Minä ostan nykyään noita 2in1 varsinkin kun käydään paljon ulkosaunassa. Ja toinen mitä teen on et vaahdotan shampoon hiuksiin ja sit sinne sekaan hoitoaineen niin menee yhdellä huuhtelulla ja ainakin mulla toimii.Gliss oli minulle täysin huijausta. Ei auttanut, teki tosi sitkeitä takkuja.
Nyt käytän XZ (vai ZX?) tyrnishampoota. Se toimii suht hyvin. On kyllä edelleenkin aika pörrötukka, mutta suht helppo harjata auki pehmeällä harjalla.
Pitäis vissiin käyttää hoitoaineitakin, mutta en jaksa ja ne mielestäni saa hiukset helposti rasvaisen näkösiksi.
Mulla on tuota XZ tyrnihoitoainetta ja toimii hyvin . Mulla on lapaluihin ulottuva tukka, jonka latvat takkuuntuu aika helposti, vaikka ovatkin ihan hyvässä kunnossa.Gliss oli minulle täysin huijausta. Ei auttanut, teki tosi sitkeitä takkuja.
Nyt käytän XZ (vai ZX?) tyrnishampoota. Se toimii suht hyvin. On kyllä edelleenkin aika pörrötukka, mutta suht helppo harjata auki pehmeällä harjalla.
Pitäis vissiin käyttää hoitoaineitakin, mutta en jaksa ja ne mielestäni saa hiukset helposti rasvaisen näkösiksi.