin nopeasti ja kaikki on kunnossa. :heart: Vähän pelästytti. :( Joten aivan varmasti halin ja pusin (lässyn lässyn :D ) miestäni hänen kotiintultuaan. Tehkää niin kaikki muutkin kotonanne.

Ja sitten niitä ihmettelyjä. Miksi oi miksi minulla vihloo kohdun reunamia? Ennen tuo vihlominen liittyi ovikseen, mutta nyt en tiedä. Vuoto on loppunut jo viikon alussa (siis se km vuoto) ja pari päivää on tullut jo limaa (juu, anteeksi :D ) pienissä määrin. Kyllä on kroppa sekaisin, ei voi muuta sanoa.

Susanna, hyvältä kuulostaa! :heart:

Kaa, hyvä, ettei käynyt mitään. Harmi jos kipuilet, mutta minä en ainakaan osaa yhtään sanoa, mihin se liittyy. Voisiko sulla olla nyt ovis? Tai vieläkö km voisi kipuilla?

Mä olen tässä nyt miettinyt vähän omaa järjettömyyttäni. Tänään alkoi nimittäin joululoma, jota olen odottanut ihan törkeän paljon. Moneen viikkoon en ole voinut pitää vapaailtaa, kun on ollut niin paljon lukemista/muita töitä Olen haaveillut siitä, mitä kaikkea voisinkaan puuhata, kun ei ole enään niin kiire. Siivoisin ja pyykkäisin vaikka ja tekisin tuon piparitalon valmiiksi. Tässä olenkin nyt sitten istunut tietokoneella koko illan ja synkistellyt. On nälkä, mutten ole edes syönyt. En jotenkin pysty lainkaan liikkumaan tästä. Mies lähti vähän tuulettumaan. Toivottavasti se tulee pian kotiin ja pakottaa mut edes nukkumaan.

Huomenta!
Kaa: Toivottvasti kroppa alkaa pelaamaan taas kunnolla, ja tsemppiä!
Piip: Joskus saap olla tuollaisia päiviä, ja varsinkin noilla kohidin. Peukkuja, toivoa ja voimia!
Nousin vasta nytylös kunnolla, käväsin mä aamulla hetken. Kattelin tota kp:tä nooh eipä tarviii jännätä kun ollaan loppu kierrolla. Yrtin aamule varovasti houkutella tota ukkoa heilutteleen peittoa, mut ei oikein saanut vasta kaikua... Mut en nyt viitti suoraan sanoa. kun Oli puhetta et yritetään kunnolla, mut huoh ei sitten. Ei sillä et olis mikään hirvee pakko saada olo. Mut jos toinen olis innostunut nii onhan tuo kivaa, mut alko menee fiilikset. Et ei sitten vieläkään. En kyllä ole jaksanut pongailla yhtään mitään varsinainen väsymys. Ja sit pitäs vielä saaha kunnon virtaa päälle et sais tuosta jotain irti... No ens vuonna laitan sille kalenterinkäteen et seuraa sää millon on hyvä päivä ja pidä huolta ;) Ei kait sine tutkimuksiinkaan kannata mennä jos ei päivien mukaan edes saa ajoitusta osumaan suurinpiirtein puoleenväliin. Mitä suotta sitten. ...

Plussa tuulia!
Joulua odotellen!

Unico, meillä käy välillä aivan samoin ja silloin ajattelen prikulleen samalla tavalla. Mies on sanonut, ettei rehellisesti tajua mun suoraakin suorempia vinkkejä. Se on joksu niin daiju! ;) Ja kun ei välttis itsekään tee yhtään mieli, tulee typerä olo "pakeista". Me ollaan nyt ruvettu taas vähän suorempaan puhumaan siitä, mikä aika on menossa (jos sitä nyt mulla voi ihan edes tietää ), että aloitteet ovat molempien vastuulla.

Kiitos tsempistä myös Kvartille! Mulla taitaa olla yhtä aikaa kovan stressin laukeamisahdistus ja PMS päällä. Mutta tänään on jo parempi! :heart:

piip: Just noin... Pitäs varmaan kattoa etukäteen kalentetrista et tossa lähistöllä on sitten touhuttava ;) Nooh miellä puhuttiin jotain. Mut en silti saanut sanottua et nyt olis ehkä mahdollisesti ollut se oikea aika. Täytyy kattoa ehtiikö huomenna illalla. Päivälle on hiukan hommia ja vieraita ;) mut mut en mä oikeesti tiiä, en oo jaksanut ressata sen enempää nyt tässä viimeaikoina aisialla. Tarttis varmaan alkaa tutkimaan tarkemmin taasen...
Josko tästä taas eteen päin... Ja mieli nousuun...

Ada
:flower: Onnittelut Piipille lomasta! Jos sulla on paljon kaikkea ja vähän lomia, niin olisiko tuo myös lomastressiä? Mulle iskee usein lomastressi kun kiire äkkiä loppuu. Joutuu johonkin ihme tyhjiöön. Mulla on vielä viikko töitä ja sitten kaksi viikkoa lomaa, oujee!

