Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Postimestari: Voithan sä täne kuulua niin kauan kun susta siltä tuntuu. Hyvää seuraa vastaa ei ole koskaan mitään ;) Vomia sinne ja hauskaa joulun odotusta...
(ainakin mut täältä toden näköisesti löytää kun palajat)
Tän pitäs lähteä kauppoihin hakemaan viimeiset joululahjat niin senjälkeen sais keskittyä korttien tekemiseen ja loppujen lahjojen tekemiseen...

Coke: IHANAA!!! :flower: :flower: :flower: Onnea todella paljon! Oli pakko keskeyttää tää palstailutauko ja tulla onnitteleen kun on niin ihania uutisia :wave: Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan! Kaikille muille myös pika :hug:

Lyhyesti oma napa: eli tätiä vielä odotellaan, meni kp 60 rikki :whistle:

:heart: :heart: :heart: Paljon onnea Coke! :heart: :heart: :heart: Hienoa, että pystyit murtamaan tän pinon kirouksen!

ON: Mulla onkin se ovis kai vasta nyt. Ainakin ovislimaa tulee taas. Äh, ota tästä nyt sitten selvä. Jos se on nyt, on menossa vasta 17/31, mikä olisikin lähempänä normikiertoa. No jaa, ei sitä varmana tarvitse korjata silti listaan - täti tulee kun tulee (mutta aina yhtä varmasti :kieh: )

Ada
Olisipa hieno juttu, jos Pupuvaimolla olisi tosiaan onnistanut!

Täti tulee tänne millä hetkellä hyvänsä. On ollut ihanaa, kun ei ole tarvinnut jännittää. Vaikka se jännittäminen onkin ihan mukavaa, niin aina siihen liittyy korkealta tippumisen ajatus. Olen kuulostellut omaa kroppaa vain sen jokapäiväisen "onko nälkä, väsyttääkö, pitäiskö laittaa villasukat jalkaan" verran. Samalla olen ihmetellyt, kuinka olenkin aina saanut ne ihan selvät raskausoireet jostain taiottua. Kyllä ihmismieli sitten on voimakas aparaatti! Olen edelleen aivan varma siitä, että vauvan yrittäminen meidän kohdalla tarkoittaa takuu varmaa tätiä. Ja jos tädin tuloon ei voi vaikuttaa, niin siihen yrittämispuoleen voi. Mutta kuinka ihminen voi lakata tavoittelemasta sellaista, mitä todella toivoo?! Sitä mä en saa ratkaistuksi. Välillä tuntuu, että tauko olisi hyvä ajatus, välillä että tjot. Mutta mun kohdalla tjot on sama kuin veyst (virallisesti en yritä, salaisesti täysii...). Veyst:stä tulee parisuhdeongelmia, miestä on niin hankala huruttaa. Yhtä hankala kuin tätiä. Ja tuo lista, se sotkee mun pään. Kun ajattlen yk 8, niin mulle tulee automaattisesti olo, että 8 kuukautta tuloksetonta yritystä. Vaikka oikeastaan lopetettiin ehkäisy toukokuun lopulla ja veystäiltiin kesä. Että mitä oikeastaan täällä oikein ruikutan ja vien teidän voimia?! Anteeksi!

Kirjoitan tässä samalla puhetta itsenäisyyspäivän juhliin. Mitään itsenäisyyttä ei kyllä olisi saavutettu ilman rautaista luottamusta tulevaan. Kai tässä jo ihan isänmaallisuudenkin nimissä täytyy reipastua.

Postis, olisi kiva jos kuuluisit edelleen tälle palstalle!

Unico, heilahteleeko sun mielialat tädin takia? Kysyin horoskooppia vaan mielenkiinnosta.

Ada: Minkälaiset pippalot teillä on?
Mulla on ainakin nyt tää alkanut ja edellinen kierto ollut jo sellasta kyllästymistä/luovuttamista et ei meille koskaan omin voimin tule pikkuista. Nyt vaan odotetaan et sais ja uskaltais tilata ajan sinne lääkäriin. Ja kuulis mitä siellä sanotaan. Et jos se siitä yrittämisestä on kiinni niin täällä pitäs tärpätä. Mut tuskimpa vain... Kyllä pelottaa et mitä jos ei onnistu edes auteltuna... Huoh... En mä enää tiiä mistä mun mieli heiluu, no jos se rauhoittuu tässä niin sitten tietää mut jos ei niin huh huh mulle tulee mielenkiintoista katella... Ja ihan ihme juttuja välillä tulee ihanilman mitään varoitusta olo et jos nyt joutuu sanomaan jotain niin itku tulee vaikka keskustelu sivuaisi ihan mitä vaan. Sinänsä outoa. Viikonloppuna tuli sellanen olo ja onneksi olin paikassa et saatto olla hetken hiljaa ja saada sen olon pois.

