Onkohan papalla enää paljoakaan elinaikaa :/ ?

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Eli mun 80v pappa on saanut monta aivoverenvuotokohtausta, monta kertaa imetty verta aivoista, kun on ollut tajuttomana, siitä sitten aina vironnut ihan ok. Kuukausi sitten näin hänet kun oli ihan kotonaan, olihan se kaikki kävely ja puhe ym aika hankalaa, tarvitsi apua, mutta kuitenkin oli tolpillaan.. Nyt useasti kuitenkin tullut tällasia tajuttomuuksia että ei olla saatu paikallissairaalassa hereille ja lähetetty ambulanssilla keskussairaalaan. Nyt oli lääkäri sanonut että on vajaatoimintaa sydämessä ja munuaisissa, eikä ole kovin hyvä ennuste. Eli mitä voi odottaa, onkohan aikaa enää jäljellä paljoakaan? :/

minun papalle tuli aivohalvaus, ja paranikin siitä aika hyvin...mutta mutta : yhtäkkiä löydettiinkin vatsasta pitkälle levinnyt syöpä...pappa oli vuosia valittanut vatsaansa, mutta mitään ei huomattu. Pappa kuoli viime syksynä sairaalassa...kaikki kävi tosi nopeasti. en vieläkään voi käsittää että mummuni ja pappani ovat nyt molemmat poissa, heidän talonsa/minun ihana mummolani on myyty ja paikalle tulee rivitalo...Surettaa niin kovasti :'(

muoks. pappa siis eli diagnoosinsa jälkeen n. puoli vuotta, kerkes just täyttää 80...mummu kuoli 5v sitten 72 vuotiaana :(

ap
Tiedän, ei ole paljon aikaa :( Ja samaan aikaan toinen pappani 80v myös, on sairaalassa ja toipuu aivoverenvuodosta, hänellä on myös sydänongelmia, on ollut sairaalassa jo kuukauden :( Tulee sitten kaikki kerralla näköjään :´(

ap

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän, ei ole paljon aikaa :( Ja samaan aikaan toinen pappani 80v myös, on sairaalassa ja toipuu aivoverenvuodosta, hänellä on myös sydänongelmia, on ollut sairaalassa jo kuukauden :( Tulee sitten kaikki kerralla näköjään :´(
Ei kun siis aivohalvauksesta, anteeksi kirjoitin väärin. Häneltä leikattiin juuri paksusuolen syöpä :(

Mun Paapalla todettiin sydämen vajaatoiminta lokakuussa, joulukuun alussa kuoli, sydän ei jaksanut enää. Mutta hänellä sydän oli tosi tosi huonossa kunnossa, näin sanoivat lääkäritkin...

Niin ja Paapalla oli myös syöpä jota ei pystytty leikkaamaan, sädehoidot kävi läpi eivätkä auttaneet....

vierailija
ikäihminen, tiedät itsekin, että lähtö voi tulla milloin vain.
"Tiedetysti maailman vanhin mies John Tinniswood, kuoli maanantaina 25.11.2024 hoitokodissaan Iso-Britanniassa. Hän eli 112-vuotiaaksi, Guinnes Wold Records ja useat kansainväliset mediat kertovat.

Tinniswood syntyi 26. elokuuta 1912, vuotena, jolloin Titanic upposi. Hänestä tuli maailman vanhin mies huhtikuussa, kun venezuelalainen 114-vuotias Juan Vincente Pérez kuoli."-IL-

Yhteistyössä