Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Täällä minä taas teitä salaa tiirailen :LOL:

Terveisiä muuten neuvolasta.Kävin perjantaina ja sieltä ne vihdoinkin kuului,siis sydänäänet!Pikkuinen siellä jyskytti kuin pikajuna konsanaan :D
Helpottunut olo taas,kun kuuli jotain omasta "mönkijästä"!

Nyt pari viikkoa vielä rakenneultraan...Ihanaa joulunodotusta teille kaikille ja plussatuulia kovasti :heart:

Hemuli79 ja "mönkijä" 17+1

Niin... Mulle voi sitten laittaa listalle uudet tuulet taas, sitten kun joku jaksaa päivittää... :'( Eli jos oikein laskin, niin nyt olis sit kp4/25-31 ja yk4.

Eli vuoto jatkui tauon jälkeen, vaikkakin ilman kipuja. Vaikka selkeästi menkoilta ne alkoivat vaikuttaa, niin tein testin vielä tänä aamuna. Ei edes varjoa minihaamusta. :'( Okei, hiukan säälittäävää, mutta laitoin haamutikun talteen, jotta se muistuttaa mua siitä, että kaikki on kuitenkin mahdollista.

Siiluralle oikein paljon onnea seuraavaan testiin! Kuulostaa hyvältä!

Hyvä asenne, Susanna. Kaikki on mahdollista, ja sen tiedät nyt! Ei kestä kauaa, kun saat pysyvämmän plussan. :hug:

Siilura, kerro pian uusia kuulumisia!

Kvart över, täältä tullaan, jahka keretään. =)

Mä uskon että se mun ovisbongaus kaksi viikkoa sitten maanataina oli oikea, koska nyt on ihan selvästi menkat tulossa. On tuntunut siltä jo pitkin viikkoa tuon alaselkäsärynkin kanssa. Onneksi tällä kertaa on niin selvät menkkaoireet, että olen kerennyt masentelemaan asian jo ennen varsinaisia vuotopäiviä. Ei tartte enää sitten harmitella kuin sitä verisotkua.

Olen muuten tosi monta kertaa miettinyt, kävikö naista suunnitellessa aika vähiin. Kun ihmisessä on kaikki niin mahdottoman hienosti rakennettua, esimerkiksi nyt vaikka korvan toiminta. Se on tajuttoman hienosyinen rakennelma. Joten miksi sitten kuukautiset on järjestetty niin kuin ne on? Eikö kuukautisillekin olisi voinut järjestää samanlaiset pidätyslihakset kuin virtsalle? Vakuttaa vähän siltä, että dedis on painanut päälle näitä lisääntymisasioita punniskellessa.

Ada
Lauantai 15.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 23/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 54/ ?............aloitus syksy 2008

Susanna78..........29............ kp4/25-31......yk4
Kevätesikko........28...........kp 8/28-34..............yk 11
Tähtisilmä...........27...........kp 8/36.................yk 8
Novelle78............29..........kp12/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 12/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 15/27-30..............yk 12
Matarena............29...........kp 16/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 18/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 20/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 28/40 (?)..............yk 2
Postimestari.........29..........kp 28/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 29/26....................syksystä 2006
Pilvilinna.............28............kp 72/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)

No hei, arvatkaa testasinko taas aamulla? :LOL: J

uu, ja ei sieltä nyt tullut edes roskishaamua tällä kertaa. Taisi vaan tuo testi minulle temppuilla. Eikä ole ikävä kyllä edes yhtään raskas olo, että alan valmistella pääkoppaani menkkojen alkuun. Toivon, että tulevat ajallaan, että päästään taas tositoimiin =)

Hyvää viikon alkua kaikille
B)

Maanantai 17.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 24/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 55/ ?............aloitus syksy 2008

Susanna78..........29............ kp5/25-31......yk4
Kevätesikko........28...........kp 9/28-34..............yk 11
Tähtisilmä...........27...........kp 9/36.................yk 8
Novelle78............29..........kp13/27-28..............yk13
Ada.....................28...........kp 13/26-30..............toukokuusta 2007
Unico..................27............kp 16/27-30..............yk 12
Matarena............29...........kp 17/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 19/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 21/26-33................yk 13
Siilura..................28...........kp 29/40 (?)..............yk 2
Postimestari.........29..........kp 29/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 30/26....................syksystä 2006
Pilvilinna.............28............kp 73/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)