Ada: aloin miettiä kuumeisesti, miten teillä voi olla yk 8, jos toukokuun lopussa jätit ehkäisyn, mutta onhan se ihan mahdollista kun sulla menee noin vauhdilla noi kierrot. Itse nimittäin lopetin samaan aikaan, mutta ei ole oikein päässyt edes alkuun tässä yrityksessä, kun on ollut noita ongelmia. Tuntuu, että aikaa on kulunut jo paljon, mutta mitään ei ole tosiaan saatu aikaseks. Mulla helpotti, kun mun kp ei ole enää tuolla listalla, niin ei tule aina katsottua niitä ja yk:a. Vaikka en ole kyllä päässyt niitä itse unohtamaan ja tuntuu tosi pitkältä aika odottaa, että pääsis edes yrittämään.

Kyllä se muuten on totta, että Pupuvaimo on saanut plussan. Tulin siitä tosi iloiseksi, kun muistin, että hän oli meidän listalla ja heillä oli yritystä takana jo kauan. On se kumma, miten voi ilahtua tuntemattoman ihmisen puolesta...

Unico: mitä jos tilaisit sen lääkäriajan, niin jos se tärppi tulis siinä "lääkärin pelossa". Miten ihmeessä olet saanut jo ostettua joululahjat? Anna joku vinkki, mitä miehelle voi ostaa.

Postis: et jättäisi meitä!

en malttanut pysya poissa tan pitempaan :LOL: oli vaan pakko tulla onnittelemaan Cokea, joka on poistanut meidan pinon kirouksen :flower: ihanaa kun te ootte tsempanneet mua, olette mahtavia! saattaa olla etta pyorin taalla kuitenkin, olen niin utelias et miten teille kay B)

Heissulivei! Hengissä ollaan vaikken ookkaan hekeen kirjotellu.Ei vaan oo tapahtunu mitään ihmeitä mikä antais aihetta kirjoitteluun. Kaikki menee samaa rataa. Ovista täälllä odottelen. Hormonitoiminta on palaillut ihan yllättäin nopeesti varauduin pidempääkin odottamiseen ja epäsäännöllisyyteen. Mitäs mieltä ootte siitä että Sauli voitti BB:n vai seurasítteko kyseistä ohjelmaa? Tuntuu että miten malttaa odottaa ens syksyyn että voi alkaa yrittämisen kunnolla. Melkein vuosi vielä... HUOKAUS...

kiki80: Täytynee siis huomenna tarttua toimeen :D ja soitella sinne tohtoriin sitä aikaa, tuun sitte kertoman mitä mulle sanottiin (näin mä en voi jänistää siitä). Joululahjoista... Mä aloitan jo tammikuussa niitten miettimisen :D ja pitkin vuotta sitten ostelen. Mun normi joulu alkaa lokakuussa, mut oon viirannu sitä marraskuulle asti ettei ukolla mee hermo, ja joulukuussa voikin paahtaa täysillä :D Mitäs sun ukko harrastaa? löytyskö siitä jotain? No meillä on ollu hiukan tätä korulinjaa, jonka tuo ite aloitti ekana jouluna. Mä ostin viimejouluna suomileijona riipuksen ja siihen ketjun, tosin kun olin etukläteen urkkinut et pidätkö sää kaulaketjuja ;) niin kun aiko pitää mut kun edellinen oli katkennut eikä ollut saanut uutta hommattua niin se oli siinä :D Nyt on paketissa kealevala korun hopeinen kravatti neula :D tietty leijona :D ja se ketju versio mikä musta oli tosi nätti. Ja samalla hiukan erikoinen, kun se laitetaan painaan kiinni. Kerro vähän niin mä voin ehdotella :D
Postis: Niin siinä käy :D
toivo79: Aika kuluu nopeasti, voimia odotteluun. Nyt voit tehdä kaiken mikä pitää tehdä ennen muksuja... (Tosin mä en keksi muuta mihin ei niitä voi ottaa mukaan kun tän intian reissun, siis pikkusina)

Kiitos vielä kaikille onnitteluista! :hug:

On tosi ihanaa, kun on saanut kertoa täällä uutisesta, kun vielä ei muille oikein oo uskaltanut kertoa. Ja mun on vaikea pitää näin isoa salaisuutta sisällä...

Paljon on tullut taas viestejä muutaman päivän sisällä! Kaikille tädin yllätteneille ja kipeyttämille yhteisesti iso voimapitoinen

:hug: !!