Unico, tuttu tunne! Hyvä että otit asian puheeksi täällä. Toivottavasti saat avattua keskustelun myös kotona. Me olitiin viime kierto tauolla oikeastaan juuri tästä syystä. Vaikka mä olen Piipin tavalla myös kertonut kotona, koska sitä vauvaa pitäisi tehdä, niin silti mun mies jätti asiasta huolehtimisen mun vastuulle. Miksi? Koska se ryökäle :headwall: kuulemma nauttii siitä, että mä jahtaan sitä. Ihan kiva! Ihan kiva, että se nauttii ympärillä hyörivästä naisesta, kun se nainen samalla sai kaiken aikaa iskuja itsetuntoonsa ja kyllästi enenemässä määrin koko hommaan ja koko mieheen :kieh: . Tästä kyllästymisestä seurasi huutoa ja tavaroiden viskomista. Päätin lopettaa koko yrittämisen, ellei kumpikin sitoudu siihen yhtä lailla. Nyt meillä eletään ovisaikoja ja lähipäivät näyttää, kuinka hyvin mies todella ymmärsi mua. Toistaiseksi näyttää ihan hyvältä. Mutta kyllä täällä on jo yhdet kyyneleet tirauttanut kumpikin. :LOL: kivaa tämän vauvojen teko; verta, hikeä ja kyyneleitä...

Lähetän Unicolle voimia ja aloite-energiaa :heart: !

Ada
Lauantai 15.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 22/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 53/ ?............aloitus syksy 2008

Kevätesikko........28...........kp 7/28-34..............yk 11
Tähtisilmä...........27...........kp 7/36.................yk 8
Novelle78............29..........kp11/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 11/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 14/27-30..............yk 12
Matarena............29...........kp 15/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 17/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 19/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 27/40 (?)..............yk 2
Postimestari.........29..........kp 27/23-28................yk 8
Susanna78..........29............kp 28/30-31.............yk 3
Piip......................28...........kp 28/26....................syksystä 2006
Pilvilinna.............28............kp 71/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)

Heips kaikille.

Siilura on täällä ihan varma, ettei mistään tule ikinä mitään ja että kaikki muut vaan saa lapsia. Lämpöäkin on 38, mies firmansa pikkujouluissa ja minä yksin kotona murjottamassa.

Toivotaan, että Susannan hyvät uutiset tois vähän potkua tännekin. Mä luulen, että mulla on joku kaamosmasennus ja se oikeen kulminoituu tähän vauvatilanteeseen. Kertokaa mulle miksi ei elämässä mikään voi olla helppoa? :( Perkele, että kärsivällisyyttä koetellaan...

Unico, tehkää tosiaan niin, että sun mieskin ihan vaikka paperilla näkee mitkä on ne hyvät päivät. Meillä on toiminut aika kivasti, kierto nyt vaan on niin sekaisin, ettei voi oikeen tietää mitkä ne "oikeesti" hyvät päivät on. Ja sit välillä me harrastetaan ihan vaan sellaisia "pannaan se ny sinne" panoja :LOL: ilman mitään erityistä romantiikkaa... ...silloin kun molemmat on väsyneitä tai ei oikein huvita.

Ok, menen sohvalle mököttämään, viikonloppuja kaikille :hug:

Ada: Kiitos paljon, energiaa täällä tarvitaankin. Katotaan jos päästään huomenna auto reissulle niin siinä on hyvä jutella matkan verran...Täytyy kysyä tuolta et tietääkö se ihan oikeesti et niitä tunteja ei oo kovin montaa kuukaudessa millon voi raskautua. Se vaan et muhun se sattuu ihan pirusti joka kuukausi, tuosta en tiiä. No on se tunnustanut et ei olis uskonut tän kestävän näin kauan.
Siilura tuttu tunne tuo ettei koskaan tuu mitään... Voimia mököttämiseen ;) Ota jotain hyvää seuraksesi!
Mulla onkin ens vuodelle seinäkalenteri jossa näkyy koko vuosi yhdellä lehdellä, jos sen teippais jääkaapin oveen ja sopis jonkun merkin et laitan sen kun menkat alkaa, niin saapi siitä sitten ite laskea millon on hyvä aika...
Ja oikeesti en tiiä mikä mua riivaa, nytkin itkeskellyt täällä yksinäni... Pitiköhän noin pilleri hormoonit mut suhtkoht järjissäni... Saiskohan mistään vastaavia mut sillee ettei ne ehkäsis :LOL: Jotenkin tuntuu et ennen olin paljon tasaisempi... Tulin paljon paremmin itteni kanssa toimeen. No tänään tosiaan tuli vedettyä yli pitkät unet sekin voi olla taustalla ei millään olis halunnu nousta. Oliskohan huomenna jo myöhäistä kokeilla, tosin kyllä mulla on valkovuoto jo vähäisempään, et eiköhän tuo oo jo myöhäistä. No ja seukki kierto jää välistä yrityksissä... Välillä musta tuntuu et mitä suotta itteään kiusaa niillä tutkimuksilla, jos ei tuosta saa edes yritykseen mukaan järjestelyä... Et katotaan koska tulee... ääh en mä tiiä ahdistaa...
(sorry purkaus, tuntuu et johonkin pitää purkautua)

Voiko tämän alemmas enää vajota; sain eilen tehdystä (kp 26) aconin herkästä testista roskishaamun. Eli eilen testi näytti 1min kuluessa negaa, jätin sen vessan laatikkoon (enkä enää katsonut sitä) ja nyt kun avasin lootan, testissä vaaleanpunainen haamu! Tiedän kyllä siskot, ettei toi mikään plussa ole, mutta silti toivon, että olis. Luin täältä sivuilta, että joskus roskishaamu on tarkoittanut plussaa, joskus ei. Kuitenkin mulla on kiertoa (vaikkakin epäsäännöllistä) vielä niin plajon jäljellä, että en usko tota haamua. Testaan uudelleen joskus joulun jälkeen niin kuin NORMAALIT ihmiset.

Ajattelin jakaa mun hölmöilyt teidän kanssa, kun ei näistä kehtaa muillekaan kertoa ;).

Yhteistyössä