Mitäs täällä eilen juteltiin, no eipä tuo ollut ottanut huomioon et on niin lyhyt aika. Katotaan mihin tää menee... On tässä aikaa kun ens kierto menee varmasti ohi. Tosin en kyllä tiiä oonko ovuloinut tässä kierrossa, kun tota buranaa kuluu enemmän kun tarpeeksi (ja kun yhden napin unohtaa ottaa niin hirvee tuska nyt). Ja tarina ei kerro mikä vikana... Tuntuu et tuo eilinen jumppa vaan pahensi tilannetta, eikä varmaan helpota et kun kipuun jännittää niinheittää vielä pahemmin jumiiin paikat. huoh, ehkä joskus...

:hug: Susannalle ja Siiluralle, toivotaan että saat vielä sen haamun vahvistumaan oikeaksi plussaksi.

Ja toivotaan että moni täältä pian pääsee Kvartin seuraksi lähes 30-kymppisten pinoon odotuspuolelle! =)

Mä olen ihan ryytynyt, tuli vähän juhlittua viikonloppuna ja vieläkin on ihan väsy olo. Kaameesti hommaa töissä ja kotonakin puuhaa piisaa. Oon vielä tällä viikolla työreissussa pari päivää. Ehdin jo hiukan tekemään joululeivonnaisia ja tarttis hiukan tehdä joulusiivousta kotona ja tehdä tehoshoppailukierros kaupoille... mutta koitan nyt olla ottamatta stressiä jouluvalmisteluista, täytyy tehdä vaan sen verran kuin ehtii ja jaksaa. Mutta vähänkö nautin kun jouluvapaat alkaa! Kuinka monta päivää on jouluun? :xmas:

Jouluun ei ole enää kauaa :D viikon verran, hui kauhistus... Tänä vuonna on jäänyt hiukan vähille fiilistely, ollut muka kaikkea niin paljon. Ja lyhyeksiki jää tää joulu, kun on reissu het tammikuussa... Nooh ens vuonna sitten :D Onneksi joulu on joka vuosi... Ja jos ens jouluna olis vähintäänkin tieto pienestä joulu tontusta jos ei se jo siinä pällistele :) :heart:

Voi kun täältä jo päästäiskin kaikki pian Kvartin seuraksi. Jospa nyt Siiluralla jo plussatuulet puhaltaisi. Pidetään peukkuja.

Uníco, ehkä se ei jotenkin miehille ole niin konkreettista kuitenkaan se yrittäminen ja sen ajottaminen kuin meille. Meidän täytyy ne oikeat hetket aina bongailla ja sitten yrittää houkutella miestä mukaan yrityksiin. Meillä kun joka toinen päivä kierron puolivälin aikaan ei tuottanut tulosta, niin nyt sitten viime kierrossa houkuttelin ukkoani joka päivä muutaman päivän ajan peiton alle, ja suostuihan se, mutta ei ihan joka kerta niin helpolla. Kyllä siinä vähän huumoria tarvii, ettei lannistu. Ja toisaalta tuntuu välillä pahalta melkein väkisin patistella petipuuhin, kun näkee, että toinen on ihan väsynyt tai muuta. No, tällä viikolla pitäis taas jaksaa joka päivä puuhailla ;) Onneksi sentään itsellä fiiliksiä siihen on selkeästi paremmin nyt ilman pillereitä sotkemassa hormoonitoimintaa.

Toivotaan tosiaan meille kaikille ihania pieniä joulutonttuja ensi vuodeksi! :xmas:

Ja sitte taas...
Miten on tosta oviksen jankkaamisesta jälleen... eikös sen jälkeen pitäs olla kuivaa? No mulla oli (sorry näitä lima juttuja) Pari päivää ihan suht kuivaa, ja heitin jo kirveen kaivoon niin sanotusti. No eilen kun jutskattiin niin ei sen kummempaa... Mut olisko sittenkiin pitänyt(Jotain muuta, mut jotenkin se juttelu asiasta niin ei sitten hirveesti ollut mielessä kokeilu, hja varsinkin kun uskossa elin et mieni jo :()... Meinaan nyt on taas pöksyt märätsellasta vaaleaa sakeaa valkovutoa... Mitä hittoa toi on. On ja sitten kannattaako yrittää herättää ukko tänään puuhiin vai ei? Kun tää mun kroppa näyttää sekoilevan urakalla... et onko mulla nyt ollut vai ei vai onko parasta aikaa, voi kun olis selvän näkijä ja sais vastauksen... Nooh ei kun odottelemaan... Huoh... Että näin täällä, Pitäskö seukki maholliseen kiertoon taas hommata tikkui ;) ei ens vaan seuraavaan. Täytynee mietttiä... (Jos nyt olis kotona niin kokeilisin mut ei oo eikä tähän hätään saa)
Et tällästä, mä en enää ymmärrä...