Ihanaa, että Pupuvaimo on plussannut! :heart: Pupuvaimo ei hirveästi enää palstaillut, kun liityin seuraanne, mutta aikaisemmista viesteistä lueskelin silloin hänen juttuja. Se antaa myös uskoa, että pidempään yrittäneillä onnistaa yhtä lailla.

Pilvilinnalle ja Piipille :hug: ja voimia!

Ada ja Unico :hug: sekä voimia! Olen varma, että onni kääntyy vielä parempaan päin!

Ja Kvartti: kyllähän siinä hulluuden partaalle ajautuu, kun niitä testejä tekee! ;)

Ja Postimestari, älähän tältä palstalta mihinkään karkaa! ;) Mä lueskelen ainakin mielelläni sun kuulumisia! :heart:

Ja nyt vielä ajan omaa etuani: koska tämä pino on ehdottomasti paras :) ja täällä kaikki ovat tosi mukavia ja leppoisia, toivon sydämeni pohjasta (ja oikeastaan vaadin), että kaikilla onnistaa ja tärppää lähitulevaisuudessa, jotta saadaan ne lähes kolmekymppisten jatkot perustettua!!

Mukavaa iltaa kaikille!

Ai niin, vielä Toivon gallupiin: musta oli ihan hyvä, että Sauli voitti BB:n. Hän oli ihan harmiton ja mukava "joojoo" -mies. Toisaalta mulle oisi voittajaksi kelvannut myös kyllä ketä tahansa muista nuorista finalisteista.. :)

Susanna78: Tervetuloa! Laitetaan sut listalle tossa kun sitä tehään? Vai haluatko sinne? (kuitenkin koht aplussaat etkä kauaa ehdi siinä killua :))
Coke: Nauti ajasta. Millos ajattelit kertoa eteenpäin suuren uutisen?

Unico: en oikein tiedä kuinka kauan sitä malttaa olla hiljaa. Yksi ystävä tietää, jonka kanssa yrityksestäkin ollaan puhuttu. Ja tietysti te tiedätte. ;) Ehkä kertominen on sn jälkeen edessä, jos saavutetaan "perinteinen turvallisuusaika".

Mullekin saisit Unico ne joululahjaideat miettiä. :) :) En juuri muille osta kun veljen pojille (12v. ja 8v.) ja ehkä vanhemmilleni ja appivanhemmille.Vanhuksille pitäisi kekata varmaankin joku yhteinen lahja...

Coke: Mistä ne poijat tykkää? Miten olis joku lauta peli vaikka yhteiseksi? Entäs sit ne geomatic magneetit? Tai kiinnostaako legot? Vanhuksille oon värkkäämässä sinappipurkit ja likööriä (ite tehtyä enää sitä ei tosin ehdi) ja sitten koristelut kynttilät. Mitä millonkin :D

Heippa teille kaikille reippaille yrittäjille. Saanko liittyä joukkoon?
Ensimmäistä tässä on yritetty laittaa alulle kohta vuoden verran. Alkaa siis olla sellainen hetki, että vähän ajatusten vaihtoa kaipaa, kun ei meinaa onnistua. Tänään on siis kp 1/27-28, yk 13 lähtee tästä. Voi kun vielä joku päivä saisi sen plussan. Jos ei tässäkään kierrossa tärppää, on kai syytä soitella aikaa tutkimuksiin.

Cokelle paljon paljon onnea!

Keskiviikko 5.12.2007

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Vadelmaunelma..28........................................Tauolla
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006
Susanna78..........29?

Toivo79...............28...........kp 12/27-30........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 43/ ?............aloitus syksy 2008

Novelle78.............29?..........kp 1/27-28..............yk13
Unico..................27............kp 4/27-30..............yk 12 Siilura..................28...........kp 4/40 (?)..............yk 2
Matarena............29...........kp 5/25-29................yk 9
Gilmore...............29...........kp 7/31-35................yk 4
Nanna81.............26...........kp 9/26-33................yk 13
Postimestari.........29..........kp 17/23-28................yk 8
Piip......................28...........kp 18/26....................syksystä 2006
Ada.....................28...........kp 26/26-30..............yk 8
Kvart över...........28...........kp 27/30...................yk 9
Kevätesikko........28...........kp 31/28-32..............yk 10
Tähtisilmä...........27...........kp 32/31-33..............yk 7
Pilvilinna.............28............kp 61/41-43..............yk 2

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Kaa (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)

Tarkistakaa onko virheitä ;)

Tervetuloa Novelle78 ! Tästä pinosta on perinteisesti uudet plussanneet joten peukkuja pidetään :D vaikka sulla onkin noin mones yk jo menossa. Voimia sinne!