Unico, kyllä teidän nyt ainakin varmuuden vuoksi kannattais olla tänäänkin. Jos sulla olisi pisin kierto, todennäköisestihän sulla olisi ovis juuri tänään.

Onko valkovuoto venyvää? Yleensähän se ovislima ei ole vaaleaa vaan kirkasta. Mutta kukin meistä varmaan käyttää vähän eri termejä kuvailussa.

Ja muuten: Päivä oviksen jälkeen saattaa tärpätä kanssa, joten aina kannattaa hommailla, jos on epäilyksiä juuri ohitetusta oviksesta. :)

Voisitko muuten syödä Panadolia kipuihin? Se ei ainakaan estä ovulaatiota.

:wave: hei kaikille

Unico: Mä en ole ainakaan bongannu ovista noista limoista, ja niitähän voi olla monena päivänä, joten vaikeeta. Kuten Piip sanoi, niin sulla voi olla ovis just nyt!

Olitte keskustelleet ajoituksista ja miehistä. Mulla menee fiilis ihan kokonaan, jos huomaan, että toinen ei ole mukana täysillä. Ei tää vauvan "teko" ole kyllä niin helppoa kuin ois voinut kuvitella :| Eikä kyllä oikein huvita sitä ihan väkisinkään tehdä.... Mä en bongannu ovista tikuilla ja sen jälkeen tultiin molemmat kipeiksi, joten ei paljon jännitä tädin tulo. Saan tädin jouluvieraaksi, eiks oo kivaa :kieh: :kieh:

:hug: Susannalle..
Ja toivottavasti Siiluralla kuitenki se haamu olis ihan oikea enne =) .

Täällä taas mieli myllertää. Soitin tänään lapsettomuuspolille siitä tulevasta aukiolotutkimuksesta. Olisin voinut mennä siihen tammikuun lopulla seur. kerran kun nyt tulevan kierron alussa oli lekuri lomalla. Mutta mutta niillähän ei ollu siihen vapaata aikaa eli menee helmikuun loppuun se ja sitte aletaan odottaa millon se lekuri suvaitsis kattoo noi meidän vastaukset. Itku meinas päästä tai nyyhkytys jo pääsiki. Kuinka hemmetin pitkään tässä saa vielä oottaa??? Kun nyt kuitenki jo voin sanoa ettei se aukiolotutkimus tule varmasti onnistumaan, miksi tulis kun ei viimeksikkään. Eli sitte taas jonotetaan siihen leikkaukseen. Nyt on mieli maassa.

Voi harmi Nanna :hug: Tosi tylsää tommonen. En osaa oikein komentoida, kun en muista mitä teillä oli jo takana. Jouduitte ilmeisesti tekee uudestaan ne perustestitkin? Vaihdoitteko yksityiseltä yleiselle puolelle? Tuo jonottaminen ja odottaminen on niin turhauttavaa. Oiskohan mitään ratkaisua millä vois nopeuttaa tilannetta...... Voisko sitä aukiolotutkimusta käydä tekemässä yksityisellä, niin pääsis asiassa eteenpäin?
Jaksamista.

Siirryttiin yksityiseltä julkiselle kun loppu yksityisellä keinot kesken. Eli siis täällä missä asumme ei ole lähimaillakaan yksityistä jossa voisi ihan hoitoja tehdä. Jostain syystä julkisen puolen lääkäri ei hyväksy noita tuloksia mitä yksityisellä on tehty ja kaikki pitää tehdä uusiksi. Tuo aukiolotutkimus yritettiin tehdä yksityisellä mutta toimenpide oli niin kivulias että jouduttiin jättää jo ihan alussa leikki kesken. Eipä tässä auta kuin odotella. Jospa sattuis ihme ja pääsis näyttään kieltä kaikille lääkäreille ja jonotuksille =) !