Ei täältä pysty olemaan poissa, jännittää niin muiden puolesta! Tää on niin mukava pino ja täällä on hyvä henki :heart:

Ihana kuulla että pupuvaimo on plussannu! Onnea todella paljon jos sattuu täällä käväsemään :flower: :flower:

Mä päätin nyt sellasen strategian, että jännäilen nyt muiden puolesta vaan ja jätän oman navan rauhaan. Meen sitte uuden vuoden jälkeen lekuriin ellei mitään sitä ennen tapahdu, tai muutenki. Ei tässä ole mitään järkeä tässä mun kierrossa. Normikierrolla olisi jo viides yk menossa... Mut se nyt siitä! Nyt jännäillään muita.

Tervetuloa Novelle78 ja susanna78 :wave:

Kylläpä tänne on tullut juttua, olette olleet ahkeria kirjoittamaan. :)
Olen ollut jotenkin alavireinen, energiat vähissä, mutta ei kun itseään niskasta kiinni vaan taas!

Nannalle :hug: harmi kun aukiolotutkimus ei onnistunut, onnea jatkotutkimuksiin.

Postis, tsemppiä :hug: Toivottavasti jaksat vielä palstailla, sun kuulumisia on mukava lukea!

Pilvilinnalle tsemppiä pitkään kiertoon!

Ada, voikun se onnistuisikin että voisi siirtyä harmittomaan tjot-meininkiin, mutta niin kauan kuin mulla on yksikin kalenteri, käyn täällä palstailemassa, popsin vitamiineja ja peiton alla on vipinää miehen kanssa, niin en pysty olemaan ajattelematta tätä asiaa, mahdoton unohtaa tyystin. Täytyy koittaa keksiä jotain muuta mistä innostuu ihan palavasti, pitäisköhän alkaa vähän sisustamaan kotona... ;)

Unico sä olet ollut tosi tehokas joululahjojen suhteen, mä olen vasta hankkinut ensimmäisen lahjan... Mitähän sitä keksis taas?

Tervetuloa Novelle78 ja Susanna78, erinomainen vuosikerta teillä! :D

Ja lopuksi vielä plussaonnea jännäilyyn kaikille loppukiertolaisille!! :heart:

Tervetuloa Susanna ja Novelle munkin puolesta!

Mä oon niin iloinen Coken puolesta! Hassua miten sitä voikin iloita "vieraan" ihmisen onnesta niin. Ja jospa tän pinon kirous nyt olisi murrettu :D Ootko muuten kokeillu nyt testata vielä ite? Että näkyiskö se nyt jo pissassa? Kummallista ettei ollenkaan näkynyt. Kun eikös sulla mennyt se kierto kuitenkin aika paljon yli? Paljonko sulla on nyt viikkoja kasassa? Oon näköjään kyselyiässä...

Täällä tätiä odotellaan, ollaan lähdössä iltasella maalle, kotiudutaan sitten lauantaina tai sunnuntaina. Mulla on ollut kolmena päivänä niin kovat kuukautiskivut, että oon joutunut panadolia ottamaan, tänään ei ole onneksi koskenut niin. Eikä ketään oo vielä kuulunut, mutta tuntuu kyllä siltä että ihan kohta se sieltä paukahtaa paikalle. Lämmöt onneksi vielä 37,0 mutta saas nähdä.

Hitsi kun pystyisikin Adan tapaan lopettamaan tämän itsensä kyttäämisen! Mä oon varmaan yks pahimmista kyllä tässä asiassa! :D

Pilvilinnalle hali vielä, toivottavasti tuo tilanteesi nyt johonkin suuntaan muuttuisi!

Ainiin mun piti vielä noita joululahjoja kommentoida. Mä oon tehnyt kesästä asti jo neuloksia joululahjoja ajatellen. Tykkään paljon neuloa niin annan aina niitä tuotoksia sitten perheelleni. Tosin tein siskoani ajatellen sellaiset pitkät palmikkohihat Tallinnasta tuoduista langoista ja niistä tulikin niin hienot, että en taidakaan raaskia luopua niistä... On niin ihanan pehmoiset. :D

Miehelle kävin eilen ostamassa.. ääh en mä kirjoitakaan sitä tänne kun se joskus käy lueskelemassa täällä! Mutta sille on monta lahjaa. Eikä oo neuleita sille, se ei tykkää villasta (pimee tyyyppi!).

Plussatikkuja kaikille! Ja oikein mukavaa itsepäisyyspäivää! :heart:

No niinlupasin raportoida tänne... Eipä täällä anneta vielä tammikuulle aikoja ens viikon lopussa voi kokeillauudelleen saada, mut kuulemma on huono tilanne saada aikoja jos ei oo päivystys asia. Mut meneekö tää sitten tammikuussa päivystysasiaksi? ... Jaa-a se varmaan riippuu siitä millä mielellä ollaan...

Yhteistyössä