Susanna ja Siilura :hug: ! Toivottavasti se Siilura vielä plussaksi vahvistuu! Peukuttaa täällä!

Nanna :hug: ! Toi on niin vee-maista, kun tuntuu että pompotellaan miten sattuu ja kun ei itse voi vaikuttaa juurikaan noiden asioiden kiirehtimiseen. Jos sulla on voimia ja jaksaisit, niin koita soittaa ja pommittaa lekureita ja ajanvarausta! Jos sattuis saamaan kuitenkin aikaisemmin ajan, peruutuksen vuoksi tai muutoin. Uskon ettei se kyllä ole mitenkään houkutteleva ajatus, kun ei varmasti riitä ylimääräisiä voimia kaikkeen. Joskus "puhelinpommitus" saattaa kuitenkin tuottaa tulosta. :hug: vielä sulle ja jaksamisia!

Unico, jouluun ei tosiaan oo enää ku viikko! Mulla ei kyllä vielä oo mitenkään erityinen joulufiilis... Lomaa kyllä odottelen innolla!
Ada, sulle myös oikein hyvää ja rentouttavaa lomaa, ruhtinaalliset kaksi viikkoa! :) Ja kaikille muille onnekkaille, kellä lomaa on, niin rentouttavaa joululomaa! :)

Ja ihan kaikille hyvää joulun odotusta! :heart:

Ada
Toivoisin niin, että Nannalla onnistaisi! On kyllä ihan kiusantekoa, etteivät jo tehdyt tutkimukset käy!

Unico, nyt sun miehellä olisi mahdollisuus ryhtyä puheista tekoihin... toivottavasti te onnistutte!

Mulla on vähän semmoinen olo, kuin olisi urheiluleirillä. Täällä niinkuin todella valmistetaan sitä vauvaa :D Mäkään en enää tiedä limoista... että pitääkö olla kananmunanvalkuaista - jääkaappilämpötilassa vai paistinpannulla... ja kenestä lähtöisestä limasta on milloinkin kyse, anteeksi. Ja että kipeytykö rinnat ovista ennen, aikaan, vai jälkeen? Olen perustanut oviksen matematiikalle. Miestä käy vähän sääliksi, se näyttää riutuneelta. Ei varmaan poikamiehet arvaa, mitä saattaa ukkomiesten elämä olla... tai sitten ne on just sen takia poikamiehiä.

Postimestari :whistle: , oletko saanut jo joululahjasi :heart: ?

Kiitos lomatoivotuksesta Coce!

Susannalle :hug: , ensi kierrosta sitten!

Siiluralle :hug: negasta, vaikka mitäänhän vielä ei ole menetetty!

Nannalle :hug: ääliömäisten terveydenhoitokäytäntöjen kestämiseen! Luulisi, että mieluummin ottavat tulokset valmiina käteen kun käyttävät julksia varoja samojen tutkimusten uusimiseen!

Unicolle leikkaa-liimasin näin jouluisessa askarteluhengessä :p tuolta fertilityfriendistä vastauksen tuohon ovislimoihin ovislimojen jälkeen: (muutkin saa lukea :D )

Why do I have eggwhite cervical fluid after I have already ovulated?
Some cervical fluid after ovulation is possible because the corpus luteum, though its main function is to produce progesterone, produces estrogen in small amounts. This may cause you to see some fertile-looking cervical fluid, even after ovulation.

If your temperatures and other signs show clearly that you have already ovulated, then you can be confident that you are no longer fertile. It is also not uncommon to confuse semen and eggwhite or watery cervical fluid. Some women also notice some fertile-looking cervical fluid just before menstruation.

However, if your chart does not show clearly that you have already ovulated (with a clear and sustained thermal shift) do not stop having intercourse. Keep on considering the possibility that you are still fertile as long as you see fertile cervical fluid to make sure you don't miss a chance to conceive.

).( Oma napa: päädyin niitä ovistikkuja sitten ostamaan, ja tänään (kp 19) ruutuun pärähti kaksi melkein yhtä vahvaa viivaa, testiviiva ehkä inasen kontrollia haaleampi. Parissa viime kierrossahan bongasin oviksen kp 20, joten uskoisin, että huomenna tai ylihuomenna voisi olla yhtä vahvat viivat. Mutta mies makaa kuumepotilaana sohvalla, argh!

Yhteistyössä